Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Inderdaad, dat heeft u even goed gezien en ik heb daar nooit aan gedacht en dat ga ik doen....maar ik heb wel al de bloodtests en andere tests zoals Ct-scans en wat dan ook goed bewaard.

Dank u beleefd voor dat advies............ :atyourservice: :atyourservice: :thumb: :thumb: :thumb:

Een attest van den psychiater heeft evenwel weinig zin dacht ik.... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :run: :run: :run:

Maar...... bloodpressure, uric acid. creatine, bloodsugar, oilpressure......enz enz....wat dan ook nodig mocht zijn...

Maar wie gaat dat betalen?............ :confused2: :confused2: :confused2:

NOGMAALS, ZEER VEEL DANK VOOR UW ADVIES..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek







Naar de barangay hall in Sibulan geweest om een confrontation te zetten met de eigenaar van de auto maar bleek dat de auto al twee jaar geleden was verkocht en de barangay captain was toevallig de neef van de "vorige"eigenaar en binnen 5 minuten had ik de naam van de koper en die komt uit Barangay Bacagay in Dumaguete city.......ok....BINGO

Dus nooit van regestratie veranderd......maar wel een deed of sale...... :denk: :denk:

Nu deze week terug naar de LTO, Dumaguete Police (nieuwe blotter entry related to de eerste) evenals de Barangay Office Bacagay......

Zaak aanspannen voor 18000 actual damages en 3 million pesos moral damages................ :happy: :happy: :happy:

Bananacreek?.................. :moord: :moord: :moord: :moord:....... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:..... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

De vuile flikker.... die me onder mijn motor zag liggen en te beroerd was om uit zijn wagen te komen om naar zijn slachtoffer te kijken........ik geef het voorlopig niet op..... :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Wraak...Filipino way..... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:..... :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :picsplease: :picsplease:

boldy

Ik hoop dat je je gelijk haalt en dat hij iets mag dokken
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek



Nog niet eens op de troon en gelijk al over impeachment gesproken..... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek



No more Pang-Pang.... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:


No more picture taking.... :lachen: :lachen:


50 push ups for drugpushers before they get shot...