Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Anual report acr

Gestart door LMBen, maandag 6 januari 2014, 13:52:34

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 12:29:52
Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 12:07:46
Citaat van: josv op zondag 23 februari 2014, 10:25:41
Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 08:52:49
Iemand beweerde 23 minuten?

Deze gabber zegt je moet rekening houden met een uur of drie.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Hij heeft het over "renewal i-card), die 23 minuten sloegen op de "anual report".


Lezen en opletten en concentreren:

Dat probleem deed zich al voor op den lagere school (Bethelschool waar we op het kerstfeest altijd een sinasappel kregen en een boek van de gebroeders Klinkhamer (de Kameleon of zoiets?).



Op het rapport:

-Wim moet beter opletten
-Wim is te bewegelijk
-Wim moet met zijn handen van de meisjes afblijven
-Wim leest te snel en leest normaal gesproken eerst de laatste pagina van een boek
-Wim gaat over naar de zesde klas maar we houden ons hart vast wat er van hem terecht zal komen als hij ooit een  grote Klootzak zou worden.

Getekent:

Hr. K. Hoogstadt (Hoofdonderwijzer)

Nou............ Wim heeft inderdaad Carriere gemaakt in het Beloofde Land in het Verre Oosten..... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :atyourservice: :atyourservice:




Mijn vader was trots dat ik toch een professional ben geworden............. :happy: :happy: :happy:

Hij zij ik wist het al toen je nog op je duim zoog........... :lachen: :jajaja: :jajaja: :thumb:

"Haal die duim uit je mond Wim"...hij zit aan de linkerkant.... :jajaja: :jajaja:
Vroeger smeerden ze er iets op wat het duimzuigen bitter maakte......... :weetikniet: :weetikniet:

Ik heb ook nooit op die piano kunnen leren spelen want de pianoleraar (Hein Zonneveld) zei altijd: " Ik geef het op met jou,....... kijk jongeman....je zal nooit Fur Elise leren spelen met je rechterhand op de toetsen en je linker duim in je mond"....wat een pessimist was dat.... :negatief: :negatief:



[yt=640,505]e4d0LOuP4Uw [/yt]

Ik had eerst de scheiding van mijn haar aan de rechterkant maar dat was wat on-evenwichtig en toen de scheiding later in het midden zat had ik geen probleem meer met het doorzakken naar links................. :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:  :lachen: :lachen:

bananacreek

Nu weet ik weer waarom ik gestoord ben geworden........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Die Piano stond in eerdere jaren in de achterkamer en ik sliep daar recht boven en elke keer dat ik op mijn kamer was speelden mijn jongere broer, mijn zuster en mijn moeder Fur Elise uur na uur en zo ben ik gestoord geraakt..... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk: :denk:

:offtopic: :offtopic: :offtopic:................... :rennen: :rennen: :rennen: :benweg: :benweg: :benweg:

peldoman

Bananacreek,  ff serieus nu over dat gestoord zijn.
Hoe zijn de vooruitzichten dan, is er nog hoop, of bestaat de kans dat het erger gaat worden?
Ik vraag dit uit interesse mede i.v.m. dat wij,  (lees) leden van dit forum , daar dan rekening mee kunnen houden qua
reacties op jouw berichten op dit forum, om zodoende eventuele conflicten in de toekomst te vermijden.  :Routeplanner:

Soushkin

Als je te laat bent voor je ACR krijg je een boete van 200php.

Stond op een interne memo bij de immigratiedienst toen ik daar laatst was.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

bananacreek

Citaat van: peldoman op zondag 23 februari 2014, 15:54:20
Bananacreek,  ff serieus nu over dat gestoord zijn.
Hoe zijn de vooruitzichten dan, is er nog hoop, of bestaat de kans dat het erger gaat worden?
Ik vraag dit uit interesse mede i.v.m. dat wij,  (lees) leden van dit forum , daar dan rekening mee kunnen houden qua
reacties op jouw berichten op dit forum, om zodoende eventuele conflicten in de toekomst te vermijden.  :Routeplanner:


Normaal gesproken is er geen enkele hoop dat ik ooit zal genezen.......ik zit er ook helemaal niet mee.....maar natuurlijk als (alle) medeleden van dit forum bereid zouden zijn om allemaal 20 euros te storten dan zou er wel eventueel een noodplan kunnen uitkomen waardoor ik naar Nederland zou kunnen komen om Mark Rutte mee terug te kunnen nemen en hem voor de vogelaar uit te kunnen wisselen met de Abu Sayaff.

