Documentaire Trilla in Manila

Gestart door gosternokke, zaterdag 16 maart 2013, 15:51:33

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Ronnie Ik heb gezocht op frostwire maar het enige dat ik vind zijn Utube versies en niet de PH DvD
Als ik bij de torrents zoek op Frostwire vind ik er geen?????
Kun je me adviseren?
Dank
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

wiking

Utube of Youtube? volgens mij is de kwaliteit niet al te best zag al iets van 1,5GB staan dus zal wel een ripped versie wezen van de DVD of van Utube geripped.

Ronny55

Citaat van: Pjottr op zondag  5 mei 2013, 14:50:33
Ronnie Ik heb gezocht op frostwire maar het enige dat ik vind zijn Utube versies en niet de PH DvD
Als ik bij de torrents zoek op Frostwire vind ik er geen?????
Kun je me adviseren?
Dank
heb net nog eens gekeken er staan twee versie op frostwire....eentje ervan heb ik gedownload deel in engels deels ook tagalog en er zijn ingebrande ondertitels onder in het deens of zweeds denk ik
Open frostwire , dan ga je naar TPB    das the pirat bay geef dan  Give up tommorow in als zoek opdracht. Daarna kan je de torrent van daar naar forstwire downloaden . Dat gaat kwasi vanzelf gewoon doen wat ze vragen ...eens op frostwire gaat de download vanzelf +/- 5 uren wel .Lijkt allemaal ingewikkeld maar is werkelijk heel simpel. Uiteraard de eerste keer is het wat zoeken.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Inday

Citaat van: Ronny55 op zondag  5 mei 2013, 17:06:21

heb net nog eens gekeken er staan twee versie op frostwire....eentje ervan heb ik gedownload deel in engels deels ook tagalog en er zijn ingebrande ondertitels onder in het deens of zweeds denk ik


Ronny

Als het onderstaande link is :

Complete name  : Dox.Give.up.tomorrow.SWESUB.WEBRip.MP4-HE3.mp4


SWESUB zal wel staan voor Swedish Subtitels.