ik zou graag een fillipijnse vrouw leren kennen.

Gestart door basics, zaterdag 8 september 2012, 01:19:14

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: Budgie op zondag 23 september 2012, 20:58:05
Citaat van: Jacoby op zondag 23 september 2012, 12:41:51
ik ben dan alleen afgereisd naar cebu, en na 15 uur kwam ik op de luchthaven van cebu en daar stond ze mij op te wachten, ik wist niet hoe het ging lopen en had een hotel geboekt voor ons twee, doordat we op de chat al dichter bij elkaar gekome waren , was het mogelijk dat ze gans de tijd bij mij op hotel logeerde, en ja hoor het klikte meteen.

Nou als ze dus meteen bij je op de kamer blijft weet ik wel wat ik de volgende morgen doe na  :sexhq0:  :benweg:
Een degelijke Filipina wil je toch wel eerst leren kennen voor ze bij je blijft slapen
Als het een Belgische was zou je denk ik ook denken Dat is een goedkope als je er na de eerste date bij haar blijft slapen alhoewel ze vaak toch wel een tankje benzine of zoiets willen. :jajaja:
Dus wil je daar mee zeggen dat elke Filipina die op de zelfde hotelkamer als je slaapt om het plat uit te drukken een hoer is ?
Dan vergis je je wel serieus in een Filipina.Ik ben de eerste keer toen ik naar de Filipijnen gereisd ben ook met mijn toen toekomstige in het zelfde hotel verbleven,de zelfde kamer maar met 2 bedden en van  :copulatie: was zeker geen sprake want ik wist dat mijn toen nog toekomstige alleen  :sexhq0: wou hebben indien gehuwd en dat respecteerde ik,tenslotte was ik naar daar gereisd om ze beter te leren kennen en niet voor een vakantie wip.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom de mensen steeds denken dat als men met een vrouw tesamen in 1 kamer slaapt met 2 bedden er automatisch ook sex bij komt ?
En de reden om tesamen in een hotel te verblijven was van praktische aard vermits het niet mogelijk was om bij haar ouders te verblijven wegens plaats gebrek.
En na 4 jaar gehuwd te zijn kan ik wel zeggen dat mijn vrouw een DEGELIJKE is.

Mawibata



Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 26 september 2012, 22:10:35
Dus wil je daar mee zeggen dat elke Filipina die op de zelfde hotelkamer als je slaapt om het plat uit te drukken een hoer is ?
Dan vergis je je wel serieus in een Filipina.Ik ben de eerste keer toen ik naar de Filipijnen gereisd ben ook met mijn toen toekomstige in het zelfde hotel verbleven,de zelfde kamer maar met 2 bedden en van  :copulatie: was zeker geen sprake want ik wist dat mijn toen nog toekomstige alleen  :sexhq0: wou hebben indien gehuwd en dat respecteerde ik,tenslotte was ik naar daar gereisd om ze beter te leren kennen en niet voor een vakantie wip.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom de mensen steeds denken dat als men met een vrouw tesamen in 1 kamer slaapt met 2 bedden er automatisch ook sex bij komt ?
En de reden om tesamen in een hotel te verblijven was van praktische aard vermits het niet mogelijk was om bij haar ouders te verblijven wegens plaats gebrek.
En na 4 jaar gehuwd te zijn kan ik wel zeggen dat mijn vrouw een DEGELIJKE is.


En na bijna 8 jaar gehuwd te zijn, den ik er identiek zo over.  :jajaja:

Ik weet nog dat we toen elk op ons randje van het bed lagen.  Dat is nu wel anders    :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bruno13

Citaat van: Mawibata op donderdag 27 september 2012, 08:04:58


Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 26 september 2012, 22:10:35
Dus wil je daar mee zeggen dat elke Filipina die op de zelfde hotelkamer als je slaapt om het plat uit te drukken een hoer is ?
Dan vergis je je wel serieus in een Filipina.Ik ben de eerste keer toen ik naar de Filipijnen gereisd ben ook met mijn toen toekomstige in het zelfde hotel verbleven,de zelfde kamer maar met 2 bedden en van  :copulatie: was zeker geen sprake want ik wist dat mijn toen nog toekomstige alleen  :sexhq0: wou hebben indien gehuwd en dat respecteerde ik,tenslotte was ik naar daar gereisd om ze beter te leren kennen en niet voor een vakantie wip.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom de mensen steeds denken dat als men met een vrouw tesamen in 1 kamer slaapt met 2 bedden er automatisch ook sex bij komt ?
En de reden om tesamen in een hotel te verblijven was van praktische aard vermits het niet mogelijk was om bij haar ouders te verblijven wegens plaats gebrek.
En na 4 jaar gehuwd te zijn kan ik wel zeggen dat mijn vrouw een DEGELIJKE is.


En na bijna 8 jaar gehuwd te zijn, den ik er identiek zo over.  :jajaja:

Ik weet nog dat we toen elk op ons randje van het bed lagen.  Dat is nu wel anders    :lachen:
hahaha ik zal het later wel vertellen

vvjoris

Citaat van: Mawibata op donderdag 27 september 2012, 08:04:58


Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 26 september 2012, 22:10:35
Dus wil je daar mee zeggen dat elke Filipina die op de zelfde hotelkamer als je slaapt om het plat uit te drukken een hoer is ?
Dan vergis je je wel serieus in een Filipina.Ik ben de eerste keer toen ik naar de Filipijnen gereisd ben ook met mijn toen toekomstige in het zelfde hotel verbleven,de zelfde kamer maar met 2 bedden en van  :copulatie: was zeker geen sprake want ik wist dat mijn toen nog toekomstige alleen  :sexhq0: wou hebben indien gehuwd en dat respecteerde ik,tenslotte was ik naar daar gereisd om ze beter te leren kennen en niet voor een vakantie wip.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom de mensen steeds denken dat als men met een vrouw tesamen in 1 kamer slaapt met 2 bedden er automatisch ook sex bij komt ?
En de reden om tesamen in een hotel te verblijven was van praktische aard vermits het niet mogelijk was om bij haar ouders te verblijven wegens plaats gebrek.
En na 4 jaar gehuwd te zijn kan ik wel zeggen dat mijn vrouw een DEGELIJKE is.


En na bijna 8 jaar gehuwd te zijn, den ik er identiek zo over.  :jajaja:

Ik weet nog dat we toen elk op ons randje van het bed lagen.  Dat is nu wel anders    :lachen:

Het is normaal, denk ik, in de westerse cultuur, voor mensen die niet meer piepjong zijn, dat er niet van de eerste gelegenheid :copulatie: wordt, maar bij jongere mensen is dat wel 'normaler'. In de  :smiley-philippines: is het dan weer normaal voor zowel jong als oud dat de wip niet direct komt, tenzij het om betaalde sex gaat...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

gosternokke

Voor ons trouwen nooit samen in hotel geslapen, maar altijd bij men shcoonouders in huis verbleven.  Niet dat daar nou zoveel ruimte was, maar ik kreeg de enige slaapkamer, de rest van de familie gewoon op de vloer van de woonkamer slapen.

Ik kan het iedereen aanbevelen.    Je krijgt op deze manier in snel in de gaten welke dingen er spelen in een familie, en is het moeilijker om bepaalde zaken verborgen te houden voor je.

Kan me voorstellen dat pinays die al een relatie of huwelijk achter de rug hebben minder terug houdend zijn om het bed in te duiken voor sex met hun buitenlandse nieuwe liefde.

her

Het is naar mijn mening beter om je tijd en energie in een Filipijnse vrouw dan in een Nederlands vrouw. Hier zijn de vrouwen ontoegankelijk. Succes bij het zoeken van een goede filipijns vrouw. Ik kan je best helpen ik heb via tagged nog wel een paar chat contacten. Inmiddels ben ik verloofd met een vrouw uit davao city

spo0n

Bij mijn laatste reis ben ik door de taxichauffeurs goed afgezet geweest. Het begon al bij het landen in Manila... Daar ik altijd rond de 300/400 php betaalde om afgezet te worden aan het hotel probeerde ze me deze keer 2000 php af te luizen. Ik heb dan mar gezegd dat ik beter uitstapte en een andere taxi zocht. Heb ik ook gedaan.
Meer dan 90% van de taxichauffeurs zijn corrupt! Ook durven ze laten horen dat je te weinig fooi geeft!!!

Afspraken komen ze niet na, je zit in Taytay en hebt men een taxichauffeur mooi een afspraak gemaakt om me terug op te pikken en ook over de prijs... De dag voor ze je komen halen bellen ze om de prijs omhoog te trekken, ... Deze heb ik ook mooi bedankt voor bewezen diensten!
Moet je weten dat in Taytay en andere provincies geen taxi's beschikbaar zijn, je zit muurvast. Heb toen maar besloten de hotel shuttle te nemen die nog duurder was. Was geen andere optie aangezien de bussen te gevaarlijk zijn voor buitenlanders...

