Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

12 containers hulpgoederen

Gestart door Ronny55, zaterdag 16 augustus 2014, 03:14:46

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag  2 januari 2015, 16:00:48
Citaat van: Lenn op vrijdag  2 januari 2015, 11:34:06
Krijg je dan geen klachten v/d rederijen wanneer zij hun containers kunnen terugverwachten?Kost toch ook geld?


Deze hebben ze natuurlijk graag zo vlug mogelijk terug maar ze weten ook dat het mijn fout niet is en ik stuur mijn containers met dozen nog met hen dus rekenen ze me geen kosten aan.
Ze laten wel steeds die kosten vallen zodat niemand iets moet betalen, beter containers terug dan helemaal niet.

Wellicht kun je er een paar slijten aan Cobra die had er nog plannen mee dacht ik. :weetikniet:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Johan En Elvie

Citaat van: Amice op vrijdag  9 januari 2015, 10:13:46
Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag  2 januari 2015, 16:00:48
Citaat van: Lenn op vrijdag  2 januari 2015, 11:34:06
Krijg je dan geen klachten v/d rederijen wanneer zij hun containers kunnen terugverwachten?Kost toch ook geld?


Deze hebben ze natuurlijk graag zo vlug mogelijk terug maar ze weten ook dat het mijn fout niet is en ik stuur mijn containers met dozen nog met hen dus rekenen ze me geen kosten aan.
Ze laten wel steeds die kosten vallen zodat niemand iets moet betalen, beter containers terug dan helemaal niet.

Wellicht kun je er een paar slijten aan Cobra die had er nog plannen mee dacht ik. :weetikniet:



Slijten aan Corbra ? die ken ik niet en hoe kan ik dat zolang ze nog vast staan. Als de containers leeg komen gaan die dan ook zeker naar de 2 rederijen van wie ze zijn hé deze zullen hun containers zeker terug willen dus Cobra of iemand anders zal deze niet kunnen hebben.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Rich

Hoe staan de zaken met die containers ondertussen Johan? 
Rich de Nederbelg.

Johan En Elvie

Citaat van: Rich op dinsdag  3 maart 2015, 22:55:58
Hoe staan de zaken met die containers ondertussen Johan? 

Nog steeds geen beweging ze staan er nog steeds.
Op mijn mails naar vragen voor updates krijg ik al de laatste 4 mails geen antwoord meer.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

opinie

Citaat van: Johan En Elvie op woensdag  4 maart 2015, 09:08:10
Op mijn mails naar vragen voor updates krijg ik al de laatste 4 mails geen antwoord meer.

The number you have dialled, is unattended or out of coverage area!

Het eerste wat je daarvan zal horen, is bij een archeologische opgraving.

Archeologen in de toekomst zullen dan theorieën maken als:
Voor een zware storm verborgen mensen hun kleding in stalen bunkers. De mensen in dit gebied zijn dus waarschijnlijk weggespoeld door hoge golven of van onderkoeling gestorven.

Het lijkt wel een soapserie zonder einde.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Pinocchio

Citaat van: Rich op dinsdag  3 maart 2015, 22:55:58
Hoe staan de zaken met die containers ondertussen Johan? 

De laatste keer dat ik Johan zag was begin juli en volgens hem waren deze containers toen door de douane vrijgegeven.

Johan zou nog dezelfde maand naar de Filippijnen vertrekken om de verdeling van de hulpgoederen op te volgen.

Intussen is ook een Balikbayan box die ik toen verstuurde in perfecte staat toegekomen. Was dus 2 maand onderweg van Gent naar Dumaguete.

Ronny55

Citaat van: Pinocchio op zondag 13 september 2015, 02:09:41
Citaat van: Rich op dinsdag  3 maart 2015, 22:55:58
Hoe staan de zaken met die containers ondertussen Johan? 

De laatste keer dat ik Johan zag was begin juli en volgens hem waren deze containers toen door de douane vrijgegeven.

Johan zou nog dezelfde maand naar de Filippijnen vertrekken om de verdeling van de hulpgoederen op te volgen.

Intussen is ook een Balikbayan box die ik toen verstuurde in perfecte staat toegekomen. Was dus 2 maand onderweg van Gent naar Dumaguete.

Oh , dan heb je geluk, die van ons werd op het verkeerde addres afgeleverd en mogen we op onze buik schrijven... Mijn vrouw heeft dan contact opgenomn met de verdeler hier in de  :smiley-philippines: van de boxen en om uitleg gevraagd. Dat is blijkbaar bij Johan in het verkeerde keelgat geschoten...zijn respons erop liegt er niet om...."stop met zeuren over die box en val mijn contacten in de  :smiley-philippines: daarmee niet lastig" daar kwam het op neer , kan ook het exacte gesprek hier weergeven, zal dat enkel doen als er nood voor is. .... dat terwijl hij zelf ons de Nr van zijn contact in de  :smiley-philippines: aan ons heeft doorgespeeld  :floet: waarschijnlijk om de verantwoordelijkheid van zich af te schuiven  :weetikniet: ...Maar ja waarschijnlijk buiten de waard (mijn asawa) gerekend. Op 8 jaar zo'n 20tal boxen verstuurd met een andere transporteur uit het Antwerpse, nooit geen probleem....eerste maal ,weliswaar onrechtstreeks, met eljo en meteen in de prijzen...  :lachen: :lachen: gelukkig gaat het niet om echt waardevolle goederen, "k zou er anders mss niet mee lachen. wat niet wil zeggen dat we het blauw/blauw gaan laten
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.