Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Nuta Thai massage

Gestart door stijn54, zaterdag 5 oktober 2013, 06:47:08

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

Mijn Filippijnse vriendin beweert dat de massage girls in Nuta Thai in Cebu city ( ik weet niet waar dat zou moeten zijn) tot 30.000 pesos per maand verdienen en zonder dat daar sex mee gemoeid is. Ik zei haar dat ik dat niet geloofde maar ze zegt dat zij dat aan familieleden gevraagd had van meisjes die daar werkten.
Iemand enige ervaring hiermee?

gosternokke

#1
Ken het niet, maar ja wat versta je onder seks ? Krijg toch altijd  de indruk dat in  :smiley-philippines: massagesalons een

,, happy  end ,, meestal wel standaard is.     En als dat zo standaard is zien ze dat misschien wel niet als seks.


Maar wellicht zijn er ook wel salons waar de happy ending absoluut niet gebeurd. maar ik heb mijn twijfels.

  Heb even hun website opgezocht  http://nuatthaiph.com/index.html     


   Zier er alemaal wel professioneel uit . Zou goed kunnen dat van sexuele handelingen hier geen sprake is

LMBen

Die massage salons vind je al over Cebu en zelfs daarbuiten, er zijn er 100 er
Ze moeten het vooral hebben van de tip, salaris is niet hoog.

Soms als ze de kans hebben willen ze je een happy end geven voor 500 meer.
Maar is gevaarlijk als er een ander achter komt en verraad is ze haar baan kwijt, ze zijn altijd erg jalours.

30.000 vind ik wel erg veel, de meisjes die ik ken van de salons vertellen dat ze meestal niet meer verdienen dan 6000 per mnd inc tips.
Soms verdienen ze wat bij in hun vrije uren aan huis massage, maar dat is niet boven 200 per keer.

Massage kost 200php bij de salons inc thee na afloop, daar krijgen ze een percentage van, dacht 50php
Dus hoe meer klanten hoe meer verdiensten.

En de happy end is alleen "handjob" niks meer.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Amice

Het maakt een groot verschil uit bij wie je massage hebt.
Touch of hands is voor mij een uitmuntende massage salon waar tot nu andere salons niet aan kunnen tippen.
Van happy end is geen sprake, zelfs naakt is uit den boze je krijgt altijd een short mee.

De massages op zich echter liegen er niet om, erg professioneel en beter dan menig fyshioterapeut in nederland.

Maar het is maar net waar je naar op zoek bent, is het een relax massage met happy end dan zijn er uiteraard genoeg salons die daar goed aan voldoen.
Bij mij moeten de spieren los gemaakt worden en dat doen ze bij touch of hands verdomde goed.  :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

#4
Lijkt mij ook erg veel 30 duizend per maand, misschien als ze de fooi en ,,extra service,, mee rekenen    :weetikniet:

 Tis aan mij niet besteed , zeker een handjob niet voor 500 peso   :negatief:      Daar heb ik geen masseuse voor nodig  :biggrinn:


  Snap wel dat salons niet willen dat masseuzes,, extra service,,  geven , als dat bekend word, en dat gebeurd tegenwoordig al gauw dat klanten op internet zetten waar men goed extra service kan krijgen, de goed naam van de salon te grabbel word gegooid.  Voor sexuele handelingen moet je in een bordeel zijn nietwaar.

maar voor de meiden die karig betaald worden, kan de verleiding te sterk zijn. Konden ze dan hun mond maar dichthouden, maar das moeilijk voor een pinay blijkbaar.
Zolang ze er niet over kwekken kan immers niemand anders dan de klant en de masseuze weten wat er binnen de muren van de kamer gebeurd.

Amice

Ze krijgen meestal wel tips/fooi maar dat zal varieeren per klant neem ik aan.
Of Pinoys zulke grote tip gevers zijn waag ik te betwijfelen.
Massage in manila kost P300 ik geef meestal n P100 extra maar dan wel direct aan de masseuse.

Er is ook n nederlander die een massage biz heeft opgezet in Manila. Hij is er zelf zelden maar schijnt wel te lopen dank zij de manager. Die komen echter enkel aan huis of hotel en vragen dan P400 voor de massage.
Of ze goed zijn weet ik niet want het is aan mij niet besteed vanwege het gemis van een goede massage tafel/bed.

Een masseuse vertelde me ooit eens dat ze 4-6 massages (per masseuse)op een dag geeft. Dus die P30000 per maand kan dus wel gehaald worden bij een verdienste van P200 per klant.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Bulldozer

Ik vind de prijzen die jullie noemen erg aan de lage kant voor massages...
Ik weet niet naar wat voor achterkamertjes jullie gaan, maar ik houd graag van wat meer luxe en ik ben daarin zeker niet de enigste als ik zie hoeveel andere bezoekers er zijn.

Bijvoorbeeld deze kan ik aanraden: http://www.nurture.com.ph/

Ifugao

Citaat van: Bulldozer op zaterdag  5 oktober 2013, 22:53:35
Ik vind de prijzen die jullie noemen erg aan de lage kant voor massages...
Ik weet niet naar wat voor achterkamertjes jullie gaan, maar ik houd graag van wat meer luxe en ik ben daarin zeker niet de enigste als ik zie hoeveel andere bezoekers er zijn.

Bijvoorbeeld deze kan ik aanraden: http://www.nurture.com.ph/

De kwaliteit van een massage zit niet in de omgeving maar in de handen van de masseuse.

Bulldozer

Bij mij telt niet alleen de massage maar ook de totaalbeleving. Als ik dus kan kiezen tussen achterbuurt en goede massage of mooie omgeving en goede massage kies ik voor het laatste en vind het dan ook niet erg om hier meer voor te betalen.

Desalnietemin zal het salaris en de fooi bij eerdergenoemde spa hoger liggen dan eerdergenoemde bedragen.

Baron

 :weetikniet:

Nuta thai? NUT a (la) Thai? is dat de Nuts masseren op zijn Thais?

:weetikniet: :crazy: :weetikniet:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).