Ik ben er al drie keer geweest en heb sterk mijn bedenkingen bij dit land... Bijna alles en iedereen is er corrupt. Toch zijn er goede... Alleen moet je ze weten te vinden...

Wat de vrouwen betreft, moeilijk om een eerlijke te vinden...
Hun doel is het land uit te geraken en een beter leven te hebben en daar doen ze alles voor...

Ik wens je veel geluk...

Onze vrouwen zijn niet slecht hoor...

Je hoort van vele mannen hier die klagen over de dikke vette varkens van vrouwen hier en dat ze daar een mooiere en jongere vrouw kunnen krijgen... Dit komt dan meestal uit de mond van zelfs geen al te mooie/slanke/jonge of verzorgde persoon!

spo0n

In Cebu ben ik de eerste maal geweest en het is er idd aangenamer vertoeven. Helaas daa zijn er ook die proberen af te zetten hoor.

Ik neem een gewone houding aan, draag geen sierraden of uurwerk... Sta nooit met geld te zwaaien ofzo... Ik ken de regeltjes om er naartoe te gaan, wat kan en wat niet.

Mijn volgende reis zou naar Vietnam zijn... :s Het zal overal in de arme landen wel zoiets zijn.

Fail_over

Citaat van: Darko69 op zondag 30 september 2012, 21:15:19
Manila is echt een lelijke stad met lelijke mensen

Manila is een lelijke stad gevormd door de mensen die vanuit de provincy in Manila een beter leven hoopte te krijgen.

De meeste mensenschuwe kano's mijden Manila. Als je echter iets verder durft te kijken, en wat langer blijft hangen zie je ook de schoonheid van de stad. Meer naar het oosten zijn rustige villa wijken, schone barangays en winkel centra's.

Als je niet wilt dat men corrupt of op je geld uit is moet je niet naar de Filippijnen gaan. Of naar eender welk ander derde wereld land.  :neeneenee:
Het is nou eenmaal een gegeven dat als je weinig geld hebt, en er komt iemand die veel geld heeft, de tongen uit de bek hangen en je die persoon het meeste van zijn geld afhandig zou willen maken. Als jij zelf in zo'n situatie zou zitten , zou je dat ook doen. Dus elk gezever over corruptie, of vraag naar geld dat je als kano niet leuk vind is onzin. Dan blijf gewoon in  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley: en zever niet.

Natuurlijk is iedere  :smiley-philippines: meid op zoek naar haar prins op het witte paard die haar ontvoerd uit het arme  :smiley-philippines:.
Of een wit paard wat haar in ieder geval wat geld geeft. ;-)
Op zoek naar "de goeie" pinay kan je een hele tocht geven. Wil je er echt een goeie tegen komen kan niemand je een tip voor geven. Ze zijn allemaal anders, en er is geen enkele regio, of stad of website waar je uitsluitsel kan krijgen dat je niet genept gaat worden.

Vandaar dat de keuze voor een pinay zoveel risico's met zich mee brengt. Mocht je een goede treffen, dan ben je gezegend.
En dan kan ik zeggen dat het een beter huwelijk zal zijn dan met welk  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley: molenpaard dan ook.   :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

O.B.Bommel

Citaat van: Fail_over op zondag  7 oktober 2012, 18:58:17
Manila is een lelijke stad gevormd door de mensen die vanuit de provincy in Manila een beter leven hoopte te krijgen.

De meeste mensenschuwe kano's mijden Manila. Als je echter iets verder durft te kijken, en wat langer blijft hangen zie je ook de schoonheid van de stad. Meer naar het oosten zijn rustige villa wijken, schone barangays en winkel centra's.
Met die definitie is bijna elke stad mooi, zijn we daar ook mee klaar. Maar die eerste definitie is wel een beetje strak gesteld, overigens ook de 2e zin, hoewel een Heer van Stand wel op zijn rust is gesteld. Zelfs in Dumaguete mijd ik die drukke feesten.
Manila is good for 3 days is zo ongeveer het motto. Ik sla het nooit over voor ik terug ga, inkopen en een beetje mall-len, niks mis mee. Ben toch in de buurt. Maar ik doe toch liever mijn stedentrips in Europa.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam