Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Nuta Thai massage

Gestart door stijn54, zaterdag 5 oktober 2013, 06:47:08

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: Baron op zondag  6 oktober 2013, 12:21:17
:weetikniet:

Nuta thai? NUT a (la) Thai? is dat de Nuts masseren op zijn Thais?

:weetikniet: :crazy: :weetikniet:

Effe gegoogled.Het is niet nuta maar Nuat Thai.
http://en.wikipedia.org/wiki/Thai_massage

Luc

Nuat Thai in Ormoc ben ik veel geweest tijdens vakanties. In 2006 was dat 150PHP, in 2008 en 2009 iets van een 200PHP. Nu zal het wel duurder zijn. Een happy end werd mij daar nooit aangeboden. Het hele massageteam van 2008 was in 2009 wel vervangen. Die bleken een jaar later allemaal gehuwd met buitenlanders. Blijkbaar een ideale plaats om aan de man/vrouw te geraken.

In Ormoc heb je ook de I.S Heaven Spa van de duitser Berndt. Die is sjieker en iets duurder.





De beste massage was bij Thewi Thai massage in Cebu vlakbij Fuente Pension. Daar kwamen ook veel Filipino koppels. Zeer druk daar. Dat was ook iets van een 200PHP december 2009. Maar ook daar is mij nooit een happy end aangeboden...

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bruno13

ik ga geregeld in angeles naar de massage en van een happy end was er nooit sprake, er zullen wel massage salons zijn waar dat gebeurt
misschien is het omdat michelle wel eens meegaat met mij  :lachen:
300 en 350 pesos

gosternokke

Zal wel, die masseuzen zullen wel denken  ,Bruno heeft vast wel genoeg al happy endings, we zullen hem maar niet vragen  :lachen:

bruno13

Citaat van: gosternokke op maandag  7 oktober 2013, 16:16:03
Zal wel, die masseuzen zullen wel denken  ,Bruno heeft vast wel genoeg al happy endings, we zullen hem maar niet vragen  :lachen:
hahahaha  wie weet?

gosternokke

Ben wel een beetje argwanend geworden in  :smiley-philippines:  tegenover massagesalons. Soms worden regelrechte bordelen ook van de naam masagesalon voorzien, en kom je daar argeloos terecht.

Ik kreeg in de mall  een keurig uitziend foldertje in handen gedrukt  van Majestic Health Club, keurig netjes de tarieven erop van de  massages.  Foto erop van de masseuzen in uniform.   Parlor bevind zich bij Rotonda in Caloocancity.

Hoe keurig het foldertje ook was, het was puur een bordeel , die onder het mom van healtclub werkt.   Nou kan je natuurlijk zeggen , seks is toch ook goed voor je gezondheid  :biggrinn:     

maar ik had bij healthclub iets anders in gedachten


Kano

#17
En nu niet met zijn allen naar die healthclub rennen :neeneenee:  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ifugao


Alex

wat moet je buiten de healthclub bij:  Rotonda in Caloocancity. Volgens mij is daar helemaal niets te vinden..