Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippijnse televisie op internet

Gestart door Dirk68, maandag 21 november 2011, 18:19:54

Vorige topic - Volgende topic

Michaela

opmerkelijk dat de man het toelaat zo vroeg in de ochtend naar Ph tv kijken. Er is geen regels in dat huis. Het gedrag van de kinderen laat zien wat soort ouders ze hebben.
Ik ken ook iemand wiens tv de hele dag aan is. Niemand kijk ernaar, je hoort het geluid eindeloos. Als ik daar op bezoek vergeet ik even dat ik in Nederland ben.

innka3

Citaat van: josv op woensdag 23 november 2011, 10:58:23
  als je wat tegen ze zei, stug door blijven txten en vooral iemand niet aankijken, aleen wenkbrauwen optrekken . :neeneenee:
tja,had je wat interesants te vertellen dan. :daag: :lachen:

Dirk68

Citaat van: josv op woensdag 23 november 2011, 08:49:38
die Filippijnse tv is toch niet om aan te gluren !!!!!!! Tis allemaal show-biz, ph-drama-pulp en aftreksels van "a Endemol production" ( of zoiets ) Naar het echte nieuws kijkt de gemiddelde pinay toch niet naar.

Lol. 4 jaar geleden in Cebu heb ik in het hotel voor het eerst naar de Filippijnse tv gekeken en ik vond het toen ook maar niks. Te lawaaierig, ik vind soaps saai en al helemaal als ik er geen woord van begrijp... Tot ik een dik jaar geleden veel heimwee begon te krijgen en sindsdien kijk ik bijna dagelijks toch wel een paar uur.  Mijn favoriet programma is Happy Yipee Yehey. Dat komt euh... omdat het mij helpt met Tagalog te leren want ze hebben ondertiteling bij de liedjes en de tips in de woordspelletjes en ook omdat iedereen er zo Happy is natuurlijk  :applaus: De Filippijnse sfeer kunnen opsnuiven, daar draait het om hé. Mijn vriendin heeft al gezegd dat we dan in de toekomst samen kunnen kijken naar al die programma's, dus van inburgering in de Belgische cultuur zal er dan niet veel sprake zijn, vrees ik  :floet: