Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

V-beach resort in cebu

Gestart door buizesmurf, dinsdag 6 april 2010, 03:32:36

Vorige topic - Volgende topic

buizesmurf

Hier de link van een collega bakker die zich in cebu heeft gevestigd
http://www.happytickets.eu/resort/index.htm
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

JFK

Mijn oprechte advies aan de beste man is om iets aan zijn website te doen.
Er zijn zeker wat betere plaatjes daar te maken dan wat hij op zijn site zet.
Ook de site opzet is aan de erg minieme kant.
JFKJFK

Robert

Citaat van: JFK op dinsdag  6 april 2010, 05:40:04
Mijn oprechte advies aan de beste man is om iets aan zijn website te doen.
Er zijn zeker wat betere plaatjes daar te maken dan wat hij op zijn site zet.
Ook de site opzet is aan de erg minieme kant.

jij hebt toch ook een resort, of heb ik dat mis.
zou graag eens willen kijken waar je precies zit.

Rich

Er staat zelfs geen adres bij, wat toch wel een blunder is !

Of heb ik niet goed gekeken? :ikkeniebegrijp:
Rich de Nederbelg.

Rich

Rich de Nederbelg.

JFK

Citaat van: Robert op dinsdag  6 april 2010, 09:31:53
Citaat van: JFK op dinsdag  6 april 2010, 05:40:04
Mijn oprechte advies aan de beste man is om iets aan zijn website te doen.
Er zijn zeker wat betere plaatjes daar te maken dan wat hij op zijn site zet.
Ook de site opzet is aan de erg minieme kant.

jij hebt toch ook een resort, of heb ik dat mis.
zou graag eens willen kijken waar je precies zit.

Inderdaad Robert heb je dat mis. Wij hebben geen Resort maar een BeachPark aan zee.
Dat is een subdivisie aan zee. We verkopen stukjes grond.
Mijn business partner doet de marketing daarvoor (hebben we zo met beider goedkeuring vastgelegd) en HIJ heeft dus wel een website.
Die ziet er echter niet zo uit als een website voor een Resort, kan ik je wel zeggen.
We hoeven nog slechts enkele mensen te treffen die een stukje grond willen kopen (65% reeds verkocht).
Dus geen randverhalen nodig over duiken in de buurt, bezienswaardigheden etc etc..
Wel heb ik zelf tijdelijk een eigen website gehad ten behoeve van de verhuur van onze (eigen) bungalow.
We hebben ook nog een studio in de verhuur.
Die website was ook bedoeld om mijn familie en vrienden op de hoogte te houden.
Ik ben met mijn website gestopt omdat ik geen reklame meer hoef te maken:
Bungalow voor zeer lange tijd verhuurd en de studio regelmatig aan vrienden en kennissen.
Daar kwam bij dat ik behoorlijk wat problemen had met de provider om mijn website te updaten.
Denk dat dit toch duidelijk anders is dan wanneer je een Resort wilt runnen.
Maar mogelijk is dat Resort ook reeds volgeboekt voor de komende jaren en heeft hij geen website nodig  :ikkeniebegrijp:
Overigens Robert, je bent van harte welkom om bij ons langs te komen in Zamboanguita (24 km ten zuiden van Dumaguete op Negros Oriental)
Pilsje staat altijd koud.:cheers:

Hier ons clubhuis (bijna klaar)  op ApoVista Beachpark

JFKJFK

Robert

JFK,

Dat heb je goed gedaan dan, mijn complimenten.
Knap dat je daar wat hebt opgebouwd.
Als ik ooit die kant op kom zal ik me melden, succes ermee.

Rich

JFK, is dat dan vlakbij Malatapay beach ? Heb effe gekeken op Google earth en lijkt me wel de moeite daar.  :thumb:

De eerstvolgende keer dat ik terug naar Cebu ga, dan kom ik is bij je langs.
Rich de Nederbelg.

JFK

Alhoewel je een afvallige Nederlander bent die naar Belgie is vertokken ben je toch welkom Rich.
Moet je wel je lieftallige dame meenemen anders is mijn bier heel 'toevallig' op  :haha:
Zie je graag hier niet alleen 'langs' komen maar zelfs 'aankloppen'  :cheers:
En ja, dat is nog geen kilometer van de Malatapay markt.
Vandaag is het weer woensdag en lijkt het of heel Negros op bezoek komt; elke woensdag vaste prik !!!
Bedankt voor de komplimenten Robert en Rich.
JFKJFK

Mawibata




Enkele foto's van ApoVista Beachpark vindt je  :    :link: hier


Het aantal percelen nog te koop zal wel niet meer kloppen.   :weetikniet:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

JFK

Inderdaad Mawibata, er is inmiddels weer heel wat veranderd al zijn er geen nieuwe woningen bijgekomen.
Kopers wachten nog met de bouw-start maar dat heeft ons niet belet alvast het clubhuis te bouwen, dat begin mei een "opening" krijgt tijdens de tewater lating van ons nieuwe polyester bootje voor 4 tot 6 duikers.
Ook hebben we sinds eind december er een mooi zwembad bij (Deze is prive van ons. Het andere voor het BeachPark moet nog gebouwd worden).
Maar het lijkt me beter om deze topic niet verder te 'verontreinigen' met postings over ons BeachPark. :ontopic: (al was ikzelf daar mee begonnen  :weia:)
Als het op prijs wordt gesteld kan ik een apart nieuw topic aanmaken en daar de huidige situatie op weergeven.
Hopelijk denkt inmiddels toch echt niemand meer dat ik daarmee reklame wil maken.
Ik heb dat in een eerdere posting hier al voldoende uitgelegd, dacht ik.
JFKJFK

vvjoris

Iemand een idee waar V-beach resort ongeveer ligt? Ze hadden er toch een plannetje kunnen bijdoen op hun website.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Guadalupe

Staat er toch bij : National hi-way  Gawi Oslob Cebu Philippines

                                    :applaus:
Wie lacht niet wie de mens beziet.

buizesmurf

In het zuiden van cebu-island,eerste brgy van Oslob als je van Cebu city komt.Er staat een groot bord langs de kant.Buiten het resort bakt hij ook brood,wafels,pizza's,enz op europese wijze.Dit juist ter inlichting,maar krijg vaak de vraag van vele waar je degelijk brood ed. kunt kopen.Met degelijk bedoel ik naar onze smaak.Een must als je daar komt is zijn "Belgisch ontbijt" voor mij genoeg voor de rest van de dag :thumb: :thumb: :thumb:
Het is geensids de bedoeling om reklame te maken,maar anderzijds is dit toch een nederlandstalig forum,en in cultuur en eten komt toch vaak waar je in de filipijnen.......daar dus onderandere........
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch