Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

XZOOM coupons

Gestart door g, woensdag 17 maart 2010, 09:02:53

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Citaat van: boldy op zaterdag  3 april 2010, 10:35:50
ik heb gewoon bij de ing een extra rekening geopend en haar de pas plus pincode gegeven .
het is ideaal ik maak geld over van me ene naar me andre account en ze kan het  denk ik  binne 10 min eraf halen .
vorig jaar koste het nog niks extra's maar nu dus 150 tot 200 peso per pintransactie en de ing rekend niks extra's alleen de bank in pi zelf .

BPI rekent tot nu toe nog geen kosten hier.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

boldy

ok thanks zal ut eens tegen haar zeggen dat ze bij bpi moet pinne
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Kano

Klopt, met mijn ING kaart tot nu toe nog geen kosten bij BPI.     :happy2:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Robert

voor hoe lang het duurt uiteraard, want BPI zal denk ik niet achterblijven.

sasib

Mawibata....in reactie op je vraag..

Xoom verlangt dat je beschikt over een US bank account of een US credit/debit card. Alleen met die "omweg" (het geld staat dan een korte tijd in US geregistreerd) kun je nog een betaling doen.
Vraag blijft: hoe kom je in  :belgiesmiley: of in  :nederlandsevlag: aan een US geregistreerde card.

Het lijkt erop dat Xoom er alles aan wil doen om zoveel mogelijk geld op US rekeningen te laten zetten. Kunnen de US bank heren weer wat ruimere bonussen ontvangen  :biggrinn:

G:
Helaas is het voor mij geen optie om een credit card van welke maatschappij dan ook te sturen. De "cash pick-up" wordt door mijn  :smiley-philippines: "kennissen" het meest op prijs gesteld.




Mawibata



Sasib, ik zou me zeker geen US card aanschaffen.

Moneytrans kost via kantoor $ 5.00  en via het web $ 10.00 per overmaking.

Lijkt me niet te duur (via kantoor dan). Tenzij je met regelmaat kleine bedragen wenst over te maken. Die $ 5.00 is een vaste kost ongeacht het bedrag. (Tot het Max bedrag natuurlijk, iets van â,¬ 3.000,00 dacht ik)

Ik heb ondertussen op die manier geld opgestuurd, als de family me me meer info qua duur en wisselkoers overmaakt, plaats ik het hier.
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

g

Citaat van: Mawibata op zondag  4 april 2010, 14:25:54


Sasib, ik zou me zeker geen US card aanschaffen.

Moneytrans kost via kantoor $ 5.00  en via het web $ 10.00 per overmaking.

Lijkt me niet te duur (via kantoor dan). Tenzij je met regelmaat kleine bedragen wenst over te maken. Die $ 5.00 is een vaste kost ongeacht het bedrag. (Tot het Max bedrag natuurlijk, iets van â,¬ 3.000,00 dacht ik)

Ik heb ondertussen op die manier geld opgestuurd, als de family me me meer info qua duur en wisselkoers overmaakt, plaats ik het hier.

hi Mawibata,

kun je ook ergens zien waar die moneytrans kantoren zijn ? in Belgie?
thanks
g


ps: ik heb uitdrukkelijk gevraagd aan argenta om een rekening die niet onder nul kan... maar als ik via kaart betaal in een grootwarenhuis dan ga ik heel makkelijk onder nul ermee... ik vraag me af wat argenta daar zal op antwoorden?

stip66

Citaat van: g op dinsdag  6 april 2010, 09:35:39

hi Mawibata,

kun je ook ergens zien waar die moneytrans kantoren zijn ? in Belgie?
thanks
g



Daar hebt ge hem weer met zijn achterlijke vragen.

Ik tikte gewoon www.moneytrans.be in en..................... WOW ik had alle info die ik nodig had !!!!!!

:moord:

Mawibata

#38
Citaat van: g op dinsdag  6 april 2010, 09:35:39

ps: ik heb uitdrukkelijk gevraagd aan argenta om een rekening die niet onder nul kan... maar als ik via kaart betaal in een grootwarenhuis dan ga ik heel makkelijk onder nul ermee... ik vraag me af wat argenta daar zal op antwoorden?


Zou het kunnen dat het niet onder nul kunnen gaan, enkel geldafhalingen betreft ?
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

g

je maakt jezelf niet groot door anderen te kleineren ... to whom it may concern