Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ANWB informatie over de Filipijnen

Gestart door Kano, donderdag 24 februari 2011, 02:03:58

Vorige topic - Volgende topic

Kano

De ANWB geeft in haar februarinummer 2011 van REIZEN een uitgebreide reportage over de Filipijnen.

Maar ook op de website van de ANWB staat nuttige reisinformatie over de Filipijnen:

http://www.anwb.nl/vakantie/reizen-magazine/bestemmingen,/azi-/filipijnen/Filipijnen.html
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

vvjoris

Heb REIZEN magazine besteld bij ANWB. Nogal een prul die website, je moet allerlei truken toepassen om vanuit  :belgiesmiley: te bestellen, form neemt telefonnummer, bankrekeningnummer en postcode niet aan....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Mawibata


Ik ben uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken op deze website.

Het artikel is geïllustreerd met vele mooie foto's.    :thumb:     :thumb:

Een paar prachtige onderwater filmpjes maken het kompleet.

Hier een voorproefje.




De Filipijnen zijn een vulkanische archipel, een soort tropische versie van IJsland.
Hier een thermale bron tussen de rijstvelden van Banaue: lekker borrelen in water met een temperatuur van zestig graden.








Rond Banaue sluiten jungle en rijstveld vaak naadloos op elkaar aan.








Wish you were here.... Droomstrand mét snorkelmogelijkheden rond Coron.









Niet voor watjes: duikspot Cathedral Cave in Coron Island, een grot op zo'n tien meter diepte. Zwem je door deze grot - vaak sterke stroming! - dan bereik je een grote, kathedraalachtige ruimte. Daar kun je ook boven water weer ademhalen, want boven de zeespiegel bevindt zich een grote luchtbel in de grot. Kom je op het juiste tijdstip, dan straalt daar zelfs een straal goddelijk zonlicht naar binnen. Zie ook: www.asiadivesite.com


http://www.youtube.com/v/iGRH1LgkdO0&hl=nl&fs=1&











Bron :  
 




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

xav



op dat strandje ben ik ook geweest  :thumb:

maar dat snorkelen kunnen ze wel achterwege laten, veel te veel begroeing van zeewier...

gosternokke

Valt me op dat  er de laatste tijd wel regelmatig aandacht aan Filippijnen word besteed in reisbladen. Vorig jaar ook al een reportage in het blad Columbus over Palawan.   Ik zag het blad van de Anwb vorige week bij de boekhandel liggen,en heb het toen gekocht. Leuke reportage van 12 paginas over Filippijnen.  De redacteur die het artikel heeft geschreven is het blijkbaar goed bevallen in Filippijnen, volgens hem heeft filippijnen alles om het nieuwe Thailand te worden.   

sasib

Ik ben vandaag de ANWB winkel binnen gegaan om het genoemde blad in te zien. Zag er inderdaad mooi uit..prima foto's. wel een echt reis verhaal dus geen echte kritische opmerkingen (kun je natuurlijk ook niet maken over dit paradijselijke land nietwaar.. :floet:).

Ik zal binnenkort nog weer langs gaan en het blad kopen en ook aan het personeel vragen om aan het hoofdkantoor de  :belgiesmiley: bestel problemen te melden. You never know..wellicht helpt het.

(p.s. is dit item hier op zijn plaats..?? ..nuttige adressen..??)

sasib

 :offtopic:

Ja ik weet het is niet geheel het juiste plekkie..maar toch hier maar neer gezet om te laten zien dat we elkaar toch ook op deze wijze mogelijk kunnen helpen bij de kleine ongemakken in het leven.

Speciaal voor Joris heb ik vandaag  het hoofdkantoor van de ANWB gebeld om de complexe internet bestelwijze onder hun aandacht te brengen.
Er is een "klacht" gemaakt en doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

Ik hoop dat in de toekomst een en ander wordt aangepast en het ook voor alle niet in :nederlandsevlag: verblijfenden eenvoudiger wordt om bestelling bij de ANWB te doen.