Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Breaking news!

Gestart door Michaela, donderdag 17 juli 2014, 17:30:51

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

gruwelijke filmpjes op Russian tv  https://www.facebook.com/photo.php?v=896844923664131    Schokkende beelden   :negatief:


Veel  lichamen zijn geheel intact, komt omdat de raket niet de romp heeft geraakt maar de rechter motoren en vleugel, de romp is als een geheel loodrecht naar beneden gevallen en pas op de grond uiteengespat.  Beelden van het loodrecht naar beneden vallende brandende vliegtuig zag ik op CNN.

Ik hoop dat de schuldigen zich te zijner tijd moeten verantwoorden voor het gerechtshof in den Haag  Of het ooit zover komt ?

Als je ziet dat die rus die dat Koreaanse toestel liet neerschiten nog altijd vrij rondloopt , is het ijdele hoop ?


daf105paccar

1 groot verschil is dat het Koreaans vliegtuig zwaar de regels had gebroken.
In het huidige geval heeft het vliegtuig geen enkele fout begaan.

Maar geen probleem.............Moeder Rusland zal de schuldigen beschermen. :negatief: :negatief: :negatief:

gosternokke

Nou, dat zal wel nooit meer opgehelderd worden of die Koreanen nou opzettelijk verkeerd vlogen, of dat het een stomme fout van de piloten was. Of hun apparatuur kapot was of wat dan ook.

maar op een burgerluchtvaart vliegtuig schiet je niet, of die nou in verboden gebied vliegt of niet.  Punt uit.   

peldoman

Bijgesteld naar 173 Nederlandse doden.

Dan heb je nog idioten die aandacht willen zoals deze, bron de Telegraaf.

Quinsy Gario heeft geen respect voor slachtoffers 




AMSTERDAM -
Racisme-activist Quinsy Gario heeft donderdagavond de toorn van twitterend Nederland over zich afgeroepen. Gario impliceerde in een tweet dat premier Mark Rutte 'witte slachtoffers' van rampvlucht MH17 belangrijker zou vinden dan 'bruine'.
 




 
Voor een tweet van de NOS over de reactie van de minister-president op de vliegramp schreef Gario: ,,White lives matter more than brown ones." De reacties op zijn tweet waren niet mals.

gosternokke

Aantal nederlanders kan nog wat oplopen, er zijn nu nog 20 personen waarvan geen nationaliteit is bekend.    Inmiddels vallen er nu ook namen.

Senator Diepenhorst is een van de    :nederlandsevlag: slachtoffers,

Paring Belga

Citaat van: daf105paccar op vrijdag 18 juli 2014, 08:59:19
1 groot verschil is dat het Koreaans vliegtuig zwaar de regels had gebroken.
In het huidige geval heeft het vliegtuig geen enkele fout begaan.

Maar geen probleem.............Moeder Rusland zal de schuldigen beschermen. :negatief: :negatief: :negatief:

Sommige vliegtuigen van andere vliegtuigmaatschappijnen vlogen al niet meer over Oekraine.  Common sense.
Oorlogje daar.  Raketten die op de grond staan en die reeds in the hoogte gericht zijn.  Een vergissingtje of een gekke
soldaat/general, en die schieten erop.  Dat is dan wel gebeurd.

Cosyns Guy

Wat ik niet begrijp is waarom het toestel over Oekraine gevlogen is in de eerste plaats ? Als men de kaart bekijkt is het toch korter als men rechts van Oekraine vliegt ten opzichte bij vertrek uit Schiphol ?

Cosyns Guy

Citaat van: pierrevanwies & segers op vrijdag 18 juli 2014, 18:57:28
op een kaart is meestal [hangt af van de projectie] de kortste weg een gebogen lijn, grootcirkel varen of vliegen doen ze met de loxodroom.denkbeeldige lijn die alle meridianen onder dezelfde hoek snijd.
heb net gekeken met de encarta, korste weg van schiphol naar kuala is via het uiterste noorden van de ukraine,ongeveer bij koersk.

ander voorbeeld, kortste afstand londen hongkong, dan passeer je noord van moskow.,dus dat is op een wereldkaart al een ferme gebogen lijn.    :jajaja: :jajaja:
A zo,weer iets bijgeleerd zie.

evethe

#28
 :ripba8: aan al de slachtoffers en aan de naastbestaanden en vrienden van de overleden
Ik ben niet hard ,Ik zeg gewoon alles wat een alleen maar denkt
Ik hou niet van schijnheilige mensen

Ronny55

Citaat van: Paring Belga op vrijdag 18 juli 2014, 18:08:31
Citaat van: daf105paccar op vrijdag 18 juli 2014, 08:59:19
1 groot verschil is dat het Koreaans vliegtuig zwaar de regels had gebroken.
In het huidige geval heeft het vliegtuig geen enkele fout begaan.

Maar geen probleem.............Moeder Rusland zal de schuldigen beschermen. :negatief: :negatief: :negatief:

Sommige vliegtuigen van andere vliegtuigmaatschappijnen vlogen al niet meer over Oekraine.  Common sense.
Oorlogje daar.  Raketten die op de grond staan en die reeds in the hoogte gericht zijn.  Een vergissingtje of een gekke
soldaat/general, en die schieten erop.  Dat is dan wel gebeurd.
De vraag die ik me stel, hoe weten die rebellen dat er een vliegtuig overvloog....of hebben ze mss van Moskou foute informatie gekregen samen met de opdracht dat "vijandelijk" toestel af te schieten. en meteen de Russen een reden te geven om Oekraine binnen te vallen .....Uit het opgevangen telefoongesprek kan je opmaken dat ze er hevig van geschrokken zijn en dat het zeker niet hun bedoeling was ...Opdracht van hogerhand/.....Poetin, de gluiperd???
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.