Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Moneytrans

Gestart door robert van dijck, maandag 14 november 2011, 18:21:25

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck

Beste forumleden, kent iemand  de Moneytrans agentschappen van Cagayan De Oro City? op de webside van Moneytrans is er enkel sprake van Cagayan Valley, en dat is aan de andere kant van de Philippijnen.

Hartelijk dank

Robert

gosternokke

Cagayan de Oro staat er ook bij,  maar het is is uitermate onlogisch gerangschikt.    En wil je CdO vinden moet je eerst op de PROVINCIE  waarin CdO ligt kijken, anders vind je het nooit.    Provincie =  Misamis Oriental      Succes   :thumb:

robert van dijck

Gosternokke keihard bedankt voor de hulp, heb het gevonden op de side van Moneytrans, spijtig genoeg als ik op map klik komt er niks te voorschijn maar dat vind ik wel.

Groetjes

Robert :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Luke

Citaat van: robert van dijck op maandag 14 november 2011, 18:21:25
Beste forumleden, kent iemand  de Moneytrans agentschappen van Cagayan De Oro City? op de webside van Moneytrans is er enkel sprake van Cagayan Valley, en dat is aan de andere kant van de Philippijnen.

Hartelijk dank

Robert

Cebuana Lhuillier en M. Lhuillier zijn pawnshops die vele van dit soort geldtransfertes uitbetalen maar ik kan "Moneytrans" niet vinden in hun partner lijst.

Click eens op de "live chat" op the Moneytrans website of bezoek een kantoor van moneytrans voor meer inlichtingen .

robert van dijck

Dat ga ik morgen doen Luke.

Bedankt voor de hulp  :thankyoufw5:  :thankyoufw5:  :thankyoufw5:

groet

Robert

ladgar

Alle M L'Huiller agentschappen ( meer dan 1000 in de Filippijnen) kunnen uitbetalen voor zowel Moneytrans als LCC.