Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Breaking news!

Gestart door Michaela, donderdag 17 juli 2014, 17:30:51

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Citaat van: Ronny55 op vrijdag 18 juli 2014, 23:14:52
Citaat van: Paring Belga op vrijdag 18 juli 2014, 18:08:31
Citaat van: daf105paccar op vrijdag 18 juli 2014, 08:59:19
1 groot verschil is dat het Koreaans vliegtuig zwaar de regels had gebroken.
In het huidige geval heeft het vliegtuig geen enkele fout begaan.

Maar geen probleem.............Moeder Rusland zal de schuldigen beschermen. :negatief: :negatief: :negatief:

Sommige vliegtuigen van andere vliegtuigmaatschappijnen vlogen al niet meer over Oekraine.  Common sense.
Oorlogje daar.  Raketten die op de grond staan en die reeds in the hoogte gericht zijn.  Een vergissingtje of een gekke
soldaat/general, en die schieten erop.  Dat is dan wel gebeurd.
De vraag die ik me stel, hoe weten die rebellen dat er een vliegtuig overvloog....of hebben ze mss van Moskou foute informatie gekregen samen met de opdracht dat "vijandelijk" toestel af te schieten. en meteen de Russen een reden te geven om Oekraine binnen te vallen .....Uit het opgevangen telefoongesprek kan je opmaken dat ze er hevig van geschrokken zijn en dat het zeker niet hun bedoeling was ...Opdracht van hogerhand/.....Poetin, de gluiperd???

Op een heldere dag kun je een vliegtuig makkelijk zien op die hoogte en zeker de condensatiestrepen.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

opinie

Citaat van: Luc op vrijdag 18 juli 2014, 23:25:14
Citaat van: Ronny55 op vrijdag 18 juli 2014, 23:14:52
De vraag die ik me stel, hoe weten die rebellen dat er een vliegtuig overvloog
Op een heldere dag kun je een vliegtuig makkelijk zien op die hoogte en zeker de condensatiestrepen.

Op een bewolkte dag zie je het ook op radar. Een radar die standaard bij de SA-11 installatie hoort.

The Buk missile system is the successor to the NIIP/Vympel 2K12 Kub (NATO reporting name SA-6 "Gainful"). The first version of Buk adopted into service carried the GRAU designation 9K37 and was identified in the west with the NATO reporting name "Gadfly" as well as the US Department of Defense designation SA-11.
Designed: 1972-1977
testing in 1977-1978
operation in 1979

O ja, topsnelheid van de raket is 2.880 km/u. Commercieel vliegtuig onder de 900 km/u.

[yt=640,505]t1LQWFul2UE[/yt]
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Fail_over

300 doden door een neergeschoten vliegtuig anno 2014. we moeten echt wel het domste ras op deze aardkloot zijn om niet van onze eerdere fouten te leren. ts ts ts ts.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......


nils

Ik denk niet dat hier een complot theorie achter zit.
Wat je wel kan stellen is dat de passagiers in het vliegtuig slachtoffer zijn in een geo-politieke oorlog, waar ze zelf niets mee te maken hebben.
De schuldige is wellicht een idiote separatist die met een wapeninstallatie van Rusland een zeer dure inschattingsfout gemaakt heeft.
Maar als je even doordenkt dan is de achterliggende oorzaak het aansturen dat Oekraine voor het Westen of Rusland kiest.

Hopelijk opent dit de ogen en stappen we beide kanten af van dat spierballen gedrag.
Maar met Poetin aan de macht, heb ik daar weinig hoop in.

peldoman

Had onze  :nederlandsevlag: regering maar Ballen!
Maar helaas, zijn allemaal watjes.
Nog steeds niet durven te zeggen dat het vliegtuig is neergeknald, maar van een ongeluk spreken.
Ambassadeur van Rusland niet op het matje roepen, terwijl Australië en andere landen dat al gedaan hebben.
Ja maar het is complex hoor je dan, gvd we hebben toch Mariniers, die er naar toe en dat ramp gebied veilig stellen.
De woede in  :nederlandsevlag:wordt met het uur groter wat ik hoor en zie.

Er wordt met lichamen gezeuld, persoonlijke bezittingen worden door dronken terroristen op tv getoond.
Paspoorten en bankpasjes worden gejat.
OVSE mensen worden weggejaagd, bewijzen worden weggehaald, kortom een zooitje is het.
Diep triest allemaal, maar ja het is complex he.



gosternokke

Citaat van: Fail_over op zaterdag 19 juli 2014, 10:20:08
300 doden door een neergeschoten vliegtuig anno 2014. we moeten echt wel het domste ras op deze aardkloot zijn om niet van onze eerdere fouten te leren. ts ts ts ts.


  Trieste constatering, maar wel de waarheid.      :negatief:   En meer vliegtuigen zullen volgen als rebellen of opstandelingen of terroristen, maar de beschikking krijgen over geavanceerde wapens, die een groot berijk hebben, en waar die amateurs eigenijk niet mee om kunnen gaan.

Ze kunnen helaas wel een raket lanceren, maar hebben niet de kennis om een civiel van een militair vliegtuig te onderscheiden.


Komt nog veel meer rottigheid als nuclear maetriaal in handen komt  van rebellenen en terroristen, daar bij is het viegtuigjes neerschieten nog maar kinderspel.

walkingtree

Ik las ergens in een buitenlandse online krant een bizarre regel in een groter verslag.
Waarschijnlijk REUTERS, kan helaas het artikel niet meer vinden.
Er zou een van de passagiers neergestort zijn in het huis van een oud vrouwtje, notabene in het bed van de
dame in kwestie.
Zoiets verwacht je in een horrorfilm, niet in het werkelijke leven...

daf105paccar

Als je ziet hoe alles gebeurd op de crashsites(er zijn er meerdere) wordt alles dat een deftig onderzoek mogelijk maakt vernietigd.
Lichamen weghalen maar niet nummeren en markeren waar ze lagen,stukken vliegtuig verplaatsen,..................



Het enige positieve dat ik heb gezien is dat de "gewone" lokale bevolking wel meeleeft .


Op de passagierslijst heb ik maar 2  :smiley-philippines: gezien.
Moeder en dochter of 2 zussen.




80 kinderen....................








Soushkin wat jouw politieke overtuigingen zijn interesseert mij geen reet en ik krijg de indruk dat er nog mensen zijn die het niet apprecieren dat jij dit gebruikt voor jouw eigen agenda.
In feite ben jij nog erger dan degene die jij beschuldigd van komplotten.

Pinocchio

De Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) of OSCE in het Engels, komt momenteel geregeld in het nieuws in verband met de ramp van MH17.

Deze organisatie is een samenwerking van 57 landen met vooral Europese landen maar ook Ukraine en Rusland behoren tot deze organisatie.

Zo te zien is Rusland vergeten dat zij worden verondersteld mee te werken in hun eigen organisatie in plaats van het onderzoek tegen te werken.

http://www.osce.org/who/108218