ook maar even mijn verhaal meegeven

Gestart door ExSerCo, zaterdag 22 november 2014, 05:32:43

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: boldy op maandag 24 november 2014, 08:15:54
Kijk Verliefd dat word je en daar kies je niet voor. Als je alleen al iemand dumpt omdat zij getrouwd is of ene kind heeft dan ben je ieder geval niet verliefd.
Wat ik meestal niet snap iis dat de venters wel alles mogen hebben of gedaan hebben en daar moeten die wijven het maar wel mee doen maar andersom niet.
Ik bedoel zelf hebben ze al kinderen of zijn al een paar keer gescheiden  en dat maakt ze geen hol uit maar o wee als een wijffie dat hebt dan moet je er maar meteen dumpen  :ikkeniebegrijp:
Over een lekker jong ding gesproken, ja dat is altijd leuk maar de meeste hier zijn ook geen casanova of zien er helemaal niet uit  maar daar word niet over gesproken daar heeft zo een wijffie het maar mee te doen .

Het is voor jullie maar een geluk dat smaken verschillen want anders liepen ze allemaal met mij mee en zaten jullie zonder :lachen:

btw we gaan weer helemaal  :offtopic: dus  :ontopic:

Mja, ga er maar vanuit dat het ruwe bolsters met blanke pitten zijn want zoveel verschil zit er niet tussen de mannen.

Maar je mag de hemel prijzen dat smaken verschillen anders was je binnen 24 uur Patay want ook ruwe bolster Boldy kan geen 24 miljoen vrouwen aan.  :lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

daf105paccar

Citaat van: Amice op maandag 24 november 2014, 10:29:44
Citaat van: boldy op maandag 24 november 2014, 08:15:54
Kijk Verliefd dat word je en daar kies je niet voor. Als je alleen al iemand dumpt omdat zij getrouwd is of ene kind heeft dan ben je ieder geval niet verliefd.
Wat ik meestal niet snap iis dat de venters wel alles mogen hebben of gedaan hebben en daar moeten die wijven het maar wel mee doen maar andersom niet.
Ik bedoel zelf hebben ze al kinderen of zijn al een paar keer gescheiden  en dat maakt ze geen hol uit maar o wee als een wijffie dat hebt dan moet je er maar meteen dumpen  :ikkeniebegrijp:
Over een lekker jong ding gesproken, ja dat is altijd leuk maar de meeste hier zijn ook geen casanova of zien er helemaal niet uit  maar daar word niet over gesproken daar heeft zo een wijffie het maar mee te doen .

Het is voor jullie maar een geluk dat smaken verschillen want anders liepen ze allemaal met mij mee en zaten jullie zonder :lachen:

btw we gaan weer helemaal  :offtopic: dus  :ontopic:

Mja, ga er maar vanuit dat het ruwe bolsters met blanke pitten zijn want zoveel verschil zit er niet tussen de mannen.

Maar je mag de hemel prijzen dat smaken verschillen anders was je binnen 24 uur Patay want ook ruwe bolster Boldy kan geen 24 miljoen vrouwen aan.  :lachen:


Hij zou wel een aangename dood sterven.  :lachen: :lachen: :lachen:

ExSerCo

Mannekes,

Anderhalve dag niet langsgeweest hier en gelijk een gans boek om te lezen.

Ik respecteer hier iedereen zijn visie en probeer te distilleren wat voor mij van belang is.

Ik heb inderdaad bij het lezen hier, al heel wat vragen die bij me oprijzen.
Ik wapen me tegen het feit dat ik zou kunnen 'in het zak gezet worden'.

Ik ben ondertussen, na het lezen van al die reacties, al beter gaan uitkijken naar verdachte tekenen.
Ik heb ze inderdaad 14 dagen aan mijn zijde gehad, zowel in als uit het bed.
Ik ben niet de mooiste hier, maar zeker niet de lelijkste ook ( hoop ik toch).

Maar ondanks alles, heb ik haar niet kunnen betrappen op een onwaarheid of enig ander teken van bedrog.

Ben ik nu blind?
Maybe......
Ben ik verliefd?
Verdikke, ja, en ik kan het echt niet helpen.
Heb ik haar altijd als een gentlemen benaderd?
Ja, zeker weten.
Kan ik het nu zomaar opgeven, want ik weet dat dit een moeilijke weg wordt?
Ik weet het echt niet.



Amice

Citaat van: ExSerCo op maandag 24 november 2014, 11:12:27
Mannekes,

Anderhalve dag niet langsgeweest hier en gelijk een gans boek om te lezen.

Ik respecteer hier iedereen zijn visie en probeer te distilleren wat voor mij van belang is.

Ik heb inderdaad bij het lezen hier, al heel wat vragen die bij me oprijzen.
Ik wapen me tegen het feit dat ik zou kunnen 'in het zak gezet worden'.

Ik ben ondertussen, na het lezen van al die reacties, al beter gaan uitkijken naar verdachte tekenen.
Ik heb ze inderdaad 14 dagen aan mijn zijde gehad, zowel in als uit het bed.
Ik ben niet de mooiste hier, maar zeker niet de lelijkste ook ( hoop ik toch).

