ook maar even mijn verhaal meegeven

Gestart door ExSerCo, zaterdag 22 november 2014, 05:32:43

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Citaat van: peldoman op maandag 24 november 2014, 12:01:27
In Nederland wel, partnerschap dezelfde rechten en plichten als bij een huwelijk.
Je hoeft niet getrouwd te zijn om je lief hier naar toe te halen.

Maar dat partnerschap kan je ook niet afsluiten in de Filippijnen want dat kennen ze hier niet.
Dus sta je weer evenver.

peldoman

Hoef je ook niet in de Filipijnen af te sluiten.
Haar gewoon naar hier halen volgens de geldende regels als partner.
Hier gaan samenwonen , klaar!

stijn54

Citaat van: daf105paccar op maandag 24 november 2014, 10:40:19
Citaat van: Amice op maandag 24 november 2014, 10:29:44
Citaat van: boldy op maandag 24 november 2014, 08:15:54

Over een lekker jong ding gesproken, ja dat is altijd leuk maar de meeste hier zijn ook geen casanova of zien er helemaal niet uit  maar daar word niet over gesproken daar heeft zo een wijffie het maar mee te doen .

Als ik hier in Ayala cebu city rondloop dan hoef je geen casanova te zijn om een mooi meisje te hebben maar eerder een dikke portefeuille. :jajaja:

daf105paccar

De regels betreffende samenwonen zijn in  :belgiesmiley: te streng om Exserco aan te voldoen.
Dat kan hij vergeten.

ExSerCo

Citaat van: daf105paccar op maandag 24 november 2014, 14:13:37
De regels betreffende samenwonen zijn in  :belgiesmiley: te streng om Exserco aan te voldoen.
Dat kan hij vergeten.


en samenwonen in NL?
want ik kan net over de grens wonen als dat nodig mocht zijn.
Zou zelfs dichter zijn voor mijn werkomgeving.
Is dat een mogelijke optie om haar legaal ginder te krijgen?
(luidop aan het denken nu)

peldoman

Citaat van: ExSerCo op maandag 24 november 2014, 14:23:58
Citaat van: daf105paccar op maandag 24 november 2014, 14:13:37
De regels betreffende samenwonen zijn in  :belgiesmiley: te streng om Exserco aan te voldoen.
Dat kan hij vergeten.


en samenwonen in NL?
want ik kan net over de grens wonen als dat nodig mocht zijn.
Zou zelfs dichter zijn voor mijn werkomgeving.
Is dat een mogelijke optie om haar legaal ginder te krijgen?
(luidop aan het denken nu)
Ja, dat kan zelfs als het een vent zou zijn!!

ExSerCo

Dat is het niet, en dat ben ik zeker  :lachen:

Maar zou iemand me eventueel kunnen uitleggen hoe zoiets in zijn werk zou kunnen gaan?

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: ExSerCo op maandag 24 november 2014, 14:23:58
Citaat van: daf105paccar op maandag 24 november 2014, 14:13:37
De regels betreffende samenwonen zijn in  :belgiesmiley: te streng om Exserco aan te voldoen.
Dat kan hij vergeten.


en samenwonen in NL?
want ik kan net over de grens wonen als dat nodig mocht zijn.
Zou zelfs dichter zijn voor mijn werkomgeving.
Is dat een mogelijke optie om haar legaal ginder te krijgen?
(luidop aan het denken nu)
ik weet niet of dat allemaal wel zo makkelijk gaat via Ned.  ze zijn helemaal van de pot gerukt hier als het om immigratie gaat hier .
de één heeft het zo voor elkaar en de ander krijgt het nooit voor elkaar. :ikkeniebegrijp:.

ik ken wel mensen  :nederlandsevlag: die het via Duitsland doen , ik heb mij daar nooit echt in verdiept.
ik hoop voor jou dat het lukt , veel succes er mee.


grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Citaat van: ExSerCo op maandag 24 november 2014, 14:33:55
Dat is het niet, en dat ben ik zeker  :lachen:

Maar zou iemand me eventueel kunnen uitleggen hoe zoiets in zijn werk zou kunnen gaan?

Dan zul je hoe dan ook toch eerst die annulment voor haar moeten regelen en als daaruit voortvloeit dat zij psychological incapable is om een huwelijk aan te gaan dan telt dat ook voor samenwonen.

Pas daarna kun je over de grens je laten inschrijven en haar op basis van eu rechten over laten komen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Amaai, zal ExSerCo nu wel denken, het lijkt wel een hindernissen piste, dat effe verliefd worden op een pinay.  :weetikniet: . Een getrouwde en met kinderen , ja dat zijn extra problemen , ermee kappen is het eenvoudigste, maar zoals ge zegt , je bent verliefd en je wil ermee verder. Wat je nu nodig hebt is veel geduld en veel geld , en dan stap voor stap zetten . De eerste stap zou dan zij , de annulment , zonder dat is niks wettelijk te regelen. Maak dat eerst in orde en dan kan je verder zien , nu krijg je zoveel informatie en tips dat je door het bos de bomen niet meer ziet  :confused2: .Veel succes.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.