Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Isis bestrijden 270 Belgen

Gestart door Ronny55, zaterdag 23 augustus 2014, 01:52:26

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: peldoman op vrijdag 13 februari 2015, 12:13:05
Maar hoe komt het dan dat het volk stil blijft?
Zijn ze/we geïndoctrineerd ? religie is het opium voor het volk, beetje spelen erbij, voetbal ,wie is de mol.
Of zijn we allemaal te druk met onszelf, carrière 2 auto's vakanties een 2e vrouw.

Als ik dan aan de jaren 60 denk, Vietnam oorlog, atoombommen in Volkel ,elke week was er wel ergens een grote demonstratie.
Volk was veel actiever met in het verzet komen, de straat op gaan.

Er moet ergens een omslagpunt zijn of komen vooreer we dat weer gaan doen.
Onthoofding filmpjes en verbrandingen op het 8 uur nieuws laten zien misschien?
Zolang het volk niet wakker geschud wordt zal er niks veranderen.
En volgens mij wordt er van alles aan gedaan om ons niet wakker te laten worden!
Is mijn mening , maar ja wie ben ??




Ik denk dat de jongere generaties al murw zijn door alle regels en het wel best vinden,ze hebben immers hun natje en droogje.
Daarnaast is de Nederlanse mentaliteit dat alles wat over de grens gebeurd is een ver van mijn bed show en daar zijn maar weinige in geinteresseerd, de politiek waakt immers over ze. :floet:
Zoals Freek de Jonge al aangaf is de jongere generatie helemaal niet opgewassen tegen de hedendaagse problemen, ze zijn daarvoor veel  te beschermt opgevoed en hebben het goed.

Voordat men voor Vietnam de straat opging had er al een ware revolutie plaatsgevonden, denk maar eens aan de Provo's,de nozems, die feitelijk de weg naar meer vrijheid hebben gebaand voor de latere generaties zoals de hippies.

Wie wilde als ouders toen niet dat hun kinderen het beter kregen/hadden dan de ouders zelf?
Onschuldig zijn we dus geen van allen.

Daarbij komt dan ook nog de vraag of veel ouderen wel van hun kinderen willen eisen om daar tegen in te gaan.
Kortweg is er dus denk ik geen motivatie, totdat leiden waarempel in last is en dat is m.i. kortzichtigheid.

Dan nog maar te zwijgen over de propaganda en de manipulaties. Alles dienaangaande wordt gepropagandeert als een hoax verhalen, dat men niet moet geloven dus dat helpt ook niet echt want velen laten liever voor zich denken i.pl.v. dat zelf te doen.







Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

innka3

Citaat van: jamietagabundok op vrijdag 13 februari 2015, 07:12:07
Ach , wij  :eu:  waren in de middeleeuwen net zo gek en gingen daar vechten .  De zogenaamde kruisvaarders..Was ook puur vechten om het geloof en heiige land te verdedigen toch  ?
ja dat was in 1400 na ofzoiets,dus eigenlijk niet zo raar dat ze elkaar daar de koppen in slaan .want hun jaar telling is nu pas 1465 .dus kwa ontwikkeling hebben ze nog een paar 100 jaar te gaan. :hoedjeaf:

Luc

Citaat van: innka3 op vrijdag 13 februari 2015, 14:49:33
Citaat van: jamietagabundok op vrijdag 13 februari 2015, 07:12:07
Ach , wij  :eu:  waren in de middeleeuwen net zo gek en gingen daar vechten .  De zogenaamde kruisvaarders..Was ook puur vechten om het geloof en heiige land te verdedigen toch  ?
ja dat was in 1400 na ofzoiets,dus eigenlijk niet zo raar dat ze elkaar daar de koppen in slaan .want hun jaar telling is nu pas 1465 .dus kwa ontwikkeling hebben ze nog een paar 100 jaar te gaan. :hoedjeaf:

Bijna, je zit er maar een 305 tot 129 jaar naast  :biggrinn:

van 1095 tot 1271.

We zullen ook maar de talloze veroveringen van de moslims voor de kruistochten vergeten...



There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

peldoman

Duitse carnavalsoptocht geschrapt om dreiging .

De gemeente Braunschweig in de deelstaat Nedersaksen maakte het afzeggen op de website bekend. Volgens de politie zijn er concrete aanwijzingen voor een aanslag met een islamitische achtergrond. De informatie kwam van landelijke veiligheidsdiensten.

De tocht zou even na 12.30 uur vertrekken. Het evenement is populair en trekt doorgaans tot 250.000 bezoekers. Er zouden ongeveer honderd praalwagens door de stad trekken met daarop zo'n 4500 deelnemers.

De politie roept het publiek op weg te blijven van het parkoers in Braunschweig.

peldoman


Islamitische kinderen in Roermond hebben zich vrijdag massaal ziek gemeld. Ze mogen van hun ouders niet mee doen aan de carnaval op school. Leerplichtambtenaren bellen bij de adressen van ziek gemelde kinderen aan om te onderzoeken of ze niet spijbelen. Dat zei voorzitter Khalid Ramdani van het Marokkaans Platform in Roermond vrijdag.

Carnaval verboden

Ook bij hem stond vrijdagochtend een ambtenaar aan de deur omdat hij zijn 4-jarig dochtertje ziek had gemeld. Volgens Ramdani is carnaval door de islam verboden.