Maar ondanks alles, heb ik haar niet kunnen betrappen op een onwaarheid of enig ander teken van bedrog.

Ben ik nu blind?
Maybe......
Ben ik verliefd?
Verdikke, ja, en ik kan het echt niet helpen.
Heb ik haar altijd als een gentlemen benaderd?
Ja, zeker weten.
Kan ik het nu zomaar opgeven, want ik weet dat dit een moeilijke weg wordt?
Ik weet het echt niet.




Mja, ik denk dat jezelf de vraag moet stellen wil ik het opgeven?
Die balans moet je zelf opmaken en dat hoeft niet vandaag uiteraard.

Waarom praat je er met haar niet open over? Tenslotte als jullie samen blijven dan zal ze je buddie zijn in dik en dun, waarom nu dan niet?
Het kan verhelderend werken voor beiden zijden en als het dan toch niet lukt dan is de knoop doorhakken ook makkelijker omdat ze weet waar het om gaat en wellicht dan voor beiden acceptabel.

Doe er maar mee wat je wilt.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

ExSerCo

Amice,

Daar zijn we de laatste 2 dagen (en nu op het moment van schrijven hier) ook over bezig
Hele diepe gesprekken.

Het erge is dat ik zou zweren op mijn eerste communie zieltje (niet dat ik echt gelovig ben, maar bij manier van spreken), dat zij het wel degelijk meent en beseft wat de problemen zijn.

peldoman

Gewoon gaan samen wonen en de kat uit de boom kijken.
Trouwen is voor den dommen anno 2015.
Verliefd zonder boterbriefje werkt toch ook.
Heb tegen mijn vriendin gezegd , als ik volgend jaar bij je kom wil
ik wel samen wonen, niet trouwen ,living in sin heet dat geloof ik.
De koffie zal er niet anders door smaken! :jajaja:

Herbie

Citaat van: jens op maandag 24 november 2014, 06:50:47
Citaat van: boldy op maandag 24 november 2014, 05:51:54
Citaat van: jens op zondag 23 november 2014, 18:34:53
Citaat van: boldy op zaterdag 22 november 2014, 13:29:32
Ik heb daar ook moeite mee. ze doen net of een vrouw een een of ander gebruiksvoorwerp is  :negatief:. maar goed dat is ieder voor zich uiteraard.

bekijk het eens even van de andere kant , en daarmee bedoel ik de dollar kutten in de Filippijnen. als je als man leeg gezogen en getrokken of geplukt bent [letterlijk wel te verstaan] word je aan de kant getrapt net een paar versleten teenslippers .en je krijgt nog een trap na ook .ik hoop dan ook dat jij dat nooit mee  maakt Boldy. maar het ligt ook een hoop aan de kano,s zelf . hoe gek zijn ze dan? .

vrouwen als één of ander gebruiksvoorwerp ? wel zo kun je het ook zien . de meesten komen van een andere planeet , de plukzeplaneet . je wil ze hebben, je moet ze hebben, maar je kunt ze niet hebben .tis een noodzakelijk kwaad .en helemaal africhten lukt je nooit.


 

Dat kan wel zo zijn Jens maar dan nog er word hier bijna altijd maar gezecht om een vrouw die getrouwd is en/of kinderen heeft om te dumpen en dat snap ik niet.
Je kan iemand gerust waarschuwen over de problemen die ze daarmee me kunnen krijgen maar om nou elke keer te zeggen dat ze dat wijfje moeten dumpen vind ik nogal ver gaan.
Je hebt over de Filipijnse vrouwen die de vent uitzuigen maar, hoeveel venters zijn er wel niet die hun wijf misbruiken .
Het mes snijd nog altijd aan 2 kanten.
kijk het woord dumpen heb ik nooit gebruikt al hoe wel het er natuurlijk op neer komt , maar ik zal het anders uitleggen hoe ik er over denk.

bij voorbaat!!!!!!! smaken verschillen natuurlijk.

vraag 1, wat heb jij liever ? een schot kinderen van een ander die jij aan het vreten moet houden ++++ of kinderen van je zelf? [ het maken van die apen is ook nog mooi werk]
vraag 2 wat heb je liever ? een mooi en strak jong ding ? of een uitelkaar gebroken ouwe gehaktbal met eelt op haar plasser, waar je met het grootste gemak een hele zak aardappelen in kunt gooien ,en dan zegt de laatste nog plons.  weet je zo één die een ander voor jou uit elkaar heeft gebroken, en waar jij de lasten van hebt. en het gezeur en gehuil van de aanhang. en wat denk jij wat een kind groot brengen kost? . wel eens aan gedacht.

