Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Anual report acr

Gestart door LMBen, maandag 6 januari 2014, 13:52:34

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Benincebu op vrijdag 17 januari 2014, 13:52:40
Mensen van de bi tekenen zelf, je heb geen nototis ofadvocaat nodig Creec

Ok, dank u ............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Bottommline:

Maybe NEXT year de yearly report can be paid and processed in Dumaguete city...dus tot dan moeten we naar Mandauwe City BI.........

Kreeg wel kopien van mijn Alien Master Card.............deze was van de begin jaren '80

Chuck Norris?".........or Anthony Quinn?....... :lachen: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek

Ik stelde vanmorgen iemand voor aan een Imm advokaat voor zijn yearly report omdat je de naam en paspoort nummer van de (ex) vrouw moet invullen.......en sommigen (velen) zijn al niet meer getrouwd vanwege echtscheiding/anullment enz...........maar hebben toch nog voor jaren de permanent residency op hun naam.............. :jajaja: :jajaja:

Tot mijn verbazing vroeg de man om 5000 pesos om de zaak te regelen............ :lachen: :negatief: :negatief:

Maar hij vult eerst papieren in.... en gaat pas op het laatste moment betreffende de prijs spreken ......... :negatief:



bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 januari 2014, 12:47:55
Ik stelde vanmorgen iemand voor aan een Imm advokaat voor zijn yearly report omdat je de naam en paspoort nummer van de (ex) vrouw moet invullen.......en sommigen (velen) zijn al niet meer getrouwd vanwege echtscheiding/anullment enz...........maar hebben toch nog voor jaren de permanent residency op hun naam.............. :jajaja: :jajaja:

Tot mijn verbazing vroeg de man om 5000 pesos om de zaak te regelen............ :lachen: :negatief: :negatief:

Maar hij vult eerst papieren in.... en gaat pas op het laatste moment betreffende de prijs spreken ......... :negatief:




Maar ja......de man (lawyer) vertelde dat als je zelf naar Cebu moest gaan ...dan moet je reizen...eten...hotel...enz enz en de meesten nemen geen bakje met havermout mee zoals een Klootzak....(en wc papier (dubbelzijdig)......dus dan zou je al gauw op 4000 pesos komen voor een dag of twee...en die lawyer wist dat donders goed......en hij gaf GEEN duidelijke antwoorden op DUIDELIJKE vragen............ :negatief: :negatief: :negatief:


bananacreek

Iemand beweerde 23 minuten?

Deze gabber zegt je moet rekening houden met een uur of drie.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




josv

Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 08:52:49
Iemand beweerde 23 minuten?

Deze gabber zegt je moet rekening houden met een uur of drie.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Hij heeft het over "renewal i-card), die 23 minuten sloegen op de "anual report".
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

#46
Citaat van: josv op zondag 23 februari 2014, 10:25:41
Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 08:52:49
Iemand beweerde 23 minuten?

Deze gabber zegt je moet rekening houden met een uur of drie.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Hij heeft het over "renewal i-card), die 23 minuten sloegen op de "anual report".

Ja, inderdaad u heeft gelijk en dan maar hopen dat hij (Kojak) de renewal niet verward (met een d?) met de anual report procedure...want ik moet nu maar een Cokaliong zoeken voor de 28ste (dinsdag is het een nationale feestdag (Edsa) die sneller gaat dan de Mv.Filipinas Iloilo want die doet komt pas om half acht aan dus 7, 5 uur (vertrektijd middernacht, en meestal OP TIJD, terwijl de Filipinas Dinagat er 5 uur en drie kwartier over doet..... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

In ieder gaval heb ik nog twee foto's met een White Background......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

#48
Citaat van: josv op zondag 23 februari 2014, 10:25:41
Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 08:52:49
Iemand beweerde 23 minuten?

Deze gabber zegt je moet rekening houden met een uur of drie.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Hij heeft het over "renewal i-card), die 23 minuten sloegen op de "anual report".


Lezen en opletten en concentreren:

Dat probleem deed zich al voor op den lagere school (Bethelschool waar we op het kerstfeest altijd een sinasappel kregen en een boek van de gebroeders Klinkhamer (de Kameleon of zoiets?).



Op het rapport:

-Wim moet beter opletten
-Wim is te bewegelijk
-Wim moet met zijn handen van de meisjes afblijven
-Wim leest te snel en leest normaal gesproken eerst de laatste pagina van een boek
-Wim gaat over naar de zesde klas maar we houden ons hart vast wat er van hem terecht zal komen als hij ooit een  grote Klootzak zou worden.

Getekent:

Hr. K. Hoogstadt (Hoofdonderwijzer)

Nou............ Wim heeft inderdaad Carriere gemaakt in het Beloofde Land in het Verre Oosten..... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :atyourservice: :atyourservice:



bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 12:07:46
Citaat van: josv op zondag 23 februari 2014, 10:25:41
Citaat van: bananacreek op zondag 23 februari 2014, 08:52:49
Iemand beweerde 23 minuten?

Deze gabber zegt je moet rekening houden met een uur of drie.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Hij heeft het over "renewal i-card), die 23 minuten sloegen op de "anual report".


Lezen en opletten en concentreren:

Dat probleem deed zich al voor op den lagere school (Bethelschool waar we op het kerstfeest altijd een sinasappel kregen en een boek van de gebroeders Klinkhamer (de Kameleon of zoiets?).



Op het rapport:

-Wim moet beter opletten
-Wim is te bewegelijk
-Wim moet met zijn handen van de meisjes afblijven
-Wim leest te snel en leest normaal gesproken eerst de laatste pagina van een boek
-Wim gaat over naar de zesde klas maar we houden ons hart vast wat er van hem terecht zal komen als hij ooit een  grote Klootzak zou worden.

Getekent:

Hr. K. Hoogstadt (Hoofdonderwijzer)

Nou............ Wim heeft inderdaad Carriere gemaakt in het Beloofde Land in het Verre Oosten..... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :atyourservice: :atyourservice:




Mijn vader was trots dat ik toch een professional ben geworden............. :happy: :happy: :happy:

Hij zij ik wist het al toen je nog op je duim zoog........... :lachen: :jajaja: :jajaja: :thumb:

"Haal die duim uit je mond Wim"...hij zit aan de linkerkant.... :jajaja: :jajaja:
Vroeger smeerden ze er iets op wat het duimzuigen bitter maakte......... :weetikniet: :weetikniet:

Ik heb ook nooit op die piano kunnen leren spelen want de pianoleraar (Hein Zonneveld) zei altijd: " Ik geef het op met jou,....... kijk jongeman....je zal nooit Fur Elise leren spelen met je rechterhand op de toetsen en je linker duim in je mond"....wat een pessimist was dat.... :negatief: :negatief:



[yt=640,505]e4d0LOuP4Uw [/yt]