Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Michelle coming to belgium

Gestart door bruno13, zondag 28 oktober 2012, 06:55:03

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: bruno13 op woensdag 31 oktober 2012, 08:58:08
Bedankt jongens
Ons michelle vroeg me dat  ze het ticket niet kon veranderen ,ze is echt in paniek
Gisteren huisdokter geweest en heb nu afspraak voor mijn longen op 12 november,ik moet teveel moeite doen ben vlugger moe dan anders,zou het dat zijn? want ik weet het nog altijd niet en dat vind ik helemaal niet leuk
Afvallen zal ik wel doen als mijne asawa hier is    lol,ja ik zal eens meer moeten sporten en minder eten
Heb in januari in hospital gelegen in angeles en dat viel heel goed mee,maar als het erger is zoals hart weet ik het ook niet dan ben ik ook liever in belgie


Allereerst, beterschap en hopelijk valt het allemaal wel mee, echter op onze leeftijd, en jij ben nog wat jonger dan ik dacht ik, worden de risico's voor allerlei aandoeningen hoger en je kan er best zelf wat aan doen.

Zwaarlijvigheid, roken,.....we weten het wel maar we doen er niets aan want het zal ons niet overkomen.
Ik ben 61 en ik ben 3 weken geleden gestopt met roken, en het is niet makkelijk als je meer dan 40 jaar hebt gerookt. Ik ben weer gaan joggen, zo'n 3x5 km per week en natuurlijk voel je je dan veel beter. Ik ben niet zwaarlijvig maar ben al 4 kg  aangekomen na het stoppen met roken, dus beweging is nodig of je bent een wandelende tijdbom  :jajaja:

Gooi die sigaretten weg, heel moeilijk, maar je zal zien dat je je beter voelt. En wat voor betere motivatie kan je hebben, dan dat je vrouw binnenkort bij je is. Je wilt toch nog lang samen gelukkig zijn?

Succes !!
Rich de Nederbelg.

bananacreek

#21
Citaat van: bruno13 op dinsdag 30 oktober 2012, 16:02:43
mercikes allemaal,en dat het voor iedereen inorde komt
ben juist terug thuis,was zondag van plan de bus naar aalst te nemen met de voetbal maar ben er niet geraakt
was op het hoekske koffie aant drinken met kameraden toen ik plots mijn woorden niet meer kon uit brengen ,begon te zweten en hevige borstpijn kreeg,ambulance opgebeld en naar de klininiek,ben nu net terug thuis,mijn hart is goed ze hebben een hartkatheterisatie gedaan en alles was ok,1 ding nu weet ik nog niet wat ik heb  of waarom ,moet wel stoppen met roken en bloedverdunners nemen de rest zal ik straks weten van mijne huisdokter
pffff was me dat even schrikken,bij die pijnn moest ik constant aan michelle denken ooo hopen dat ik mijne asawa nog zie

Hetzelfde kreeg ik ergens in 1992 en stond boven aan de roltrap van Gaisano Metro in Cebu city, en op de terugweg op het schip van George &Peter rookte ik nog (in paniek) en de volgende dag ermee gestopt en NOOIT meer een sigaret opgestoken.

Conclusie: DAT HEEFT ZEER ZEKER MIJN LEVEN GERED EN OP BIJNA 66 JARIGE LEEFTIJD TREK IK NOG GRAAG AAN  DE GEWICHTEN EN LOOP ELKE DAG MINSTENS 5KM EN DANS NOG DE "GANGDAN STYLE" ZOALS EEN TWINTIG JAAR OUDE KLOOTZAK........ EN HEB ER ZEER VEEL PLEZIER VAN.

Was het eenvoudig?
Nee, zeer zeker niet, en ik spot nooit betreffende mensen die een probleem hebben om met roken te stoppen.

Ben er trots op dat het me gelukt is want als ik het niet zo had gedaan dan had ik al in 1992 op de zeebodem gelegen, of verlamd in een stoel gezeten,.... en dat moet je hier op de :smiley-philippines: toch maar niet hebben.

Als ik ooit weet dat ik toch kanker of wat dan ook heb later, dan maar gelijk een doos heerlijke sigaren kopen en mezelf dood roken....... :lachen: :lachen:



[yt=640,505]OfRoX3IjOWw [/yt]


bruno13

ben ermee bezig,sigaret niet meer aangeraakt sinds zondag,fysiek komt nog wel als ik terug inorde ben want zit met atroze in nek en schouders en dat gaat op en af,weeg wel ne kilo of 5 a 7 teveel en dat voel ik,en ja ben van plan nog vele jaren te genieten van mijn nieuwe familie
het is precies als je 50 bent de lichamelijke problemen beginnen en het is nog gene tijd voor  :ripba8:

bruno13

nog 14 dagen te gaan :happy: en michelle zit naast mij  :jajaja:
en nog steeds niet aant smoren :thumb:
heb ondertussen ook van bogaert te pakken gekregen want die was 6 weken op verlof
en met mijn gezondheid ist nu goed maar ik juich niet te hard want er komen nog onderzoeken aan
goei weekend

bruno13

4 day s to go
vandaag longonderzoek gehad en dat is ook goed,moet wel onderzoek van mijn bloed afwachten

Herbie

Citaat van: bruno13 op maandag 12 november 2012, 17:16:51
4 day s to go
vandaag longonderzoek gehad en dat is ook goed,moet wel onderzoek van mijn bloed afwachten

En nog altijd van die stinkstokken af. Michelle zal content zijn, want die rookt toch niet hee.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bruno13

Citaat van: Herbie op maandag 12 november 2012, 23:30:12
Citaat van: bruno13 op maandag 12 november 2012, 17:16:51
4 day s to go
vandaag longonderzoek gehad en dat is ook goed,moet wel onderzoek van mijn bloed afwachten

En nog altijd van die stinkstokken af. Michelle zal content zijn, want die rookt toch niet hee.
die rookt wel,maar ze gaat ook stoppen,fairplay

Herbie

Citaat van: bruno13 op dinsdag 13 november 2012, 13:22:00
Citaat van: Herbie op maandag 12 november 2012, 23:30:12
Citaat van: bruno13 op maandag 12 november 2012, 17:16:51
4 day s to go
vandaag longonderzoek gehad en dat is ook goed,moet wel onderzoek van mijn bloed afwachten

En nog altijd van die stinkstokken af. Michelle zal content zijn, want die rookt toch niet hee.
die rookt wel,maar ze gaat ook stoppen,fairplay

Dat was me niet opgevallen in april. Veel sterkte, nog twee nachtjes  :kiss2: :kiss2: :kiss2:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Bastiaan

Beetje laat (ben net terug uit de Filipijnen) van harte proficiat !

bruno13

19 uur te gaan  :happy:
alles is ok ,ze is ingechekt,voorbij immigratie en aant vliegen richting doha,brussel