Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Fiancee Visa

Gestart door lowrider, maandag 3 december 2012, 18:51:58

Vorige topic - Volgende topic

lowrider

Wie heeft er al ervaring met dit soort visa? dus om te trouwen in Belgie of op de ambassade..

dolfijn76

Geen ervaring mee maar naar verluid een moeilijk visa om te bekomen

Quezonboy

Volgens mij bestaat zo iets niet in Nederland? :ikkeniebegrijp:

Amice

Nederland kent die wel en heet in de volksmond de 90 dagen visum voor huwelijk.
Maar die is eigenlijk voort gekomen uit de wilders eis dat men eerst diende te trouwen alvorens een visum te kunnen verkrijgen voor gezins/partner hereniging, maar met het nieuwe regime staat die regeling voorlopig in de ijskast.

Het komt mij voor dat men dus wel om een visum om te kunnen trouwen in nederland kan verzoeken. Gewoon even de IND bellen en vragen.

Afijn het gaat hier om een visum voor Belgie, die kent die regeling ook.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Quezonboy

Citaat van: Amice op dinsdag  4 december 2012, 15:31:55
Nederland kent die wel en heet in de volksmond de 90 dagen visum voor huwelijk.
Maar die is eigenlijk voort gekomen uit de wilders eis dat men eerst diende te trouwen alvorens een visum te kunnen verkrijgen voor gezins/partner hereniging, maar met het nieuwe regime staat die regeling voorlopig in de ijskast.

Het komt mij voor dat men dus wel om een visum om te kunnen trouwen in nederland kan verzoeken. Gewoon even de IND bellen en vragen.

Afijn het gaat hier om een visum voor Belgie, die kent die regeling ook.
O ja moet je voor die verloofde visa ook een baan hebben, met minimumloon en een jaarcontract?

lowrider

In Belgie alvast niet... het addertje onder het gras is daar.."bewijs van relatie"...
wat dat volgens hun weer bedoelt is weer de vraag..

lowrider

Oei Quezonboy...Je bedoelt voor jezelf... zeker weten dat je vast inkomen nodig hebt

Amice

Op: http://www.ind.nl kun je op "klantendienstwijzer" klikken en daar de gegevens invullen om daarna de juiste vereisten te kunnen aflezen, welke je nodig hebt voor het door jou gewenste visum.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent