Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Nederlander ontvoerd in Filipijnen

Gestart door Kano, woensdag 1 februari 2012, 12:45:57

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

Citaat van: bananacreek op woensdag  1 februari 2012, 14:21:33
Citaat van: josv op woensdag  1 februari 2012, 14:00:51
Citaat van: Kano op woensdag  1 februari 2012, 12:45:57
2 foreign birdwatchers, Filipino companion abducted in Tawi-Tawi

GMA Newstv. February 1, 2012

Armed men on Wednesday abducted two foreign birdwatchers and their Filipino companion in the southern Philippine province of Tawi-Tawi, a police official in the region said.

Chief Superintendent Bienvenido Latag, head of the Autonomous Region in Muslim Mindanao police, identified the victims as Elwold Horn, 52, from Holland; Lorenzo Vinciguerra, 47, from Switzerland; and Ivan Sadenas from Davao.


1 woord : SUKKELS !!!!!!!!!!!!!!!!  :daag:

JUIST, ZEER DOMME VOGELS.............. :jajaja: :jajaja: :lachen:

OK BOYS...ITS PARTY TIME.....MORE FUN IN THE PHILIPPINES.............. :happy: :happy: :happy:



Die omcirkelde is zeker jouw zwager  :denk: :thumb:?

bananacreek

#31
Citaat van: Quezonboy op vrijdag  3 februari 2012, 12:37:26
Citaat van: bananacreek op woensdag  1 februari 2012, 14:21:33
Citaat van: josv op woensdag  1 februari 2012, 14:00:51
Citaat van: Kano op woensdag  1 februari 2012, 12:45:57
2 foreign birdwatchers, Filipino companion abducted in Tawi-Tawi

GMA Newstv. February 1, 2012

Armed men on Wednesday abducted two foreign birdwatchers and their Filipino companion in the southern Philippine province of Tawi-Tawi, a police official in the region said.

Chief Superintendent Bienvenido Latag, head of the Autonomous Region in Muslim Mindanao police, identified the victims as Elwold Horn, 52, from Holland; Lorenzo Vinciguerra, 47, from Switzerland; and Ivan Sadenas from Davao.


1 woord : SUKKELS !!!!!!!!!!!!!!!!  :daag:

JUIST, ZEER DOMME VOGELS.............. :jajaja: :jajaja: :lachen:

OK BOYS...ITS PARTY TIME.....MORE FUN IN THE PHILIPPINES.............. :happy: :happy: :happy:



Die omcirkelde is zeker jouw zwager  :denk: :thumb:?

Nee hoor, dat is mijn gewezen HOUSEBOY die zeer goed in opruimen was..... :moord: :moord:


josv

Citaat van: Amice op vrijdag  3 februari 2012, 07:58:25
Dat verhaal lezende zou het me niks verbazen als die gids de aanleiding van de ontvoering zou zijn. :floet:



Was mijn 1e gedachte ! Vogelaars staan niet echt bekent om hun heldhaftige optredens   :biggrinn: en deze veer in hun ..... was net effe teveel  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

wiking

Zijn er ook goed aflopende ontvoeringen eigenlijk? We lezen vaak hier en daar een Australier, Amerikaan of welke andere nationaliteit dan ook wel ontvoerd. Maar na een poosje hoor je er niks meer van.

Kano

De meesten komen vrij na betaling. Maar de details  worden niet aan de grote klok gehangen  om anderen niet op slechte gedachten te brengen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Quezonboy

Citaat van: Kano op vrijdag  3 februari 2012, 16:55:45
De meesten komen vrij na betaling. Maar de details  worden niet aan de grote klok gehangen  om anderen niet op slechte gedachten te brengen.
Tot nu toe heeft dat weinig geholpen :neeneenee:. Maar zijn er nu leden van dit forum van plan in dezelfde "industrie" te gaan stappen?

opinie

Citaat van: Kano op vrijdag  3 februari 2012, 16:55:45
De meesten komen vrij na betaling. Maar de details worden niet aan de grote klok gehangen om anderen niet op slechte gedachten te brengen.

Dan heeft het zijn doel gemist! De interne geruchtenmolen zal wel goed werken en rekeninghoudend met het imago van de buitenlander als enorm rijk. Tja, hij geeft 60.000 peso zomaar weg om er te geraken terwijl iedereen er weg wil. Logisch dat ze denken dat die geld teveel hebben. Loopt het verkeerd af dan is de Filippijnse regering zeker niet geneigd om dat aan de grote klok te hangen. Ze hebben al genoeg gezeur aan hun hoofd van de Chinezen na de goede aanpak van de buskaping.  :tomaten:
Dus altijd:  :shhh:


Citaat van: Quezonboy op vrijdag  3 februari 2012, 22:34:53
Tot nu toe heeft dat weinig geholpen :neeneenee:. Maar zijn er nu leden van dit forum van plan in dezelfde "industrie" te gaan stappen?

Instappen? Hoe bedoel je? Als ondernemer of als product?
Er zijn meer vacatures voor de tweede functie.  :biggrinn:

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag  4 februari 2012, 12:10:48
Wel wat groot om de aardappels mee te schillen  :lachen:

Nee hoor, die dingen werden alleen gebruikt om het gras kort te houden............ :jajaja: :jajaja: :jajaja: :hoedjeaf:




En ook om hier mee af te rekenen als die in het gras zaten...... :jajaja: :jajaja:


Quezonboy

Citaat van: opinie op zaterdag  4 februari 2012, 00:24:53
Citaat van: Kano op vrijdag  3 februari 2012, 16:55:45
De meesten komen vrij na betaling. Maar de details worden niet aan de grote klok gehangen om anderen niet op slechte gedachten te brengen.


Citaat van: Quezonboy op vrijdag  3 februari 2012, 22:34:53
Tot nu toe heeft dat weinig geholpen :neeneenee:. Maar zijn er nu leden van dit forum van plan in dezelfde "industrie" te gaan stappen?

Instappen? Hoe bedoel je? Als ondernemer of als product?
Er zijn meer vacatures voor de tweede functie.  :biggrinn:


Voor beide Nederlanders zijn toch erg ondernemend?!  :thumb: :crazy: