Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Anual report acr

Gestart door LMBen, maandag 6 januari 2014, 13:52:34

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vraag is A-pdf or Bpdf............ :weetikniet: :weetikniet:

http://www.immigration.gov.ph/index.php/information/announcements/2014-annual-report-forms-pdf

Even proberen:

Ok, de A-pdf voor mijn visa...........dus zelf vingerprinten en dan naar je eigen advokaat is ok?
Kost me weer 100 pesos voor notarisatie....... :negatief: :negatief:

LMBen

Dit is wat iemand schreef op het forum;

Just an update here.  The wife and I went to the Mandaue immigration office this morning, it was very busy.  I arrived with the four pages printed out and all relevent parts completed.  The thumbprints and notary parts were filled in later.  The guard directed us to the second floor, where I waited in line for maybe five minutes.  I get to the window, hand the guy everything and he tells me to enter the door on the right.  He looks over the paper work and the only comment is that it should be two pages and not four!  I told him I printed it all out at home off their website.  They did have the forms available and they are printed on both sides.  He accepted the four pages and had me print and then sign it, followed by the thumbprints. He also took one of the pictures I arrived with and stapled that to the first page.  Of course the notarization process was next and that was accomplished outside the building for a fee.  After that was done, just go to one of the windows downstairs (cashier) and pay the P310 and its done with.  The receipts looked the same as last years.  The whole process took just over 35 minutes or so.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

LMBen

Vergeet je foto's niet Creec met witte achtergrond niet ouder dan 6 mnd en 2X2
Duimprinten kan bij de bi, breng wel acohol en wetdoekjes mee
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 januari 2014, 13:34:14
Vraag is A-pdf or Bpdf............ :weetikniet: :weetikniet:

http://www.immigration.gov.ph/index.php/information/announcements/2014-annual-report-forms-pdf

Even proberen:

Ok, de A-pdf voor mijn visa...........dus zelf vingerprinten en dan naar je eigen advokaat is ok?
Kost me weer 100 pesos voor notarisatie....... :negatief: :negatief:

Kan misschien ook de vingerprint van de kat in de disco op het formulier doen?......... :weetikniet: :weetikniet:

Hij (SAMBO) heeft Tampoo en heeft er geen zin in.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Citaat van: Benincebu op woensdag  8 januari 2014, 13:40:21
Vergeet je foto's niet Creec met witte achtergrond niet ouder dan 6 mnd en 2X2
Duimprinten kan bij de bi, breng wel acohol en wetdoekjes mee

Niemand kan bewijzen dat mijn pasfoto's meer dan 6 maanden oud zijn............

Dus met photoshop de achtergrond witten?... :weetikniet:

Wetdoekjes?...dat is voor de vrouwen dan?.........ik reis altijd met een rol wc papier (Toily @P83.50 voor 12 rollen) in mijn tas....... :jajaja: :jajaja:

Heb mijn pasfoto's gevonden en heb mijn bril nog om de nek hangen...dus voor de Lasik in 2004........ :denk: :denk:

bananacreek

Citaat van: Benincebu op woensdag  8 januari 2014, 13:36:30
Dit is wat iemand schreef op het forum;

Just an update here.  The wife and I went to the Mandaue immigration office this morning, it was very busy.  I arrived with the four pages printed out and all relevent parts completed.  The thumbprints and notary parts were filled in later.  The guard directed us to the second floor, where I waited in line for maybe five minutes.  I get to the window, hand the guy everything and he tells me to enter the door on the right.  He looks over the paper work and the only comment is that it should be two pages and not four!  I told him I printed it all out at home off their website.  They did have the forms available and they are printed on both sides.  He accepted the four pages and had me print and then sign it, followed by the thumbprints. He also took one of the pictures I arrived with and stapled that to the first page.  Of course the notarization process was next and that was accomplished outside the building for a fee.  After that was done, just go to one of the windows downstairs (cashier) and pay the P310 and its done with.  The receipts looked the same as last years.  The whole process took just over 35 minutes or so.

Als ik naar BI in Mandauwe moet dan zorg ik altijd dat ik zeer vroeg ben en nu zou je dan een nummer krijgen...hoe vroeger hoe beter dus gelijk van de Cokaliong met een taxi naar Mandauwe...ok weer een 100 pesos neem ik aan.

Kom je om 10.00 uur dan zit het meestal vol met blanken......... :negatief: :negatief:

bananacreek

@ Benneincebu.......Dank voor de informatie..........zeer gewaardeerd bij niet alleen mijzelf maar ook andere blanken.. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

U verdiend 40

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 januari 2014, 13:56:16
@ Benneincebu.......Dank voor de informatie..........zeer gewaardeerd bij niet alleen mijzelf maar ook andere blanken.. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

U verdiend 40

Formulieren geprint en nu nog het reisgeld verdienen door de formulieren aan de blanken hier te verkopen....geld moet toch ergens vandaan komen......voor niets gaat de zon op... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Mij werd verteld door de security guard @ the Dumaguete Imm dat je ook eerst in Cebu kunt betalen en daarna de papieren in Dumaguete kunt indienen................ :weetikniet: :weetikniet:

Bottomline?....ze hebben hier geen cardscanner...of zoiets?

500 pesos in geval van  "Non-appearance" dus kan je een ander laten betalen (als je die dan ook vertrouwd)............

josv

Citaat van: bananacreek op vrijdag 10 januari 2014, 12:36:56

Bottomline?....ze hebben hier geen cardscanner...of zoiets?

500 pesos in geval van  "Non-appearance" dus kan je een ander laten betalen (als je die dan ook vertrouwd)............

Die heb ik nog NOOIT gezien bij BI. Xerox van voor en achterkant, welkom in het digitale tijdperk  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....