Koffer openen en sluiten zonder sporen na te laten.

Gestart door Mawibata, woensdag 17 augustus 2011, 08:04:42

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata


Opgelet, een tas voorzien van een hangslot, maar met ritssluiting of tiret  :belgiesmiley:   kan gemakkelijk geopend en terug gesloten worden, zonder sporen na te laten.

Er is niet alleen de mogelijkheid dat men iets steelt, maar erger nog, dat men iets in je bagage verstopt.

Zie onderstaand filmpje



http://www.youtube.com/v/m85iGP98EAA



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Pieter-Jan

Oei ik heb ook zo een tas. Het slot maakt niet veel uit hier. En het gaat supersnel ook. :negatief:

xav

Citaat van: Pieter-Jan op woensdag 17 augustus 2011, 08:13:26
Oei ik heb ook zo een tas. Het slot maakt niet veel uit hier. En het gaat supersnel ook. :negatief:

hier vant zelfde... misschien toch maar mijn hardcase terug gebruiken  :denk:

ganda


Volgens mij is de samsonite harde schaalkoffer met  cijfercombinatiesloten nog altijd het best.

De mijne weegt leeg bijna 6 kg en daarom ziet de asawa ertegen op om ze te gebruiken. Liever een goedkoop licht valieske en 2 kg chocolade extra.


Kano

Wat je zou kunnen doen is de koffer laten sealen met plastic.

http://www.schiphol.nl/web/show/id=103054/langid=42


Een harde schaal koffer is natuurlijk beter, ook als je in een hotel bent,  maar weegt inderdaad behoorlijk wat.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ketelbinkie

Citaat van: ganda op woensdag 17 augustus 2011, 14:54:43
Volgens mij is de samsonite harde schaalkoffer met  cijfercombinatiesloten nog altijd het best.

Bij een koffer met rits, waarvan de 2 lipjes van de rits zitten vergrendeld in een cijferslot, lukt deze truc natuurlijk ook niet.

Phille

Citaat van: Dolfijn op donderdag 18 augustus 2011, 07:18:51
Citaat van: ganda op woensdag 17 augustus 2011, 14:54:43
Volgens mij is de samsonite harde schaalkoffer met  cijfercombinatiesloten nog altijd het best.

Bij een koffer met rits, waarvan de 2 lipjes van de rits zitten vergrendeld in een cijferslot, lukt deze truc natuurlijk ook niet.

Als je goed kijkt in het begin van die video ziet men toch een slot hangen, of zie ik niet goed  :weetikniet:

xav

Citaat van: Phille op donderdag 18 augustus 2011, 07:49:51
Citaat van: Dolfijn op donderdag 18 augustus 2011, 07:18:51
Citaat van: ganda op woensdag 17 augustus 2011, 14:54:43
Volgens mij is de samsonite harde schaalkoffer met  cijfercombinatiesloten nog altijd het best.

Bij een koffer met rits, waarvan de 2 lipjes van de rits zitten vergrendeld in een cijferslot, lukt deze truc natuurlijk ook niet.

Als je goed kijkt in het begin van die video ziet men toch een slot hangen, of zie ik niet goed  :weetikniet:

je hebt van die koffers waar je de 2 lipjes in een nummer slotje kan steken die vast zit aan de rand van de koffer... zodoende kun je die lipjes niet schuiven van de eene naar de andere kant...

callebaut

Citaat van: xav op donderdag 18 augustus 2011, 13:15:48
Citaat van: Phille op donderdag 18 augustus 2011, 07:49:51
Citaat van: Dolfijn op donderdag 18 augustus 2011, 07:18:51
Citaat van: ganda op woensdag 17 augustus 2011, 14:54:43
Volgens mij is de samsonite harde schaalkoffer met  cijfercombinatiesloten nog altijd het best.

Bij een koffer met rits, waarvan de 2 lipjes van de rits zitten vergrendeld in een cijferslot, lukt deze truc natuurlijk ook niet.

Als je goed kijkt in het begin van die video ziet men toch een slot hangen, of zie ik niet goed  :weetikniet:

je hebt van die koffers waar je de 2 lipjes in een nummer slotje kan steken die vast zit aan de rand van de koffer... zodoende kun je die lipjes niet schuiven van de eene naar de andere kant...

Mijn test :
Mijn schaalkoffer samsonite zijn de lipjes vastgeankerd ...kan nog opengeprutst worden  .... niet meer te sluiten
Mijn Tumi heeft men 3 lipjes zodanig ze ook niet te verschuiven zijn .... kan nog wel open geprutst worden .... maar niet meer te sluiten
In ieder geval is het voor mij persoonlijk een welgekomen tip ... bij verblijf hotel ..kan men zijn bagage niet gebruiken als safe .... :negatief: