Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visa goedkeuring

Gestart door gammaracer, woensdag 30 januari 2013, 22:42:44

Vorige topic - Volgende topic

gammaracer

hallo , de processing duur voor de visa is dus  6 weken
(in de ambasade )
maar er staan ook kleine lettertjes bij:
The Embassy can not give any precisions on the time taken to process an application transferred for decision to the Immigration Service in Brussels

nu heb ik weer enkele kleine vraagjes :

beslist de ambasade in manilla zelf over de goedkeuring van de visa ?
of word de visa aanvraag altijd door de immigratie in brussel verwerkt , ofwel alleen doorgezonden indien twijfel ?
:ikkeniebegrijp:

jullie reacties AUB



gammaracer

oops sorry , bovenaan staat netjes dat deze altijd in brussel goedgekeurd worden :floet:

gammaracer

hallo

heb nu problemen met punt 2 van de visa vereisten

zij vragen bewijs van single voor het huwelijk  :weetikniet: ,

ik ga er dus vanuit dat dit niet telt voor getrouwde koppels ? hoe kan ik een CENOMAR aanvragen als we reeds getrouwd zijn ? :ikkeniebegrijp:

http://www.diplomatie.be/Manila/default.asp?id=28&ACT=5&content=17&mnu=28

staat wel IF bij  :confused2:

graag uw mening of bevestiging aub

mvg

mike-bel

2.       Proof of Civil Status of the applicant before marriage

·        If single, Certificate of Single Status called Certificate of Non-Appearance in the National Indices of Marriage on NSO Security Paper authenticated by DFA


betekent: haar burgelijke stand voor haar huwelijk, in dit geval SINGLE, maw. een CENOMAR  van NSO, echtverklaard door DFA

CENOMAR = Certificate of Single Status called Certificate of Non-Appearance in the National Indices of Marriage

bewijs dat ze single was voor julie huwelijk




gammaracer

Citaat
Geplaatst door: mike-bel




Voeg citaat toe

2.       Proof of Civil Status of the applicant before marriage

·        If single, Certificate of Single Status called Certificate of Non-Appearance in the National Indices of Marriage on NSO Security Paper authenticated by DFA


betekent: haar burgelijke stand voor haar huwelijk, in dit geval SINGLE, maw. een CENOMAR  van NSO, echtverklaard door DFA

CENOMAR = Certificate of Single Status called Certificate of Non-Appearance in the National Indices of Marriage

bewijs dat ze single was voor julie huwelijk


dus i ga er dus van uit dat wij deze speciale CENOMAR(certificate of no marriage )ook al zijn we getrouwd  dienen aan te vragen bij NSO office ?kunnen we ook gewoon langs het NSO office gaan en is direct ophalen mogelijk ?

de vorige CENOMARS die we voor het huwelijk nodig hadden duurden 4-5 weken ,wel via de municipality

dus ik hoop niet te veel vertraging  :denk:


mvg




















Digos


Is perfect aan te vragen bij NSO, je zult wel een zweetpoep hebben van het wachten aldaar  :lachen:
LIVE ONCE - LIVE IT

Amice

Kan zelfs online via www.ecensus.com.ph
Wordt dan thuisbezorgd maar duurt wel lang als men vanuit  het buitenland de aanvraag doet en bv naar belgie gestuurd moet worden.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Heb je  Cenomar die voor het huwelijk is aangevraagd niet meer?? Ik heb het indertijd zo gedaan, dat ik bij de Civil registrar een kopie heb laten maken van de Cenomar die daar gearchiveerd was en die als "true copy" heb laten merken.  Weet echter niet of dit nu nog kan en of de BE ambassade hier genoegen mee neemt.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gammaracer

maar kan je de CENOMAR ophalen in 1 dag als je naar het NSO office gaat ?, of dien je vooraf te bestellen?zodat weer geen weken wachttijd

Bulldozer

Heb je de link van Amice niet gelezen? Duurt 1 tot 2 werkdagen als je het ophaalt bij NSO en 3 tot 9 werkdagen (afhankelijk waar het heengebracht wordt in de Filippijnen) als je het via internet besteld. Indien je het zelf ophaalt wens ik je veel plezier en vooral geduld...  :daag: