Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Isis bestrijden 270 Belgen

Gestart door Ronny55, zaterdag 23 augustus 2014, 01:52:26

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: jamietagabundok op zondag 15 februari 2015, 19:29:54
Van mij mogen ze.   :thumb:  En ik geloof nu alleen nog dat vlees beter smaakt dan de botten   :lachen:  .  Maar om weer   :ontopic:  te gaan.

Ik ben er van overtuigd dat de islam discussie , over 50 jaar in  :eu: volledig verstomd is.  Ook daar zal de leegloop zoals eerder bij kerken is gebeurd zijn intrede doen.   We moeten niet vergeten dat grote groepen moslimjongeren aan de universiteiten studeren in  :nederlandsevlag:  En die moeten veelal niks van fanatisme hebben.  De extremisten zijn heel kein in aantal  , maar halen wel steeds de voorpagina,s en dat geeft dus een vertekend beeld

Dat denk ik dus niet en wil op voorhand ook zeker met die gedachte het risiko niet lopen om op een morgen wakker te worden om het ongelijk daarvan te constateren.

Ze studeren op onze kosten ja en diegene die afgestudeerd zijn, zijn inmiddels al geinfiltreerd op posities bij gemeente en overheden,zelfs het parlement.
Dat kan maar zo een paard van troje wezen want vertrouwen doe ik die gasten niet, van geen enkel geloof overigens.
Zelfs van diegene die nu al in de politiek zitten kan men slecht beweren dat die het geloof niet fanatiek aanhangen. De Pvda heeft ze niet voor niets buiten de deur gezet en met hun zelfstandige partij is het enkel moslim, islam en moslim, islam en verder niets en al zeker niets om Nederland op orde te krijgen anders dan in voordeel van moslim en islam. Zelfs daarmee ziet men dat inburgering simpelweg niet mogelijk is met die gasten want volgen hen dienen wij in te burgeren en wel tot de islam en niets anders.

Want er bestaat niet zoiets als een gematigde moslim simpelweg om dat het geloof het zelf al niet is en ze daardoor en voor geindoctrineerd zijn en dus daar heilig in geloven en dat geloven betekent dus dat zij superieur  zijn en wij die niet in de islam geloven honden zijn en als dusdanig door hen behandeld kunnen worden. Het resultaat kunnen we zien met al die afgehakte mensen hoofden.

Als die stelling van je klopt, vertel mij dan maar eens hoeveel moslims definitief de rug toe hebben gekeerd van de islam?
Niet een denk ik want diegene die het wel deden zijn door hun eigen achterban vermoord. :floet:








Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jamietagabundok

Mijnheer Amice Ik weet niet hoe lang U weg bent uit  :nederlandsevlag:  ?     maar kom en zie, een een keer  in de Essalam moskee kijken aan het Vredesplein, De grootste van  :nederlandsevlag:  en geschonken door een Arabisch sjeikh.    Wat je ziet zijn vooral oude mannen en 30 en 40 ers. de jeugd is vrijwel afwezig.

jiggy

Citaat van: Amice op zondag 15 februari 2015, 20:50:47

Dat denk ik dus niet en wil op voorhand ook zeker met die gedachte het risiko niet lopen om op een morgen wakker te worden om het ongelijk daarvan te constateren.

Ze studeren op onze kosten ja en diegene die afgestudeerd zijn, zijn inmiddels al geinfiltreerd.....


. De Pvda heeft ze niet voor niets buiten de deur gezet en met hun zelfstandige partij is het enkel moslim, islam en moslim, islam en verder niets en al zeker niets om Nederland op orde te krijgen anders dan in voordeel van moslim en islam. .....





Zo...Ze studeren op jouw kosten???? Waar woon jij dan wel?

Ik dacht in Manila, dat 500 jaar geleden nog Moslimgebied was??

De wereld is voortdurend in beweging... je kan dat betreuren doch je houdt dat niet tegen. Is nooit geweest.

Ik geef hiermee geen oordeel weer, en keur extremisme af. Maar wie zulke zelf zulke extreme uitspraken doet,
Tja.. ik had je anders ingeschat....
Als we niet alles in een ruimer tijdsbeeld kunnen plaatsen en proberen te begrijpen... staan we zelf stil in het heden... 

Amice

Citaat van: jiggy op maandag 16 februari 2015, 01:16:48
Citaat van: Amice op zondag 15 februari 2015, 20:50:47

Dat denk ik dus niet en wil op voorhand ook zeker met die gedachte het risiko niet lopen om op een morgen wakker te worden om het ongelijk daarvan te constateren.

Ze studeren op onze kosten ja en diegene die afgestudeerd zijn, zijn inmiddels al geinfiltreerd.....


. De Pvda heeft ze niet voor niets buiten de deur gezet en met hun zelfstandige partij is het enkel moslim, islam en moslim, islam en verder niets en al zeker niets om Nederland op orde te krijgen anders dan in voordeel van moslim en islam. .....





Zo...Ze studeren op jouw kosten???? Waar woon jij dan wel?

Ik dacht in Manila, dat 500 jaar geleden nog Moslimgebied was??

De wereld is voortdurend in beweging... je kan dat betreuren doch je houdt dat niet tegen. Is nooit geweest.

Ik geef hiermee geen oordeel weer, en keur extremisme af. Maar wie zulke zelf zulke extreme uitspraken doet,
Tja.. ik had je anders ingeschat....
Als we niet alles in een ruimer tijdsbeeld kunnen plaatsen en proberen te begrijpen... staan we zelf stil in het heden... 


De wereld is idd in beweging en beweegt wel mooi de verkeerde kant op en juist door niets te doen en dat maar met een schouder ophaling te accepteren,sta je dus zelf stil en niet ik want ik pleit juist voor veranderingen anders dan zich thans manifesteert. Door niets te doen houden we dat inderdaad niet tegen want dat is hetzelfde als onkruid in je achtertuin zien groeien maar er te lam voor zijn om het te wieden, tja dan woekert dat onkruid wel door ja.

Ja studeren op onze kosten want er zijn er genoeg die studiefinanciering en subsidie hebben gehad onder hen en ik herriner me nog een moslim advocaat die zelfs in de rechtbank de nederlandse rechter schoffeerde door te weigeren op te staan zoals te doen gebruikelijk in "onze" rechtstaat.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Citaat van: jamietagabundok op zondag 15 februari 2015, 21:49:10
Mijnheer Amice Ik weet niet hoe lang U weg bent uit  :nederlandsevlag:  ?     maar kom en zie, een een keer  in de Essalam moskee kijken aan het Vredesplein, De grootste van  :nederlandsevlag:  en geschonken door een Arabisch sjeikh.    Wat je ziet zijn vooral oude mannen en 30 en 40 ers. de jeugd is vrijwel afwezig.

Kan zomaar kloppen want die jongeren zitten momenteel in Syrie bij de IS.
En ook al zou dat niet zo wezen dan nog hebben we geen enkele garantie dat diezelfde afwezige jongeren niet de strijdsbijl tegen nederland opheffen als we de Islam de gang laten gaan, het zijn en blijven immers wel moslims.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

"We staan ten zuiden van Rome"



source:
http://www.demorgen.be/buitenland/is-onthoofdt-21-koptische-christenen-in-libie-a2219083/

Een jaar van nu?......"We staan ten zuiden van Antwerpen"............ :weetikniet: :weetikniet:... :denk: :denk:

Obama...."So What about that?"


Amice

Tja, het kan verkeren, vaak hoef je niet lang te wachten tot er bewijs komt van wat men hier beweert.

In onderstaand bericht is wel een van de video makers een inwoner van verviers, waarvan wellicht een paar jar terug iedereen nog dacht dat het een ardige ingeburgerde man was.

http://www.nu.nl/buitenland/3993558/syriestrijders-dreigen-in-video-met-aanslag-brussel.html

Maar de burgemeester van Rotterdam(jaja Aboutaleb),parijs en vilvoorde gaan naar obama om radicalisering tegen te gaan.  :jajaja:
De vraag is enkel welke radicalisering ze nu feitelijk tegen willen gaan, die van de islam of juist van diegene die tegen de islam is.

Moet je eens opletten wat dat worden gaat.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jamietagabundok

ISIS maakt voorlopig alleen maar meer vijanden,  na de executie van die Kopten kon het  niet uitblijven,    dat de sterke man van Egypte , Al Sis er zich mee bemoeid, al  was het alleen maar om de kopten in Egypte  rustig te houden.  Al Sisi zit ook niet op geweld te wachten in eigen land, en al helemaal niet op een ISIS staat aan zijn grens



 


http://www.nu.nl/buitenland/3993598/egypte-bombardeert-doelen-islamitische-staat-in-libie.html

Amice

Citaat van: jamietagabundok op maandag 16 februari 2015, 12:29:58
ISIS maakt voorlopig alleen maar meer vijanden,  na de executie van die Kopten kon het  niet uitblijven,    dat de sterke man van Egypte , Al Sis er zich mee bemoeid, al  was het alleen maar om de kopten in Egypte  rustig te houden.  Al Sisi zit ook niet op geweld te wachten in eigen land, en al helemaal niet op een ISIS staat aan zijn grens



 


http://www.nu.nl/buitenland/3993598/egypte-bombardeert-doelen-islamitische-staat-in-libie.html

Mja, er moeten blijkbaar eerst koppen rollen voor andere staten in actie komen.
Hoe langer het duurt voordat Isis de kop ingedrukt wordt hoe meer dat in het voordeel van Isis is.
Op deze manier zijn we daar nog lang niet vanaf.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jamietagabundok

Het is toch vooral eigenbelang van Egypte om wraak te nemen en  de kopten binnen het land zo rustig te houden.  Al Sisi heeft 7 dagen nationale rouw afgekondigd, kun je na gaan in een overwegend moslim land 7 dagen rouw om de dood van Christenen.    Maar de beste man kan niks anders, als  hij de dood  van deze mensen negeerd , breekt er burgeroorlog uit.   En daar zit niemand op  te wachten in Egypte nu het toerisme net weer opkrabbelt.

Isis heeft hierdoor er wel een geducht tegenstander bij,  Egypte heeft een aanzienlijk leger, en goed bewapend met redelijk modern materiaal zowel van Rusland als Amerika.

Lijkt mij strategish gezien dus een blunder deze kopten te executeren.