Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

tyfoon Goni

Gestart door Fail_over, zondag 23 augustus 2015, 23:10:02

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Ifugao

Baguio begint weer een beetje op te drogen (voor zolang als het duurt) Veel wegen versperd door bomen e.d.
Bijna 2 dagen en nachten zonder stroom gezeten. Geen cash meer en ATM's offline. Geen eten meer in de koelkast, geen hot water shower. Wijntje bij kaarslicht want bier is warm, battery van phone leeg en geen stroom om op te laden.
Nou, het was me het weekendje wel! 

janvanderijt


Tank

Heerlijk rustig hier in Bohol, alleen bloedheet.

jamietagabundok

Zuid-west Mindanao ook bloedheet vandaag ,na eigenlijk weken van bewolking en iedere dag regen. Viel me op wel veel wind.   De kronen van de vele kokosbomen gingen behoorlijk heen en weer.

nils

Citaat van: jamietagabundok op maandag 24 augustus 2015, 14:27:28
Zuid-west Mindanao ook bloedheet vandaag ,na eigenlijk weken van bewolking en iedere dag regen. Viel me op wel veel wind.   De kronen van de vele kokosbomen gingen behoorlijk heen en weer.
Hoe lang zit je eigenlijk al op de Filippijnen? 
Sinds je op het forum zit, heb je volgens mij meer tijd bij je vriendin doorgebracht dan in het koude kikkerlandje. :lachen:

jamietagabundok

 :lachen:     Ja , maar ben niet continue hier trouwens , ben nu sinds 15 juli hier,  vriendin is hoogzwanger, en  ja de datum van bevalling is wel bekend , maar kan altijd onverwacht eerder.

En ik ben met een huisje bezig, eentje van Hollowblocks,   dan heb me zoon tenminste een redelijk dak boven zen hoofd in plaats van dat bamboehok


En geloof het of niet ik heb balakibayanvisum , dus kan nog effe blijven ( zolang er nog geld oip me rekening staat ) wel te verstaan   :lachen: