SBS 6: exotische liefde

Gestart door PHwaarde, donderdag 8 maart 2012, 06:01:21

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

#1

Quezonboy

Ging zoiets voorheen via catalogusmappen, tegenwoordig gaat dat uiteraard via internet. En komen de vrouwen niet langer voornamelijk uit Polen of Rusland, maar van De Filipijnen. Drie van de vier geportretteerde mannen hebben althans contact met een Filipijnse. Liefdevoller wordt het er niet op.
http://www.nu.nl/column/2761127/calculerende-liefde-.html

PHwaarde

Het eerste koppel doet wél moeite voor elkaar. Ik denk dat daar wel liefde in het spel is. Bij de andere koppels spelen overduidelijk andere belangen. 

Quezonboy

Citaat van: PHwaarde op maandag 12 maart 2012, 19:00:43
Het eerste koppel doet wél moeite voor elkaar. Ik denk dat daar wel liefde in het spel is. Bij de andere koppels spelen overduidelijk andere belangen. 
Ze pakken het niet zo slim aan, je vraagt je wel af waarom ze een kind in hun situatie hebben gekregen?  :ikkeniebegrijp: Als je een toeristenvisum weet te krijgen, dan weet je toch over de voorwaarden voor een MVV zoals de integratieexameneis? Waarom is hij daar zo gefrustreerd daarover?  Vindt het niet verstandig om haar naar haar thuiseiland te sturen in plaats van Manila waar ze Nederlandse lessen kan volgen :negatief:. Het geld van haar laatste verblijf konden ze daar beter voor gebruiken. Dat is weer 350 euro weggegooid geld.
Christina's motief is overduidelijk geld en status :neeneenee:, Zyrin's motief kennen we simpel niet want ze is nog niet aan het woord geweest en Christine's motief is overduidelijk de toekomst van haar tienerkinderen (ik zou ze zelf niet direct hebben meegenomen).

PHwaarde



Kano

Is de exotische liefde alleen voor degenen die in NL en BE wonen? :weetikniet:  :ikkeniebegrijp:   :biggrinn:

Ik krijg steeds

Server not found
                 
Firefox can't find the server at www.sbs6.nl
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 22 maart 2012, 11:47:05
Is de exotische liefde alleen voor degenen die in NL en BE wonen? :weetikniet:  :ikkeniebegrijp:   :biggrinn:

Ik krijg steeds

Server not found
                 
Firefox can't find the server at www.sbs6.nl

Zelfde met Google Chrome hier


MadRed

Blijkbaar kan je de gemiste uitzendingen van SBS6 niet in het buitenland zien. Hebben ze geblokkeerd.