Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

100 islands 03/2010

Gestart door disnoke, donderdag 15 juli 2010, 21:41:51

Vorige topic - Volgende topic

disnoke

Laat ik ook eens proberen om wat foto's te laten zien van onze trip naar 100 islands in maart

's morgens naar de markt om wat proviand in te slaan en dan alles opladen in de boot en op weg






disnoke


disnoke

#2


en nu de bbq die we deden, 's ochtends de inkopen gedaan, houtskool, gambas, spek, tomaten en we hebben er van kunnen smullen





disnoke

en nog eentje van mijn zeemeermin


Mawibata



Mooie foto's disnoke.


Commentaar van Mihmi bij het aanschouwen van deze foto : YAMMIE   :eat1ow4:


Citaat van: disnoke op donderdag 15 juli 2010, 21:48:45








Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stip66

Na het herstel van mijn vrouw wil ik er ZEKER terug naartoe, zalig vertoeven daar...  :thumb:

Waarschijnlijk was je op Quezon Island en heb je contact gehad met " mamma belle "  en Nelson.....

disnoke

Citaat van: stip66 op donderdag 15 juli 2010, 22:14:57
Waarschijnlijk was je op Quezon Island en heb je contact gehad met " mamma belle "  en Nelson.....

Nee hoor we bleven op het vasteland.

We zijn vertrokken van Subic, ik ken daar iemand die reizen organiseert en onderweg zijn we eenmaal blijven slapen omdat we wat wouden rusten en er geen te vermoeiende trip van te maken.  Douche nemen, en voor de rest van de dag niets anders dan Tonget spelen, drinken en eten.

De volgende dag zijn we dan doorgereden tot vlak bij de 100 islands na eerst nog op een overdekte markt inkopen te doen, ongeloofelijk wat je daar allemaal kon vinden.  Daar komen die grote gambas vandaan maar verder hebben we ook nog spek, houtskool, groenten en gekookte rijst gekocht zodat we niet te veel werk hadden, dan vlug de bagage die we niet nodig hadden in het volgende hotel afgezet en de boot kwam ons er vlak voor oppikken.

We hadden alles bij zoals dat klein bbq en bestek en zo.  Toen zijn we beginnen varen en op een klein onbewoond eiland hebben we dan alles klaar gemaakt, rustig zonder pressure. Onder genot van een drankje en wat zon en daarna wat snorkelen.  Spijtig genoeg had ik geen duikmateriaal meer want op de terugweg hebben we nog gestopt op andere eilanden ik denk dat het gouvenor eiland was waar je na alle trappen beklimd te hebben zo'n mooi uitzicht hebt op de omgeving.

Vooral het snorkelen bij een platform was prachtig, ik duik zelf ook maar daar hadden ze het mooi bij elkaar gelegd en was prachtig om te zien, wel grappig zoals ik al elders gelezen heb hebben ze zelf wel schrik in het water en vertrouwen ze het niet echt

Daarna terug met de boot en dan konden we nog nagenieten en speelden we verder tonget en zo rusten wij daar wat uit en nog wat drankjes is het dan terug tijd om te gaan slapen en dan de volgende dag zijn we terug gereden.  Ik probeer altijd zoveel mogelijk te duiken als ik daar ben maar ik neem er altijd een paar dagen tussen voor de dame zodat ze ook er iets aan heeft.

Baliw-katok


rambonsusay