Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bidden om de zege(n) morgen

Gestart door Adriaan, zaterdag 28 juni 2014, 08:52:19

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op woensdag  2 juli 2014, 20:28:12
Citaat van: jiggy op woensdag  2 juli 2014, 19:07:53
Guy,
Ik denk dat Peldoman gewoon zit "te jennen", de Belgen probeert op stang te jagen  :biggrinn:
Hij blijft "pseudo-humoristisch" om zo de waarheid niet te moeten toegeven :
Wat de Rode Duivels gisteren vertoonden was wereldklasse. Ongelooflijk inderdaad dat er zoveel kansen nodig waren om het af te maken.. maar ze hebben tenminste kunnen tonen wat ze in hun mars hebben.
Het vertrouwen is ongetwijfeld gegroeid. Het tij is misschien gekeerd? Nu hebben we enkel nog dat tikkeltje geluk, dat Oranje tot nu toe gehad heeft om zo ver te geraken nodig om.... wereldkampioen te worden.  :lachen: :applaus:  :happy:

Eerst nog voorbij Argentinië en .... Costa Rica geraken en... we staan in de finale  :lachen: :lachen: :lachen:

Want... het zou TE BESCHAMEND zijn dat Oranje die trofee zou binnenhalen. Zij hebben nog geen voetbal laten zien een wereldbeker waardig. Mochten zij wereldkampioen worden.... met voetbal volgens "het systeem Van Gaal", en met hun zegetocht het water van de Grachten gaan vervuilen,dan zal Jan Mulder... NIET langs de kades gaan staan !!! (uitspraak in Sporza na Nederland - Mexico)

Wij Belgen zijn... niet zo "zelfverzekerd" of narcistisch, doch... hebben het volste vertrouwen en zijn nu reeds trots op onze Rode Duivels. En... dat blijven we zeker, ook... als het straks niet goed gaat.

"Beter te beseffen dat in deze fase iedereen iedereen kan uitschakelen dan te denken dat je al wereldkampioen bent".
Want ... dat liedje hoorden we reeds vaker... Die plaat... is afgezaagd...  :daag: :daag: :daag:
Rood moet zijn:  amateuristisch.
            Blauw moet zijn Omdat hij niet kan zwemmen.   zo, en dan nu even een schone onderbroek aan van het lachen! :lachen: :lachen: :lachen:
Draag je dan een onderbroek...?  :lachen:   O,ja,tuurlijk,een oranjekleurige ....dom van mij omdat niet weten... :lachen:

jiggy

Citaat van: peldoman op woensdag  2 juli 2014, 20:28:12
Rood moet zijn:  amateuristisch.
            Blauw moet zijn Omdat hij niet kan zwemmen.   zo, en dan nu even een schone onderbroek aan van het lachen! :lachen: :lachen: :lachen:
[/quote]


Hmmm... Je stelt me teleur Peldoman...
In plaats van een paar licht infantiele , niets bijbrengende opmerkingen ( Nederlandse humor? ) had ik toch enige zinvollere repliek verwacht van een Nederlandse voetbalkenner zoals jij...
Of... is dat een "contradictio in terminis"  :biggrinn:

peldoman

Een grappige Belg kan een een contradictio in terminis zijn.
Een Utopie, Belgie in de WK finale.
Nil volentibus arduum voor het  :nederlandsevlag: elftal.

En voor Belgie ;  Acta est fabula . :happy: :lachen:

jiggy

Citaat van: peldoman op woensdag  2 juli 2014, 22:24:45
Een grappige Belg kan een een contradictio in terminis zijn.
Een Utopie, Belgie in de WK finale.
Nil volentibus arduum voor het  :nederlandsevlag: elftal.

En voor Belgie ;  Acta est fabula . :happy: :lachen:

:thumb:
Zo mag ik ze graag. Een Nederlander met gevoel voor taal.. Een fijne rariteit  :biggrinn:
Maar je eerste citaat zou je misschien best zelf ook nastreven, want dan zat je nu niet met vuile was !!  :lachen: :lachen: :lachen:

Rich

Citaat van: jiggy op woensdag  2 juli 2014, 22:33:22
Citaat van: peldoman op woensdag  2 juli 2014, 22:24:45
Een grappige Belg kan een een contradictio in terminis zijn.
Een Utopie, Belgie in de WK finale.
Nil volentibus arduum voor het  :nederlandsevlag: elftal.

En voor Belgie ;  Acta est fabula . :happy: :lachen:

:thumb:
Zo mag ik ze graag. Een Nederlander met gevoel voor taal.. Een fijne rariteit  :biggrinn:
Maar je eerste citaat zou je misschien best zelf ook nastreven, want dan zat je nu niet met vuile was !!  :lachen: :lachen: :lachen:

Hè, hou op Jiggy, of straks begint hij nog in het Frans. Bespaar me dat aub  :lachen: :lachen:

Rich de Nederbelg.

josv

Citaat van: jiggy op woensdag  2 juli 2014, 19:07:53
Wat de Rode Duivels gisteren vertoonden was wereldklasse. Ongelooflijk inderdaad dat er zoveel kansen nodig waren om het af te maken..

Nu spreek je jezelf tegen. Zo'n wereldklasse was het dus kennelijk ook weer niet  :floet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Ronny55

Citaat van: josv op donderdag  3 juli 2014, 05:19:38
Citaat van: jiggy op woensdag  2 juli 2014, 19:07:53
Wat de Rode Duivels gisteren vertoonden was wereldklasse. Ongelooflijk inderdaad dat er zoveel kansen nodig waren om het af te maken..

Nu spreek je jezelf tegen. Zo'n wereldklasse was het dus kennelijk ook weer niet  :floet:
Maar genoeg om Oranje eruit te knikkeren....Als  :nederlandsevlag:  een blamage wil vermijden , zou ik zeggen, laat Costa Rica winnen...Mocht dat al nodig zijn...  :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag  2 juli 2014, 17:05:25
Citaat van: jens op woensdag  2 juli 2014, 16:07:54
Citaat van: Emigrant op woensdag  2 juli 2014, 01:28:17
Mooi, Belgie is door  :thumb: , zenuwslopende wedstrijd, veel kansen gemist maar verdiend gewonnen.

Halve finale Belgie-Nederland????
yep. België was idd beter dan de VS, dus verdiend gewonnen , maar dat ze 120 min nodig hebben om die 2 kut goals  te maken  :ikkeniebegrijp:. jonge jonge wat een kansen hebben ze gehad . België mist duidelijk spelers zoal robben en van persie .die het kunnen afmaken .

mooie wetstrijd om te zien, maar ik zie ze dan toch nog land  niet in de finale.  maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

België proficiat met het resultaat  :applaus:.

Niet moeilijk te brijpen weet je...de US had een meer dan exceptionele keeper in de netten....zonder hem zou het weleens 5-1 kunnen geweest zijn.Kijk naar Nederland-Spanje,keeper die er niks van bakte.Met een goeie keeper zou de situatie weleens anders kunnen uitgedraaid hebben voor de Nederlanders.
wel dat de VS een goede keeper hebben staat boven alle kijf, dat kan ik niet ontkennen .
maar dat de Belgen nog niet één schot goed op goal kunnen schieten dat slaat alles . ieder schot pressies in de handen van de keeper. dus die keeper van de VS had een makkie aan de Belgen.
dat getuigt toch van amateur voetbal van Belgische kant .
ik blijf er bij dat de Belgen niets te zoeken hebben op zo,n feest . erg jammer dat de Belgen het verleerd hebben waar ze toch eens zo goed waren . de Belgen kunnen dan ook beter een zangvereniging maken van hun voetbal team. tis nix en het word ook nix .      
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: josv op donderdag  3 juli 2014, 05:19:38
Citaat van: jiggy op woensdag  2 juli 2014, 19:07:53
Wat de Rode Duivels gisteren vertoonden was wereldklasse. Ongelooflijk inderdaad dat er zoveel kansen nodig waren om het af te maken..
:lachen:  :lachen:  :lachen: ik lach mij de kont spreu .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Rich

De graaiers hebben weer geld geroken  :dollareyes:    :handenwrijven:
---------------------------------------

Belasting loert op winst WK-pooltje

AMSTERDAM -
Met de kwartfinale in zicht wordt het niet alleen voor het Nederlands elftal steeds spannender, ook voor de honderdduizenden Nederlanders die aan een WK-pool meedoen. Bedrijven die grote voetbalpools organiseren, moeten oppassen. De Belastingdienst ziet die als kansspelen, dus moet er over prijzen vanaf â,¬454 belasting worden betaald.


Bij de meeste pools is de inleg vijf of tien euro en doet er een kleine groep mee. Maar zodra er in een bedrijfspool meer dan â,¬454 wordt gewonnen, moeten werkgevers aangifte doen en 29 procent belasting betalen. Werkgevers zijn verantwoordelijk, ook al organiseren niet zij maar werknemers de pool.

Bron en meer : http://www.telegraaf.nl/overgeld/belastingen/22811868/__Fiscus_loert_op_winst_WK-pool__.html
Rich de Nederbelg.