kijk als je toch op zoek bent en je wil een meisje uit de fils waar er zat en genoeg rond lopen die graag met een blanke willen gaan. dan snap ik niet dat er mannen zijn die bij de eerste gelegenheid al verliefd worden op zo'n vrouw die al een heel verhaal op haar conto heeft .
ik heb zulks nooit begrepen , het kost immers nix meer om een mooi fris jong ding te zoeken.
ik heb ze mee gemaakt die stad en land in beweging zetten een kapitaal uit geven om aan de vrouw te geraken . en dan is het zo ver, dan komen ze met een spook om de hoek, en vragen ook nog!!!! wat vind je er van . tsja wat moet je dan zeggen he. mooi, mooi hoor , maar inwendig denk je , vlikker op met dat ouwe kadaver.

dan even het volgende .
een man die direct verlieft word op de eerste de beste die maar voor bij komt is vaak verlegen en durf veel al geen vrouw aan te kijken .de vrouw in spe neemt vaak het heft in handen om een man aan wal te trekken .als zo,n man eenmaal op de kut heeft gezeten dan word zo,n man al snel minder verlegen en veel vrijer tegen over de vrouw in het algemeen . naar een paar jaar bij haar te zijn geweest gaan hem de ogen los en ziet hij in welke fout hij gemaakt heeft , hij moet immers de kinderen van een ander opvoeden ,dat vind hij dan niet meer zo leuk en het vrouwtje vertoont toch sporen van gebruik, hoofdpijn en zo , vaak vlak voor het slapen gaan. zo'n man gaat dan denken . en wat denkt zo,n man dan ? .
juist . de man denkt aan jens met zijn grote mond , en stukje bij beetje krijgt jens als nog gelijk.

je moet je er van bewust zijn wat je doet , er zijn namelijk ook kinderen in het spel .

lees het zo als je wil.  


Lees het zo als je wil.

Wat ik hier al al die jaren lees, altijd zelfste shit.
Mannen ga voor de eerste keer een maand naar AC  :copulatie: :sexhq0: laat je volledig gaan. En maak zeker dat je elke dag een ander hebt, na een 30tal, zal je ze wel leren kennen, tot je ze beu bent :lachen: ga dan lekker eentje zoeken via internet, of waar dan ook. Vrouwen blijven vrouwen, zijn het nu :belgiesmiley: :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :eu: Zijn al de zelfste, kinderen of geen kinderen. Maar zoals Jens zegt, heeft hij toch wat gelijk, en Boldy ook.
En kom wat meer op vakentie hier. Ik kom hier nu al 12 jaar, in al die jaren hier al 28 keer geweest,  honderden versleten, zoals sommigen beschrijven :lachen: iedere keer met alle plezier. Nu al 5 jaar samen met mijn vrouwke toevallig leren kennen in Mall of Asia. Anders zat ik waarschijnlijk nog in AC, elke dag te :copulatie: :sexhq0: met alle plezier.

Liefde op eerste gezicht kan, maar geloof er niet in :neeneenee:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

Citaat van: peldoman op maandag 24 november 2014, 11:36:09
Gewoon gaan samen wonen en de kat uit de boom kijken.
Trouwen is voor den dommen anno 2015.
Verliefd zonder boterbriefje werkt toch ook.
Heb tegen mijn vriendin gezegd , als ik volgend jaar bij je kom wil
ik wel samen wonen, niet trouwen ,living in sin heet dat geloof ik.
De koffie zal er niet anders door smaken! :jajaja:

Correct
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

ExSerCo

Ja, dat samenwonen is momenteel geen optie denk ik.
Daar zouden wij beiden mee akkoord gaan, dat wel.

Maar ik wil geen leven gaan leiden in de Filippijnen nu.
Dat kan niet financieel.
Ik ben te jong om hier alles op te geven.
Ik verdien mijn boterham als vastbenoemd ambtenaar, dat wel.
Maar ginder gaan wonen betekent  geen inkomen meer.

Dus, de hoofdvraag, zou ik haar eventueel in België kunnen krijgen op een legale manier?
En dan samenwonen hier.
Er zijn middelen voorhanden hier om haar ook een zekerheid te geven indien er met mij iets gebeurd, zonder getrouwd te zijn.

Maar haar hier krijgen......... dat is andere koek denk ik.

daf105paccar

Exserco,er wachten jouw enkele moeilijke keuzes.
En wij kunnen die niet voor jouw maken,kunnen alleen adviseren. :atyourservice:

Zoals je zelf zegt,niet nodig om haar als een stuk vuil te behandelen maar wel zorgen dat je zelf niet in de zak wordt gezet.

Misschien een tijdje alles laten draaien zoals het nu is en zien wat er gebeurd???  :weetikniet:

Het is mogelijk om haar hier te krijgen,het wordt alleen een lange weg.
Maar die lange weg kan ook voordelen opleveren.
1°DVZ kijkt hoelang jullie elkaar kennen,tegen de tijd dat ze haar annulment heeft,zal er al een paar jaar voorbij zijn.
En die heb je nodig.
2°als je trouwt,trouw dan in  :belgiesmiley: ,zo kan je nog scheiden.
3°die paar jaar geven je dan ook een duidelijker beeld van wat jullie beiden willen.