Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

Sorry Willem maar ik heb het liedje niet meegezongen hoor.

Wat betreft je geld opzij moet leggen voor medische noodgevallen  mag je zeker wel doen ja. Hier betaal ik veel premie per maand en we klagen bijna allemaal wel steen en been dat het duur is maar het grootste gedeelte van de medische zorg krijg je toch wel vergoed.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Hoeveel is dat gemiddeld die zorgverzekerings premie?................... :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:

boldy

Ik d8 dat een goedkope basisverzekering iets van rond de 80 Euro kost of zo  en dan kan je je nog extra bij verzekeren.

Ik zelf betaal 148 Euro per maand en ben dan ook goed verzekerd. En het eigen risico is 385 Euro.

Er zijn mensen die kijken alleen naar hun maand bedrag, maar mochten ze dan ineens in het ziekenhuis komen krijgen ze soms een grote rekening en beginnen ze te mekkeren. Dat mekkeren moeten ze dan achterwegen laten want ze hebben er zelf voor gekozen om te bezuinigen op hun maandelijkse premie dus ja dan moet je ook niet klagen als je grote rekeningen krijgt  :jajaja:

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Dank voor uw hulp.... :hoedjeaf:     Probleem hier is al het papierenwerk op de :smiley-philippines: terwijl ik vroeger in Nederland alleen het nummer van het ziekenfonds moest opgeven?

bananacreek

Kan Office 2010 niet instaleren en zelfs niet Word 2007 of wat dan ook want er is een set files in de registry die ik niet kan verwijderen...

Maar geen nood want ik heb OPEN OFFICE gedownload en geinstaleerd en het werkt uitstekend zo te zien en je kan ook MS Word/exel etc. dokumenten openen.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Deze werkt ook leuk.... :thumb:

Free...dus geld uitsparen om nieuwe sokken te kunnen kopen.... :happy: :happy:

http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm


Luc

Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 juni 2016, 13:25:51
Ik ben nu toch wel duidelijk de mening toegedaan dat ik een goed besluit heb genomen om verzekerd te worden met Paramount Direct voor die 1500 pesos premium per maand en dat per gevaL tot max. 730  duizend pesos verzekerd (per geval) tot 80 jarige leeftijd... :denk: :denk:


En al ervaring mee? Betrouwbaar? Betalen ze ook wanneer ze je nodig hebt of komen ze dan met allerhande uitvluchten om niet te moeten betalen?
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Luc

Citaat van: Luc op zaterdag 25 juni 2016, 19:04:23
Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 juni 2016, 13:25:51
Ik ben nu toch wel duidelijk de mening toegedaan dat ik een goed besluit heb genomen om verzekerd te worden met Paramount Direct voor die 1500 pesos premium per maand en dat per gevaL tot max. 730  duizend pesos verzekerd (per geval) tot 80 jarige leeftijd... :denk: :denk:


En al ervaring mee? Betrouwbaar? Betalen ze ook wanneer ze je nodig hebt of komen ze dan met allerhande uitvluchten om niet te moeten betalen?

Any hospital confinement caused by a pre-existing condition (e.g. diabetes, high-blood, hypertenstion or any treatment that you are receiving prior to your application) will not be covered. However, hospitalizations caused by an illness which will be diagnosed during the effectivity of your policy, will be covered with the limitations provided in the Policy Conditions.

Zoals overal worden bestaande ziektes niet verzekert.
"any treatment" daar kunnen ze natuurlijk alle kanten mee uit.
En wat zijn de "limitations provided in the policy"?
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Juist maar ik heb geen bestaande ziektes op dit moment,.....alleen... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: en daar kan ik mee leven... :jajaja: :denk:

Ik heb de policy nagelezen en dat viel nogal mee vergeleken met andere verzekeringen.... :denk:

Een nieuwe Melanoma?.....voor 2000 pesos snijden ze dat er weer uit ...... :benweg: :benweg: :benweg:

Ga het straks even opzoeken in de polis en plaats dat hier...

Maar natuurlijk een zeer goede opmerking van u.... :hoedjeaf:

Kom hier straks op terug na de muziek voorbereiden....