Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Vergeten hoe die sluitingen genaamd waren en vroeger had je ze op de Mensing Sinas en Gazeuse in Beverwijk en toen ben ik ook daar nog Professionele ontdopper van lege flessen geweest..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Maar dat was buiten en in de winter bevroren je handen aan de flessen maar er werkte ook een man die in 1952 in Korea had gevochten en die stond gewoon in zijn T-shirt bij 8 graden onder nul..... :lachen: :denk:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ok...nu brood maken en in plaats van SPECULAAS probeer ik HAVERMOUT KOEKJES op het brood....... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:



:ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:.................. :confused2: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :benweg: :benweg:

bananacreek

Patient gaat naar huis en en het ziekenhuis gaat voor de ambulance Bacong bellen....totale schade weet ik morgen

Kan geen foto's zetten want MS office is corrupt en zal een nieuwe moeten opzetten ..... :negatief: :negatief: :negatief:

Volgens de patient zijn de doctors en nurses veel vriendelijker dan in Holy Child hospital want hij zegt als in Holy Child (eigendom van de RK kerk) het laken wat verschuift en je piemel is zichtbaar dan wordt er al gelijk gegilt van BEDEKKEN DIE HANDEL...........en in Silliman Medical hebben ze er geen probleem mee................. :denk: :denk:

Daar kan ik inkomen...nu eerst Office 2010 instaleren... :denk: :denk:

bananacreek

Die Office  (welke dan ook) wil niet instaleren dus is er wat met den XP (gebruik ik nog ivm Outlook Express)............... :negatief: :negatief: :run: :run: :run:


Luke

XP? tijd om es up-te-graden creek!
Je kan ook een "cloud" account aanmaken. outlook.com bv. er zijn er genoeg.
Maar liefst geen gevoelige plaatjes of documenten daar instoppen.


janvanderijt

ik werk met linux umbuntu nooit problemen en alles gratis :applaus: