Geen DisneyPlus en Youtube op Sony Android smart tv ?

Gestart door Antonio, woensdag 20 december 2023, 11:18:37

Vorige topic - Volgende topic

Bulldozer

Citaat van: boeman op Gisteren om 10:15:27Zijn er hier soms mensen die een laptop hebben gekocht via Lazada en er tevreden over zijn ?
Nee, dat zal ik persoonlijk nooit doen. Ga gewoon naar een computershop. Zijn er genoeg in de cyberzone van de diverse malls.

Laptops zijn in Nederland als je op specs vergelijk trouwens wat goedkoper dan in de Filipijnen. Ik koop ze meestal in Nederland en neem hem dan mee.

TomTin

Citaat van: boeman op Gisteren om 10:45:20Normaal zou ik een merk nemen zoals Acer ofzo. Voor de prijs die je daar moet betalen kun je waarschijnlijk niet te kieskeurig zijn wat betreft garantie denk ik.

Mijn laptop is aan vervanging toe en ik wacht tot ik binnenkort in BelgiĆ« ben, om dan in Nederland (ondertussen gewend aan qwerty  :happy2: ) een nieuwe te kopen. Ik kijk meestal naar Alternate of Megekko.

Hier op de Filipijnen krijg je ofwel een ouder model voor dezelfde (of zelfs hogere) prijs dan in BE/NL of indien je het laatste model wil dan moet je dikwijls op voorhand betalen en enkele weken wachten. Want dan gaat het meestal via grey import.

Ik spreek wel over de meer high-end laptops, dus met meer RAM-geheugen, zwaardere videokaart,... Misschien zijn de lower-end modellen makkelijker te vinden.

Of indien je kiest voor Apple... deze zijn hier goedkoper dan in BE/NL, maar worden volgens mij verzonden vanuit Singapore.

Luke

Citaat van: Luc op Gisteren om 14:27:03
Citaat van: Luke op Gisteren om 11:01:01
Citaat van: boeman op Gisteren om 10:45:20Normaal zou ik een merk nemen zoals Acer ofzo. Voor de prijs die je daar moet betalen kun je waarschijnlijk niet te kieskeurig zijn wat betreft garantie denk ik.

Dan veronderstel ik dat je Windows 11 wil gebruiken. Kijk goed naar de CPU; alles vanaf generatie 10 ik OK. Beneden gen 10 is NIET compatible met Win11.
https://learn.microsoft.com/en-us/windows-hardware/design/minimum/supported/windows-11-supported-intel-processors

Er zijn veel goedkope laptops te koop omdat Win10 "einde leven" is volgend jaar

Mijne Asus met een i5-8250U CPU heeft toch een upgrade gekregen naar Windows 11.

Staat in het lijstje.  :thumb: