Waarom de filipijnen, laten we een kat een kat noemen

Gestart door Ronny55, dinsdag 21 mei 2013, 05:23:24

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :hoedjeaf:

Ik was gescheiden na 2 maanden huwelijk met een  :nederlandsevlag: en op zoek naar een leuke Indonesische, had al een advertentie in een krant in Indonesie laten plaatsen. een 35 tal brieven, heel wat ko0ntakzen, ook in den lijve, en een leuk chinees vrouwtje 3 maanden bij mij op bezoek. MVV aangevraagd en gekregen, ze is echter op onze trouwdag niet komen opdagen. Dus nog altijd te koop: 4 lagen bruidstaart, staat in de diepvries, doe een bod svp.
Zij die mij kennen weet dat dit geen grapje is.

Nu, ik kwam en kom heel veel bij Indonesische mensen, zo ook bij een Indonesisch koppel in Aken.
Ook in onze familie en goede - vrienden kring zijn veel Aziaten, Indonesisch, Chinees Taiwannees, Thai. Nu dus ook heeeeeel veel Filipino.
Op een feestje bij dat Indonesisch koppel in Aken kwam ik met een leuke vrouw in kontakt maar de communicATIE LIEP SLECHT; DAAR IK iNDONESISCH SPRAK:
zEI IK BV KAMMMER KECIL (wc) DAN STAARDE ZE ME AAN.
Ook toean puti (blanke heer)  en pisang goreng (gebakken banaan) verstond ze niet.
Gelukkig sprak ze wel vloeiend Duits en Engels. Ze is weduwe met kinderen en 5 weken jonger dan ik. Wat de relatie ten goede komt. zelfde levensfase en zo. Ze was een collega van de man op het hoofdkantoor van een grote bank en verzekeringskantoor

Nu ja, jullie begrijpen het al, het was een Filipina. Het klikte goed, een afspraak gemaakt voor 3 dagen later, en sindsdien zijn we een paar. Nu al dik 10 jaar.
Trouwen doen we echter niet meer. 
:neeneenee:

Zo is het dus gekomen  :jajaja: :atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).