Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Verdulleme..... :negatief: :negatief: :negatief:...no more soap...what kind of hospital is this?...militair hospital Utrecht?...zelfde probleem daar... :negatief: :negatief: :negatief: :benweg: :benweg: :benweg:


bananacreek



Kijk die wheelchair die ik in beslag wilde nemen stond daar waar die man staat naast den WC.... :lachen: :lachen:

Waarschijnlijk zingt hij: "IK STA OP WACHT".............. :jajaja: :jajaja: :jajaja:

https://youtu.be/1nBasJ1FO80

bananacreek

@ Sir Boldy......het bovenstaande lied wel even uit VOLLE BORST zingen en niet gewoon neurien.... :denk: :denk: :lachen:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

De zwager van een Dj hier in de disco is ongeveer 27 jaar en ligt nu ook in het Silliman Medical Center met Kidney problemen....

In normale gevallen zien de Ureters er meestal zo uit as op deze afbeelding...




Maar de ureters van deze man zitten in kronkels en in de knoop en er zitten nierstenen in en daar kunnen ze niet bij via een camera met laser of wat dan ook dus moeten ze snijden maar hij heeft nu al Dialysis van P7000 per keer (elke week)

internet:


Die man heeft alleen maar Philhealth als verzekering..... :run: :run: :run: :run:

bananacreek

Ik ben nu toch wel duidelijk de mening toegedaan dat ik een goed besluit heb genomen om verzekerd te worden met Paramount Direct voor die 1500 pesos premium per maand en dat per gevaL tot max. 730  duizend pesos verzekerd (per geval) tot 80 jarige leeftijd... :denk: :denk:

Dus heb ik het bovenstaande + Philhealth plus een accident verzekering als "rider" met een time deposit......

Probleem is vandaag ben je ok maar het kan op elk moment op welke manier dan ook fout gaan en als je hier niet redelijk verzekerd ben dan kost dat een hoop geld en als je dan geen hoop geld achterhanden hebt gespaard ...... :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Geld wegzetten voor medische problemen is hier ZEER BELANGRIJK als je zulks kan opbrengen....je gaat er later een keer dankbaar voor zijn...

Ben je een blanke die hier woont en je bent met een  :smiley-philippines: partner dan heb je natuurlijk wel de grote kans dat je de MUTUALITEIT/ ZIEKENKAS/ZIEKENFONDS/ZORGVERZEKERING  van de ganse familie en aanverwanten word, want dat is in de ogen van vele  :smiley-philippines: je morele plicht............... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:






bananacreek

Sorry...het bovenstaande medische geval van een medelid op een verkeerd topic maar de patient wilde het op dit topic.......... en dat was zijn "laatste" wens............ en dat mag je normaal gesproken toch niet weigeren correct?.... :hoedjeaf: :hoedjeaf: