Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

opinie

Citaat van: Luc op donderdag 30 juni 2016, 17:07:00
Citaat van: opinie op donderdag 30 juni 2016, 01:58:42
Kijk maar uit! In plaats van oranje wortelen worden het eerder blauwe bonen.
Oei, heeft Duterte ook iets tegen wortelendealers?

:confused2:
Bovenaan de vorige pagina staat toch:

Citaat van: kristof19 op woensdag 29 juni 2016, 20:02:15
Citaat van: bananacreek op woensdag 29 juni 2016, 13:13:45
Citaat van: boldy op dinsdag 28 juni 2016, 12:20:53
Ik hoop dat je je gelijk haalt en dat hij iets mag dokken
Dank u .... :hoedjeaf:
Bent u tevreden met 100 wortelen? Dit ter waarde van 5510 pesos. :jajaja: of wilt u meer wortelen? :lachen:

Euh, al die citaten zijn nu niet mijn schuld!


:lachen:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek


bananacreek

City of GENTLE GARBAGE......ze gooien het daar neer 24 uur voordat de wagen komt en de straathonden (waarschijnlijk hun eigen honden) trekken dat open....stinkt lekker daar... :run: :run:







Garbage truck Dumaguete....totaal ongeveer 5 + wat open trucks


Nu new in Cebu City....no segregation ...no pickup.... :lachen: :thumb:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 28 juni 2016, 08:21:20






Naar de barangay hall in Sibulan geweest om een confrontation te zetten met de eigenaar van de auto maar bleek dat de auto al twee jaar geleden was verkocht en de barangay captain was toevallig de neef van de "vorige"eigenaar en binnen 5 minuten had ik de naam van de koper en die komt uit Barangay Bacagay in Dumaguete city.......ok....BINGO

Dus nooit van regestratie veranderd......maar wel een deed of sale...... :denk: :denk:

Nu deze week terug naar de LTO, Dumaguete Police (nieuwe blotter entry related to de eerste) evenals de Barangay Office Bacagay......

Zaak aanspannen voor 18000 actual damages en 3 million pesos moral damages................ :happy: :happy: :happy:

Bananacreek?.................. :moord: :moord: :moord: :moord:....... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:..... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

De vuile flikker.... die me onder mijn motor zag liggen en te beroerd was om uit zijn wagen te komen om naar zijn slachtoffer te kijken........ik geef het voorlopig niet op..... :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Wraak...Filipino way..... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:..... :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :picsplease: :picsplease:

Ok....Barangay hearing Brgy Bacagay op maandag 09.30............. :thumb: :thumb:

Kijken wat hier uitkomt.... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:





bananacreek

Probeer net met Aegon Bank in den Haag te bellen om mijn geld van Spaarbeleg terug te krijgen.........eerst een dame aan de lijn die me zou doorverbinden met de juiste persoon........maar die persoon neemt niet op.....en het intereseert ze totaal niet als je verteld dat je vanuit de  :smiley-philippines: belt...... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Dan maar ophangen en terugbellen en dan komt er een stem: Spreek de vier cijfers en twee letters van uw postcode in......verdomme we hebben niet zulk een postcode hier in het Beloofde land.....

Weer proberen....al onze medewerkers zijn in gesprek............... :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Wat een gedonder om iemand te kunnen spreken via de telefoon.... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:

Emails....we antwoorden uw email binnen 10 werkdagen......aan mijn Kloten.....ik wacht al 21 dagen......




bananacreek

Je zou ook kunnen chatten met Aegon......nog nooit van gehoord....even Googlen straks...... :confused2: :confused2: :weetikniet: :weetikniet:

Ja...nu zie ik het....toch proberen ?...... :denk: :denk: :denk:




bananacreek

Waarschijnlijk hebben ze het razed druk bij Aegon vanwege noodweer schade of zoiets..... :denk: :denk:

Ongelofelijk ....





bananacreek

Chat niet beschikbaar.......................... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Word er misselijk van..... :negatief: :negatief: