Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Rich ...dank u.. :hoedjeaf:

Begint nu weer te regenen na een zeer zware en lange onweersbui gisteravond en vanacht............

bananacreek

De video gisteren was verkeerd en het zou hier om gaan:

T.U.R.P en staat op MEDTUBE...morgen maar even kijken.... :denk:


bananacreek

Naar de Immigration geweest en 5700 betaald voor twee maanden plus Tourist ACR I-Card (voor de patient)

Morgen weer zijn paspoort en receipt ophalen dus dat probleem is weer opgelost.... :thumb:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


klootzakken (voorheen Jens)

mooi verslag Willem.
als pissen een probleem word begint het gezeik . :jajaja: low tof .

wouw ik geef je het te doen , met zo,n buis door je jonge heer . het mag dan wel verdooft zijn maar er komt een tijd dat zulks is uit gewerkt , en dan ? een straal van die zoute zeik langs zo,n frisse wond  lijkt mij nu niet indirect een prettig gevoel , kan mij er iets bij voor stellen . jodel les :negatief:

maar goed wat moet dat moet , wens Pierre dan ook een spoedig herstel .

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 21 juni 2016, 09:56:16
Naar de Immigration geweest en 5700 betaald voor twee maanden plus Tourist ACR I-Card (voor de patient)

Morgen weer zijn paspoort en receipt ophalen dus dat probleem is weer opgelost.... :thumb:

Kreeg vandaag P3070 terug want de ACR card was al vorig jaar betaald.....maar duurde ongeveer een jaar voordat het in Dumaguete was.... :lachen: :confused2: :confused2: :denk: :denk: :denk:

Dus verlenging 2 maanden was P1970 + P1000 express lane.... :denk:

bananacreek

Ok...vrijdag mag hij naar huis en waarschijnlijk morgen de brandslang eruit?.... :denk: :denk:

De urine blaas wordt nu gespoeld met water uit deze flessen via een dextrose (iv) fles....en een hoop gallons..... :run: :run:



Het gestolen geld...hoop misverstanden en miscommunicatie en nu geheel opgelost..... :jajaja:... :thumb: :thumb:

Morgenochtend eerst een P23000 temp bill betalen en ik schat de totale rekening vrijdag op 70-75 duizend pesos?..(voor één week ziekenhuis).. :denk: :denk: :run: :run:

Ben toch blij dat ik nu twee verzekeringen heb...Filhealth + Paramount Direct....maar voor de paramount alleen tot 80-jarige leeftijd maar tegen die tijd ben ik al lang de pijp uit............