Rekening houden met islam

De ziekmeldactie volgt volgens Ramdani op een weigering van de scholenkoepel Swalm en Roer met 25 basisscholen in Midden-Limburg om rekening te houden met de islam rond de carnaval. Bij Swalm en Roer kon in verband met de carnaval niemand reageren.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zwarte Piet weg, nu carnaval, next step is Kerstmis misschien?

Amice

Citaat van: peldoman op zondag 15 februari 2015, 13:03:30

Islamitische kinderen in Roermond hebben zich vrijdag massaal ziek gemeld. Ze mogen van hun ouders niet mee doen aan de carnaval op school. Leerplichtambtenaren bellen bij de adressen van ziek gemelde kinderen aan om te onderzoeken of ze niet spijbelen. Dat zei voorzitter Khalid Ramdani van het Marokkaans Platform in Roermond vrijdag.

Carnaval verboden

Ook bij hem stond vrijdagochtend een ambtenaar aan de deur omdat hij zijn 4-jarig dochtertje ziek had gemeld. Volgens Ramdani is carnaval door de islam verboden.


Rekening houden met islam

De ziekmeldactie volgt volgens Ramdani op een weigering van de scholenkoepel Swalm en Roer met 25 basisscholen in Midden-Limburg om rekening te houden met de islam rond de carnaval. Bij Swalm en Roer kon in verband met de carnaval niemand reageren.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zwarte Piet weg, nu carnaval, next step is Kerstmis misschien?

Hoezo is de integratie niet mislukt?
Dit moge toch een praktijk voorbeeld  van klasse A zijn dat integratie simpelweg niet lukt met die gasten.

Maar Ramadan en dat gebleer uit de moskeeen daarvoor moeten alle Nederlanders wel plaats maken en goedvinden...tot rituele slachtingen aan toe.
Wegwezen met dat volk...ik herhaal het nog maar 'n keer...er bestaat niet zoiets als een doorsnee moslim want als het hun zo uitkomt is plots de islam veranderd en aangepast al dan niet van hogere islam hand opgelegd en geindoctrineerd.

Maar laten wij rekening houden met de islam en alle moslims derhalve naar hun heimat sturen, zodra ze denken dat nederland ondergeschikt is aan de islam.
De politiek en het bedrijfsleven heeft ze hier gehaald en dat werd nooit gezien als een exodus, dan kunnen ze die ook weer netjes terug brengen.



.



.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jamietagabundok

Niet overdrijven Amice, dit gebeurde decennia terug ook al.   Ik werd ook als klein kind  met carnaval thuis gehouden van school, en nog vele andere kinderen met mij, ook toen wilde de scholen al geen rekening houden met anderen.   Want wij mochten als zwaar gereformeerden daar niet aan meedoen  van thuis.    Ook stuurde mijn vader ieder jaar een brief naar de lagere school met het verzoek  om  de dag van de Reformatie te herdenken op school, werd ook altijd geweigerd door schoolbestuur, en werden wij ook als protest thuisgehouden.   Niks nieuws dus eigenlijk,   dat men geen rekening met anders denkenden of anders golovenden houd.

Amice

Citaat van: jamietagabundok op zondag 15 februari 2015, 17:55:19
Niet overdrijven Amice, dit gebeurde decennia terug ook al.   Ik werd ook als klein kind  met carnaval thuis gehouden van school, en nog vele andere kinderen met mij, ook toen wilde de scholen al geen rekening houden met anderen.   Want wij mochten als zwaar gereformeerden daar niet aan meedoen  van thuis.    Ook stuurde mijn vader ieder jaar een brief naar de lagere school met het verzoek  om  de dag van de Reformatie te herdenken op school, werd ook altijd geweigerd door schoolbestuur, en werden wij ook als protest thuisgehouden.   Niks nieuws dus eigenlijk,   dat men geen rekening met anders denkenden of anders golovenden houd.

Zie, dacht ik al een feestje te kunnen houden, gooit een ander geloof alweer roet in het eten.

Het is allemaal niks gedaan met die geloven.
Laten ze van die kerken en moskeeen maar luchtkastelen bouwen voor de daklozen, kost niks want dat kan zo betaalt worden van de bespaarde collectes iedere zondag.  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jamietagabundok

Van mij mogen ze.   :thumb:  En ik geloof nu alleen nog dat vlees beter smaakt dan de botten   :lachen:  .  Maar om weer   :ontopic:  te gaan.

Ik ben er van overtuigd dat de islam discussie , over 50 jaar in  :eu: volledig verstomd is.  Ook daar zal de leegloop zoals eerder bij kerken is gebeurd zijn intrede doen.   We moeten niet vergeten dat grote groepen moslimjongeren aan de universiteiten studeren in  :nederlandsevlag:  En die moeten veelal niks van fanatisme hebben.  De extremisten zijn heel kein in aantal  , maar halen wel steeds de voorpagina,s en dat geeft dus een vertekend beeld

gertve

Citaat van: jamietagabundok op zondag 15 februari 2015, 19:29:54
De extremisten zijn heel kein in aantal  , maar halen wel steeds de voorpagina,s en dat geeft dus een vertekend beeld

Ik ben het niet eens met je, in deze. Kijk maar eens wat een minderheid kan aanrichten. Een meerderheid van de Duitsers waren vredelievend, van de Russen, Japanners, Chinezen. Het gevolg? http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties
Het is niet de vredelievende meerderheid waar we ons zorgen om hoeven te maken.

Geschat wordt dat tussen de 15 en 25% van de moslims geradicaliseerd is, wereldwijd. Dat brengt de 'minderheid' op 150-300 miljoen.