Dan is Nederland ook uit nood en dan kan Jo Ma Sison misschien voor Minister President van Nederland aan de macht komen.......je weet nooit hoe een balletje rolt in Nederland na de vergane Gloriejaren '70........ :weetikniet: :weetikniet:

Maar dit is volledig  :offtopic: :offtopic: en ik kom niet meer op dit onderwerp terug, althans niet op dit Topic en voor de starter van dit topic....sorry na lang... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

klootzakken (voorheen Jens)



Lezen en opletten en concentreren:



[/quote]ik neem aan dat je daar nog in de groei was Willem? vraag mij dan ook af welke schoenmaat je nu hebt? :lachen:  
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

LMBen

Topic is toch bijna verlopen nog maar 4 dagen de tijd voor je rapport.
Dus van mij mag het vervuild worden, vind dat eigenlijk leuker dan het orginele topic
Vind je verhalen altijd reuze leuk om te lezen Creec. Gr. Ben
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

bananacreek

Citaat van: Benincebu op maandag 24 februari 2014, 12:31:27
Topic is toch bijna verlopen nog maar 4 dagen de tijd voor je rapport.
Dus van mij mag het vervuild worden, vind dat eigenlijk leuker dan het orginele topic
Vind je verhalen altijd reuze leuk om te lezen Creec. Gr. Ben

Dank u van de beleefden, ik word er weer stil van.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Morgen naar de imm in Mandauwe en de eigenaar van de Why Not (Zwitser) was daar twee dagen geleden en zei dat hij na 15 min weer buiten stond.

Na de imm naar TITAN surplus in Mandauwe om twee originele deurtjes te kopen (totaal P3000) voor den Jeep


Dan naar SM om een 2TB WD passport drive te kopen @P6400 voor de muziek


Dan naar Metro Gaisano om wat rond te kijken


Dan naar Carbon market om een paar pirated DVD's te kopen @ P40




Dan terug naar Pier I voor de Filipinas Iloilo terug naar de "city of gentle bullets"........... :happy: :happy: :happy:


Dat wordt weer een drukke dag en neem brood mee voor tussen de middag en havermout en Pork & Beans voor dinner op het schip.......... :denk: :denk: :thumb: :thumb: :happy:




bananacreek

Citaat van: jens op maandag 24 februari 2014, 11:23:03


Lezen en opletten en concentreren:



ik neem aan dat je daar nog in de groei was Willem? vraag mij dan ook af welke schoenmaat je nu hebt? :lachen:  
[/quote]

Nu heb ik schoenmaat 46/47 (Nederlandschen maat)

Hier zat mijn maat ook niet bij (US Surplus)



Hier wel............ :happy: :happy:


Maar heb het geld er niet voor want ze weten dat je het nodig hent en vragen 2000 pesos voor "tweedehandse schoenen"............. :negatief: :negatief:


bananacreek

#59
Ok Imm Mandauwe was al open toen ik uit de taxi stapte om 07.35 uur........... :thumb: :happy:

Naar boven om 07.46 en weer naar buiten om 08.08 (klootzakkentijd)

Er werd totaal niets gevraagd en de formulieren werden niet eens ingekeken en de enigste vraag van de man was na het vingerprinten..."Why do you wipe your fingers at your pants?".....en ik zei:" I don't know sir"........ :lachen: :lachen:

Allemaal zeer eenvoudig en een kind kan de was doen en de blanken die 5000 onder de tafel betaalden omdat ze van hun  :smiley-philippines: vrouw al gescheiden waren in hun land van herkomst gaan volgend jaar eerst tweemaal nadenken.... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Een zeer vriendelijke man achter de tafel............. :thumb: :thumb:




Toen ik van het schip afkwam moest ik al zwaar drukken en ik dacht " Mijn God nu moet ik dan toch bevallen in den taxi?"... :weetikniet: :weetikniet: :negatief: :negatief:

Dit is de redder in hoge nood bij de imm Mandauwe....(het toilet), maar ik ga daar voor geen prijs op zitten dus doe de Europese  vrije buigstand position (90 graden) en daarbij met de rechterhand op de kraan leunen, en dat ding brak bijna uit de muur, maar gelukkig geen cctv camera aanwezig) en dat was wat pijnlijk met de arthritis van de rechterknie... :jajaja: :negatief:.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Meer toiletten adventures op het andere topic....(morgen).....Foto's uit het dagelijks leven enz........ :jajaja: :jajaja: