Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Deze op XP maar de andere drie computers 0- W8.1 enW10

Ik heb dan wel ook Windows mail op W8.1 en kan gewoon door op Gmail op alle windows maar ik ben nu eenmaal die niets nieuw wilproberen....CLOUD?..... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

Zal het een keertje lezen...(in de hemel?)


Soms heb ik wat last van hoogtevrees..... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Oxygen machine....dat hebben ze niet in Hloy Child...... :denk:



Vandaag zou de patient naar huis mogen maar hij ligt er nu nog want de brandslang is eruit en jij moet op zijn eerste plasje wachten...

Dus zou hij morgenvroeg naar huis mogen maar ze zullen toch moeten wachten tot dat ik kom want ik moet de rest van de rekening betalen...laat ze maar even wachten want ik heb de ganse dag gewacht op een tekst van hun..... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

Vanmorgen in goede moed naar het Silliman ziekenhuis gelopen want ik dacht dat ik de motor niet nodig zou hebben.... :denk: :denk:...weer verkeerd gedacht.... :run: :run: :run:..........geen sokken meer... :confused2: :confused2: :congratualtionsis0:

Bleek dat de doctor hem had verteld dat hij naar huis mocht............. :happy: :happy: :happy: :happy:

Maar oh nee....dat ging niet zomaar....bleek dat de rekening niet compleet was en dat er nog tegen de 5000 pesos op moest staan vanwege een doctor......van het kastje naar de muur gestuurd totdat ik het zat was en zelf naar de kliniek van die doctor ging en toen bleek het juiste bedrag net aan de business office te zijn doorgegeven... :jajaja:

Ok resterende......................74+ duizend pesos betaald............ :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Totaal bedrag was 136397 in die buurt....what the F.....ck is dat?

Dus mijn estimate was GEHEEL verkeerd...... :negatief: :negatief:



En nog kunnen ze je van alle kanten bedriegen als ze smart zijn.... :negatief: :negatief:

bananacreek

Ok, dacht ik dat is het...na een discharge slip te hebben gekregen en ik met een rotgang naar boven waarbij ik vier treden van de trap tegelijk wilden nemen maar smakte tegen de grond en ik dacht nu word ik gelijk opgenomen met een gebroken poot?...maar het viel nogal mee.... :denk: :denk:

Boven aangekomen stond de patient al op hete kolen ...maar de Bacong ambulance die ik al eerder buiten zag staan werd terug geroepen dus wilde de patient met een pedicap.... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Maar hij mocht nog niet weg want de medicijnen teruggaaf moest nog geregeld worden en iemand zou een rolstoel halen om hem via de lift naar beneden te brengen terwijl hij via de trap weg wilde gaan.....

Toen er geen rolstoel voorganden  was zag ik veertig meter verder een mooie rolstoel staan en ik dacht......"Bingo...die is voor mij".... :happy: :happy: :happy:

Dus ik liep naar de rolstoel en nam hem gelijk mee om met een hoop gegil van iemand gestopt te worden in mijn Mission Impossible (Mission van St. Peter :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:)

Bleek dat de rolstoel een voertuig was van een prive persoon die op den WC zaken aan het doen was..... :denk: :denk: :denk: :run: :run: :run:

Ok na gecapituleerd te hebben en niet zonder de opmerking van FOUT PARKEREN weer terug naar de kamer en ik zei tegen de nurses...Never mind ...I will go to the bunker en bring my own wheelchair........ :jajaja: :jajaja: :benweg: :benweg:

Maar ik kon de sleutel niet vinden .............. :negatief: :negatief:



Later was er wel een wheelchair available en werd de patient via de lift afgevoerd naar buiten om op de ambulance te wachten die op weg was naar het hospital.....en ik zei.... ...zie je morgen wel voor de financiele kant van dit avontuur..... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

Maar dat kan een hoop regen worden morgen want nu is het al raak.... :negatief: :negatief:

bananacreek

Wat hebben we geleerd?

Hoop ellende met de betaling van de rekening vanwege miscommunicatie tussen de business office en de staffs van sommige doctors...en dit allemaal tot de ergenis van de mensen die de rekeningen van de patienten gaan betalen.

Beter om elke dag de tussenstand van de rekening op te vragen om onnodige verassingen te vookomen (en eventuele strokes en hartaanvallen)... :denk: :denk:

Je hebt een hoop geduld nodig met die mensen want er was een nurse bij die zo zachtjes sprak dat ik er zenuwachtig van werd en het meisje niet op de vingers wilde tikken....

................. :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek



Kijk je kan in het raam van de deur Dr. Klootmaaraan zien staan met de camera.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf: