Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

XZOOM coupons

Gestart door g, woensdag 17 maart 2010, 09:02:53

Vorige topic - Volgende topic

rudy1962

Citaat van: g op woensdag 17 maart 2010, 19:09:14
Citaat van: rudy1962 op woensdag 17 maart 2010, 19:06:57
Citaat van: g op woensdag 17 maart 2010, 18:57:39
Citaat van: Rich op woensdag 17 maart 2010, 17:24:23
Citaat van: g op woensdag 17 maart 2010, 13:37:54

eh voila ik ga toch een zien of fedex dingen zoals brieven verstuurt
ik betrouw die post toch niet zo
greetz en dank
g
:thumb:

De kans is inderdaad groot g dat je post nooit aankomt. Ikzelf had daar in het verleden verschillende keren mee te maken, en verstuurde daarna enkel nog via  DHL, Fedex of UPS.

Misschien heeft het ook wel te maken met waar je je post naartoe stuurt. In mijn geval was dat Manila, en dus slechte ervaringen mee gehad.

die post van mij ging naar Tanjay (negros oriental) maar natuurlijk is het erg moeilijk om uit te maken waar het bleef of blijft steken eh !
greetz
g


Mijn kerstkaart is toegekomen, in Dipolog, op 4 januari en zij heeft ze op 7 januari ontvangen. Op mijn vraag hoe dit mogelijk was, antwoordde ze dat de postbode blijkbaar geen zin had  :lachen:


4 en 7 januari .... dat lijkt toch een even snelle service als in belgie ??
ik snap het even niet sorry
:ikkeniebegrijp:

Ik bedoel, ik heb mijn kaart begin december verstuurd,deze is toegekomen op 4 januari, is dan 3 dagen blijven liggen op in het postkantoor daar

Digos


Wat ons betreft kan ik bevestigen....5â,¬ met moneytrans naar de phils per transactie en met een maximum van 3000â,¬ per maand totaal.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

sasib

Ik heb gedurende enige tijd gebruik gemaakt van XOOM en mijn ANWB - Visa card om kleine bedragen (cash op te nemen door de ontvanger) te sturen.

Met ingang van  ???  is dit niet meer mogelijk.
Op mijn mail naar XOOM kreeg ik het volgende mail antwoord:

Response (Soumi Ghosh) - 03/25/2010 07:28 PM
Dear Customer,

Thank you for contacting Xoom customer service with your query.

Please be informed that Xoom no longer accepts PayPal and currently doesn't support an international Debit/Credit Card as payment source for transaction to the Philippines.
In order to send money to the Philippines you need to have an US Bank account or a US Debit/Credit Card.

Xoom apologizes for any inconvenience this service modification may cause you.

However, you can check with us again after some time for any changes in this policy.


Wie kan mij vertellen hoe ik nu deze kleine geld bedragen WEL kan ovemaken. Dus met gebruikmaking van mijn ANWB Visa Card hier en het cash afhalen (middels code- wachtwoord) aldaar.

Pjottr

Is zij in het bezit van een PC? Ik neem aan van wel als je met elkaar chat. Dat zou zelfs ook in een internet store kunnen.
Als je haar nu een bankrekening laat openen bij bv BPI en bpiexpressonline aanvraagd (dat is internet banking) en jij maakt het van je rek via internetbankieren in Belgie over naar haar rek dan betaal je in de regel niet veel. Zij krijgt een pas +pin van BPI en kan gewoon kostenloos pinnen.
Kijk betalen moet je toch.Voor niks gaat de zon op. Dit is mi wel de makkelijkste manier althans ik doe het al zolang internet bankieren bestaat.

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Digos


Om nog even terug te komen op men laatste reply...

Citaat van: Digos op woensdag 17 maart 2010, 20:05:32

Wat ons betreft kan ik bevestigen....5â,¬ met moneytrans naar de phils per transactie en met een maximum van 3000â,¬ per maand totaal.

Nu hoor ik hier zo, dat er in de Phils bij de bank ook nog eens kosten worden aangerekend op het ontvangen bedrag  :ikkeniebegrijp:

Iemand ervaring hier mee?

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

g

Citaat van: Digos op vrijdag 26 maart 2010, 23:41:48

Om nog even terug te komen op men laatste reply...

Citaat van: Digos op woensdag 17 maart 2010, 20:05:32

Wat ons betreft kan ik bevestigen....5â,¬ met moneytrans naar de phils per transactie en met een maximum van 3000â,¬ per maand totaal.

Nu hoor ik hier zo, dat er in de Phils bij de bank ook nog eens kosten worden aangerekend op het ontvangen bedrag  :ikkeniebegrijp:

Iemand ervaring hier mee?

O0




ik weet dat bpi geen kosten rekent normaal, maar andere banken doen dat soms wel als je met een buitenlandse kaart geld uit hun muur wil halen
Argenta is heel goed en rekent geen extra kosten voor het gebruik van je kaart int buitenland

over transacties tussen banken : daar zullen altijd wel kosten op zijn ... de ene bank is gewoon duurder dan de andere

wat betreft xoom
ik heb al een aantal keer geld overgemaakt via die weg
voor 120 dollar was het eerst 85euro (met speciale coupon om zonder de 10 dollar verzendkost te kunnen betalen)
maar nu zijn die coupons niet meer te vinden en ist 95 euro ongeveer (koers is anders nu) voor 120 dollar us die als 5400  pesos toekomen
met beveilgings code en secret woord en id van de opvrager
voordien betaalde ik via paypal by xoom maar nu kan dat niet meer blijkbaar, dus doe ik het gewoon met visa (das een optie) en de prijs is nagenoeg gelijk als met paypal voorheen..
voila
hopelijk ben je er iets mee
:thumb:

Johan En Elvie

Bezorg je geliefde gewoon een argenta bankkaart met pincode en plaats er geld op, zij/hij kan dit dan gratis afhalen dat is het voordeligst.
Je kan ook best een rekening nemen waar ze zeker niet onder 0 kunnen gaan (vragen in de bank) zo kunnen ze nemen wat u plaatst en niet meer.
Best is om die kaart bij volgend bezoek gewoon mee te nemen, ik zou ze voor geen geld willen opsturen met geen enkele dienst.

Groetjes
Johan
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Gago


CitaatBest is om die kaart bij volgend bezoek gewoon mee te nemen, ik zou ze voor geen geld willen opsturen met geen enkele dienst.

Doe ik ook zo Johan. maar ik heb die kaart wel gewoon opgestuurd. Pas als mijn vriendin me op de webcam de kaart toonde gaf ik haar de pincode, en plaatste er dan wat geld op.

Mawibata



Citaat van: g op zaterdag 27 maart 2010, 08:33:57


wat betreft xoom
ik heb al een aantal keer geld overgemaakt via die weg


Pauk, ik ook , en als je de snelle dienst nam, konden ze na een half uur over het geld beschikken.

Maar nu moet je OF een USA Credit-card hebben, OF een USA bankrekening.     :janken:


Zie de post hieronder van Sasib.

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

boldy

ik heb gewoon bij de ing een extra rekening geopend en haar de pas plus pincode gegeven .
het is ideaal ik maak geld over van me ene naar me andre account en ze kan het  denk ik  binne 10 min eraf halen .
vorig jaar koste het nog niks extra's maar nu dus 150 tot 200 peso per pintransactie en de ing rekend niks extra's alleen de bank in pi zelf .
het leven is net een lul keihard en veel te kort