Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Zamboanga City and Ozamis City; veilig?

Gestart door MrJean, zaterdag 11 mei 2013, 23:25:22

Vorige topic - Volgende topic

MrJean

#20
Bedankt voor de vele reacties en ik heb contact met meerdere vrouwen, vooral via Pinalove en Jaderune; haha, je moet meer ijzers in 't vuur of pijlen op je boog hebben!!!!

Die ene meid uit Zamboanga City werkt als office clerk (ik denk administratief medewerkster) en die vrouw uit Ozamis City heeft volgens mij geen baan. Ze is trouwens nog getrouwd en heeft twee kinderen en leeft gescheiden. Dan heb je dat moeilijke gedoe met scheiden in de Filippijnen!! Het is nog maar allemaal pril.

Ik weet nog dat toen ik mijn vorige penvriendin bezocht er twee ooms meegingen als chaperonne (haha 'n vrouwelijke woord voor twee mannen!!!!) in de supermarkt en zij me dat uitlegde waarvoor dat was. Later las ik dat ook in 't boek wat ik thuis heb over de Filippijnse gebruiken en gewoonten. Haha, ik weet ook wel dat die families daar zo sterk zijn als superlijm!!!!!!!!!!!

:lachen: :biggrinn:












gosternokke

Niet verkeerd om meerdere potjes op het vuur te hebben  toch ?  :biggrinn:      En al die getrouwde vrouwen, ik zou er niet aan beginnen, en lopen miljoenen pinays rond die niet getrouwd zijn, dus waarom al die rompslomp op je nek halen ?     Als je eenmaal zwaar verliefd ben , neem je die kinderen en getrouwd zijn wel voor lief, maar voorlopig zou ik de boot maar afhouden.

En dan Zamboanga, zolang het in de city is, en niet op platteland zou ik daar gewoon heendurven.   Overdag krijg je toch wel een soort body-guard mee als chapperone   :lachen:    Dus hoef je je niet onveilig te voelen.   En snachts is het gewoon een kwestie van je niet op straat vertonen in een stad als Zamboanga.

MrJean

Ik had die vrouw uit Zamboanga City 'n berichtje erover gestuurd en ze antwoordde vandaag, dat 't inderdaad eerst erg gevaarlijk was voor buitenlanders, maar dat ze dacht dat nu veiliger was.

Ze had in 't verleden 'n Duitse vriend, die ze echter in Manila ontmoette en daar waren ze 15 dagen verbleven.

En ik vind die vrouw uit Zamboanga City nu net zo erg leuk. Weet iemand hoe je foto's hier kunt toevoegen, want 't lukte me gisteren maar niet. Ik wilde ze van uit e-mailberichten hiernaar toe kopiëren?

Vooral ook voor die stoute Jens, die alleen maar schuttingen kan bouwen en steentjes in de straat kan leggen en hier ook nog sluikreclame heeft, haha!!!!!

Bedankt schriftgeleerden van 't forum voor de informatie.

:lachen: :lachen:

Rich

Rich de Nederbelg.




MrJean


Ronny55

Zamboanga zo half in hare blote ....vergeet die maar , geen fatsoenlijke filipia zet zo te kijk.  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ketelbinkie

Eerlijk gezegd, kan ik weinig onfatsoenlijk aan de foto (zoals getoond) van een vrouw in bikini ontdekken. Dat is meer een kwestie van opvattingen enz. Als de foto is gemaakt in een beach resort en daar ziet het er wel een beetje naar uit, lijkt het me "gepaste" kleding zo gezegd.