Met de auto van Manila naar Palawan.

Gestart door gosternokke, vrijdag 13 januari 2012, 01:42:27

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke




Net als ik met diarree op de wc zit gaat de auto aan boord , dus helaas geen foto hiervan  :negatief:  maar ik ben al blij die men autotje heelhuids aan boord is

boldy

lekker werken op je slippertjes  :lachen: zou hier niet doorgaan . kennen ze trouwens wel werschoenen met stalen neus daar ???
het leven is net een lul keihard en veel te kort

gosternokke



Staat ie dan vraag me niet hoe ,maar het is gelukt.  Nou maar hopen dat ze men auto goed vast sjorren en er geen grote golven zijn want er veel ruimte is er niet.  En hoe is men driver uit die auto gekomen ? Achterklep ?    :denk:

gosternokke



Het laden van de boot gaat de hele middag door, de ene na de andere vrachtwagen verschijnt en word gelost. jaja  alles met het handje van de vrachtwagen af gooien in een net en dan met de kraan in het ruim lossen.  heftruck ?  nooit van gehoort schijnbaar in Iloilo.

Herbie

Citaat van: boldy op zondag 29 januari 2012, 10:31:00
lekker werken op je slippertjes  :lachen: zou hier niet doorgaan . kennen ze trouwens wel werschoenen met stalen neus daar ???

In Manilla aan de dokken dragen ze werkschoenen en helm ook. Maar niet allemaal hoor. In Cebu aan de container terminal ook. Maar ik denk dat ze het zelf moeten kopen, daarom dragen ze het niet allemaal.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke



Tegen de tijd dat ik denk dat alles wel aan boord is, komt er nog een gigantische vrachtwagen met allemaal zakken rijst, En weer allemaal met het handje lossen dat gaat nog wel effen duren    :negatief:

gosternokke




Dus ik ga maar op verkenning uit op het schip, en kon zo de machinekamer inlopen, vanwege de hitte en stank maar niet verder gegaan

gosternokke

   

  Het duurdere bovendek  is nog helemaal leeg, we hebben zelf een slaapplek op het goedkopere tussendek.

gosternokke



De kinderen vermaken zich best met nintendo op hun bed op het tussendek

gosternokke



Nou dan nog effen een fotootje voor vertrek