kan mijne asawa met mij naar thailand

Gestart door bruno13, zaterdag 5 mei 2012, 05:37:54

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Nou ja mijn vrouw heeft na 14 jaar huwelijk nog steeds haar eigen achternaam in haar paspoort staan !   Snappen ze dus niks van bij immigration op de airport.    Maar omdat wij om een Balikbayanvisum vroegen ,gingen ze gelijk weer moeilijk doen, over het feit dan mijn vrouw nog steeds haar eigen naam in pas heeft staan.

Nogmaals Fijne tijd in Thailand toegewenst.

bruno13

als we terug zijn in phil zal ik mijn reisverslag en foto s plaatsen van palawan,en we hebben een permit  kunnen bemachtigen voor de underground river en buiten het kantoor stond vermeld volgeboekt tot 10 juli,raar maar waar
grtjs

josv

Citaat van: bruno13 op woensdag  9 mei 2012, 17:11:31
hehehe
dan heeft ze dat ook eens gezien
zal grote ogen trekken als ze die bars allemaal ziet


Ja hoor, Pataya moet je gezien hebben, once in a lifetime ( beetje erger als Angeles City en aan zee ). Hier hetzelfde, met glimmende trouwringen langs de dames wandelen. Ook zo'n travestietenshow is wel grappig (voor 'n keertje).

Ook zal het je opvallen dat veel Thai je vrouw aanzien voor een Thaise. Kan een voordeel zijn als je naar een toeristische atraktie gaat want ook daar : toeristen betalen meer. Onze gids in Pataya ( btw een priester  :biggrinn: ) zei ook altijd dat ze niet mocht praten als we ergens voor de kassa stonden. ERRRRRRRUG moeilijk voor een Filipina  :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

gosternokke

Citaat van: bruno13 op woensdag 23 mei 2012, 05:50:53
als we terug zijn in phil zal ik mijn reisverslag en foto s plaatsen van palawan,en we hebben een permit  kunnen bemachtigen voor de underground river en buiten het kantoor stond vermeld volgeboekt tot 10 juli,raar maar waar
grtjs

  O geweldig dat je toch nog met Michelle in de undergroundriver bent geweest Bruno  !    :thumb:


  Blijkt maar weer dat het grote sjoemelen met permits ook hier is begonnen,  Ik ben op kantoor geweest,ik weet even niet meer welke datum, en toen stond aangeplakt heel mei en juni volgeboekt.    :negatief:   

Tis voor jullie positief uitgepakt ,maar iets klopt er natuurlijk niet.



disnoke

Onlangs hebben ze hele immigratie in Clark overgeplaatst, was schering en inslag dat ze geld vroegen onder tafel om een buitenlander met zijn vriendin te laten vertrekken, niet betalen niet vertrekken en niet veel dat je er aan kunt doen, dag tickets.  Teveel vragen stellen idem

Echter onlangs hebben ze een verkeerde zo tegengehouden die veel mensen kent, hij kon wel niet vertrekken maar nu kan hele immigratiedienst daar veranderen (misschien dat het een paar maanden correct verloopt maar zal wel vlug terug hetzelfde probleem zijn.)

gosternokke

Citaat van: bruno13 op woensdag 23 mei 2012, 05:29:19
bedankt gosternokke
inmiddels zijn we in thailand,immigratie vroeg wel de huwelijkspapieren
gelukkig wij niet,onze vlucht had wel vertraging omdat vele andere mensen problemen hadden met hun papieren,,,,,,,immigratie clark airport
ze zeiden ook tegen mijn vrouw dat ze haar pas moest veranderen dan was het gemakkelijker   hmm


Sorry :offtopic:

Bruno mocht je nog in Thailand zijn als je dit leest. Ik ben op zoek naar de nieuwe uitgave van Lonelyplanet reisgids van Filippijnen. En in Thailand, bangkok verkopen ze de gepirate versie, dus een gekopieerde nepper zeg maar, kost zo 10 euro ongeveer. Dus mocht je in de gelegenheid zijn koop er 1 voor me.   Misschien eiemand op het forum die weet waar ze die dingen precied verkopen in Bangkok ?  Neem aan dat men die niet op iedere hoek van de straat aanbied ?

gosternokke

Zo ziet de nieuwe editie er dus uit

http://shop.lonelyplanet.com/philippines/philippines-travel-guide-11/?lpaffil=lphp-column


Of is deze in pirated version ook in  :smiley-philippines: te koop  ?

Nogmaals sorry voor   :offtopic:

Ketelbinkie

Kan me herinneren dat sommige boekwinkels op Khao San Road de gepirate versie van de LP in de schappen had staan Denk dat je dus daar de meeste kans van slagen zult hebben in Bangkok.

bruno13

josv   we hebben ons goed geamuzeerd in thailand
gosternokke    sorry lees je bericht nu pas
disnoke  het is daar nu nog ne mesthoop in clark,aanschuiven aan immigratie tot en met,en dan later vertrekken maar daar trekken die precies niks van aan

bruno13

thailand pattaya

walking street

wat wil je eten



me and the joker in the mall

michelle and a blondine hahaha








nong nooch garden

het zijn niet allleen bars in pattay ook veel mooie andere dingen te doen :thumb:
op naar bangkok en met de trein naar chiang mai