Wat betekent €100 voor een Nederlander/Belg?

Gestart door PHwaarde, maandag 14 mei 2012, 18:28:34

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata


Citaat van: Budgie op vrijdag 13 juli 2012, 21:56:44
Gaan alle remsporen en vuil er ook uit En is hij stralend wit.



Budgie,

kan je niet beter een pamper aandoen dan?

De eerste dagen is het wel wat onwennig, maar ik kan niet meer zonder nu.


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Budgie

Citaat van: Mawibata op vrijdag 13 juli 2012, 22:00:07

Citaat van: Budgie op vrijdag 13 juli 2012, 21:56:44
Gaan alle remsporen en vuil er ook uit En is hij stralend wit.



Budgie,

kan je niet beter een pamper aandoen dan?

De eerste dagen is het wel wat onwennig, maar ik kan niet meer zonder nu.




Ik heb dat probleem niet maar in het verleden had ik iemand die ik verzorgde en die had het wel Vandaar de ervaring
Getting older beats the alternative -dying young

yepyep

Citaat van: Emigrant op vrijdag 13 juli 2012, 09:48:33
Ja sorry Yepyep, dat is inderdaad niet leuk, dat was een beetje een klote verhaal van mij ;-)

:happy2:


Emigrant

Citaat van: yepyep op zaterdag 14 juli 2012, 02:41:41
Citaat van: Emigrant op vrijdag 13 juli 2012, 09:48:33
Ja sorry Yepyep, dat is inderdaad niet leuk, dat was een beetje een klote verhaal van mij ;-)

:happy2:



Gelukkig, jij kan er wel om lachen, ga je nu ook opsommen wat voor dure apparaten je allemaal in huis hebt?  En daarna mijn spelling contoleren? 

:lachen:

Ketelbinkie

Citaat van: Emigrant op zaterdag 14 juli 2012, 03:39:28
Citaat van: yepyep op zaterdag 14 juli 2012, 02:41:41
Citaat van: Emigrant op vrijdag 13 juli 2012, 09:48:33
Ja sorry Yepyep, dat is inderdaad niet leuk, dat was een beetje een klote verhaal van mij ;-)

:happy2:



Gelukkig, jij kan er wel om lachen, ga je nu ook opsommen wat voor dure apparaten je allemaal in huis hebt?  En daarna mijn spelling contoleren? 

:lachen:
Uiteindelijk wordt de soep nooit zo heet gegeten als ie wordt opgediend. Mijn eerdere posting was als reactie op jouw actie (dus actie = reactie) waarin je, althans zo kwam het bij mij over, lange neus, ikke heb lekker een hele goedkope elektriciteitsrekening en jullie niet. Dat van die spelling controle was meer als grapje bedoeld, hoewel met een ingebouwde spelling corrector het een "fluitje" van een cent is en ik vind, staat ook wat meer verzorgd, maar dat is dan weer een zeer persoonlijke mening die niet iedereen met mij hoeft te delen. Maar op een openbaar forum vangt een bericht nu eenmaal meer wind als in een kattebelletje op de keukentafel thuis. Nog even om een ander misverstand uit de weg te ruimen: ik heb geen dure apparaten in huis. Zou wel gek zijn, allemaal okay2x :lachen: :lachen: :lachen:.

Emigrant

Citaat van: Ketelbinkie op zaterdag 14 juli 2012, 04:53:56
Citaat van: Emigrant op zaterdag 14 juli 2012, 03:39:28
Citaat van: yepyep op zaterdag 14 juli 2012, 02:41:41
Citaat van: Emigrant op vrijdag 13 juli 2012, 09:48:33
Ja sorry Yepyep, dat is inderdaad niet leuk, dat was een beetje een klote verhaal van mij ;-)

:happy2:



Gelukkig, jij kan er wel om lachen, ga je nu ook opsommen wat voor dure apparaten je allemaal in huis hebt?  En daarna mijn spelling contoleren? 

:lachen:
Uiteindelijk wordt de soep nooit zo heet gegeten als ie wordt opgediend. Mijn eerdere posting was als reactie op jouw actie (dus actie = reactie) waarin je, althans zo kwam het bij mij over, lange neus, ikke heb lekker een hele goedkope elektriciteitsrekening en jullie niet. Dat van die spelling controle was meer als grapje bedoeld, hoewel met een ingebouwde spelling corrector het een "fluitje" van een cent is en ik vind, staat ook wat meer verzorgd, maar dat is dan weer een zeer persoonlijke mening die niet iedereen met mij hoeft te delen. Maar op een openbaar forum vangt een bericht nu eenmaal meer wind als in een kattebelletje op de keukentafel thuis. Nog even om een ander misverstand uit de weg te ruimen: ik heb geen dure apparaten in huis. Zou wel gek zijn, allemaal okay2x :lachen: :lachen: :lachen:.
Prima kerel  :thumb:, maar waarom eten jullie diepvriesgroente? Vers is toch veel lekkerder! Plus dat je tijdens een brown out je freezer moet leeg eten.

Marinero

Citaat
Prima kerel  :thumb:, maar waarom eten jullie diepvriesgroente? Vers is toch veel lekkerder! Plus dat je tijdens een brown out je freezer moet leeg eten.

Ahhh. dat verklaarde mijn week op het toilet!

O.B.Bommel

Citaat van: Emigrant op zaterdag 14 juli 2012, 05:10:54
...maar waarom eten jullie diepvriesgroente? Vers is toch veel lekkerder! Plus dat je tijdens een brown out je freezer moet leeg eten.
Inmiddels is vers niet altijd lekkerder meer dan diepvries, dan heb je wat ontwikkeling gemist. Vervolgens is het zelfs zo dat de vitaminen bij diepvries tegenwoordig niet minder zijn als bij vers, dat vers blijft tegenwoordig te lang liggen, is het niet op de markt, dan in de koelkast van de consumenten.
Vervolgens is vers tegenwoordig (als je niet in het overschotseizoen koopt) vaak duurder dan diepvries, als je de kosten van de vriezer natuurlijk niet meeneemt als je die nog niet had (scheelt weer in die elektriciteitskosten als je die niet hebt  :floet: )
Maar wij eten vers want mijn vrouw gelooft hier geen donder van. Die is van de inkopen en die krijg je toch niet overtuigd dus laat maar.

Leeg-eten hoeft ook niet meer tegenwoordig als je een generator hebt. Kost natuurlijk wel benzine.

Het verhaal kent overigens meer elementen maar die voeren hier even te ver.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Ketelbinkie

Citaat van: Emigrant op zaterdag 14 juli 2012, 05:10:54
Prima kerel  :thumb:, maar waarom eten jullie diepvriesgroente? Vers is toch veel lekkerder! Plus dat je tijdens een brown out je freezer moet leeg eten.
Heb ik ergens genoemd dat ik diepvries groente eet! Eet meestal buiten de deur, dus zie ik het nut van groente in de diepvries niet direct in. Ter verduidelijking; de diepvries van mijn koelkast gebruik ik vrijwel enkel en alleen om een heerlijk ijsje te bewaren en om het bier echt, maar dan ook echt koud te kunnen drinken. Dat mag van mij best wel wat elektriciteit kosten. In geval van een "brown out" is het ijs snel opgegeten en een flesje bier zal er niet minder van worden.

yepyep

Beste Witte Beer,

Ik ben op dat vlak denk ik ook wat onderontwikkeld.
Aangezien ik met een health freak ben getrouwd, ontvang ik gere wat meer info omtrent dit onderwerp al dan niet middels PM.

 :hoedjeaf: