Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Verdomme...was ik even helemaal van streek.....snerl een glaasje Vinegar..... :happy: :happy:

Ik zie er net zo goed uit als hem dacht ik........ :confused2: :confused2: :denk: :denk: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek

Moet nog heel wat gedaan worden maar het is in zicht...onkosten? 30 miljoen pesos in die buurt?




bananacreek



Aan de zeekant moet nog het meeste werk gedaan worden......


bananacreek


bananacreek

Aan de andere kant heeft hij nog meer gebouwen en groeit ook zijn eigen sla.....(is dat sla?...morgen heb ik een meeting met hem en dan even vragen... :denk: :denk:)





bananacreek

Nu zo te zien wordt dit de nieuwe keuken en de schoorsteen is nu wat hoger.... :happy: :happy:

Daardoor brandde de zaak af...een oververhitte stalen pijp die door het cogon-grass dak liep...... :run: :run: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Man.

"Because he sacrifices his health in order to make money.
Then he sacrifices money to recuperate his health.
And then he is so anxious about the future that he does not enjoy the present;
the result being that he does not live in the present or the future;
he lives as if he is never going to die, and then dies having never really lived".

bananacreek

Ok.... :lachen: :lachen:....vandaag zijn ze begonnen met het uitdelen van parking tickets.....de eigenaar van de wagen in het wit was er razend snel bij....maar ze hebben er bijna geen personeel voor ... :denk: :denk:

En als mensen gaan solliciteren worden ze afgewezen omdat er geen geld is..... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: