Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Charice Pempengco

Gestart door stip66, vrijdag 11 juni 2010, 12:35:32

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Voor diegenen die de bewuste uitzending van Oprah gemist hebben....

[yt=640,505]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-v-kwBT4Oho&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-v-kwBT4Oho&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/yt]


Charmaine Clarice Relucio Pempengco (San Pedro, 10 mei 1992), is een Filipijnse zangeres die bekend is geworden dankzij filmpjes op YouTube waarin ze haar zangkunsten vertoont. Haar video's zijn al meer dan 15 miljoen keer bekeken. Ze heeft al onder andere opgetreden in Zuid-Korea, Verenigde Staten, Engeland, Italië en Nederland. Zo trad ze bijvoorbeeld op bij Oprah Winfrey die haar een gastoptreden bezorgde bij Céline Dion in het Newyorkse Madison Square Garden. Op 6 september 2008 trad Charice Pempengco voor het eerst op in Nederland, toen ze voor zo'n 30.000 voetbal-supporters zong tijdens het Feest van de Eeuw van Feyenoord. Ze heeft onlangs een single opgenomen met de zanger Iyaz genaamd 'Pyramid'.


[yt=640,505]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VnSLVEognFw&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VnSLVEognFw&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/yt]

Kano

Charice a hot item among foreign magazines



GMANews.TV 07/06/2010

Filipino international singing sensation Charice Pempengco will be gracing the pages of well known foreign magazines, including a possible cover appearance in Teen Vogue.

Charice, 18, who Oprah Winfrey once described as "the most talented girl in the world," left the Philippines for New York Monday to, among others, attend meetings with magazine representatives.

"Magkakaroon na ng mga pictorial para sa magazine, isa nga po dun yung Teen Vogue. Mayroon ding meetings with People Magazine, Rolling Stone and Billboard," she said in an interview at the airport before her departure.

(We'll have pictorials for magazines, and one of them is Teen Vogue. We'll also have meetings with People Magazine, Rolling Stone, and Billboard.)

According to a Chika Minute report on Monday's "24 Oras" news program, Charice will only stay in New York for two days, after which she will embark on an Asian tour to promote her latest single, "Pyramid."

She will also return to the South Korean talent show "Star King" where she once performed.

It was through her performance in "Star King," which was later uploaded on the file-sharing site YouTube, that she was discovered by Oprah and talk show host Ellen Degeneres.

"Doon po ako na-discover ni Miss Ellen at ni Miss Oprah (That's where I was discovered by Miss Ellen and Miss Oprah)," Charice said, referring to Star King.

Charice, the first Asian to make it to Billboard's Top 10 album chart, was last seen singing the Philippine national anthem "Lupang Hinirang" on President Benigno "Noynoy" Aquino III's inauguration.

Charice has released two platinum albums and has appeared in "Alvin and the Chipmunks: The Squeakuel." She is also set to join the cast of popular television musical series "Glee" and go with the David Foster and Friends International Tour, which will have a show in the Philippines sometime in October.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Kano

Tienerster Charice Pempengco (18) aan de botox



De Telegraaf, 20 july 2010

AMSTERDAM -  Het Filipijnse zangeresje Charice Pempengco (18), die een grote ster werd dankzij haar optredens bij Oprah Winfrey, is al bezweken aan de buitensporige schoonheidseisen van Hollywood...



Foto: ANP


Het meisje kreeg een rol in de serie 'Glee', maar men (inclusief zijzelf) vond dat ze wel lekker fris over moest komen, dus werden de botox-spuiten tevoorschijn getoverd.

Ze vertelde in een interview met CBN: "Iedereen zal zich afvragen: hoe ziet Charice eruit? Is ze goed genoeg om het opnemen tegen het hoofdpersonage Rachel Berry? Dus ja, de druk is groot."

Verschillende plastische chirurgen hebben hun ongenoegen uitgesproken. "Je zou toch denken dat de visagisten wel één en ander kunnen doen als zij het idee heeft dat ze er oud uitziet? Het is niet juist om een achttienjarige in te spuiten met botox", vertelt Dr Roth aan de Daily Mail.

Haar fans uit de Filipijnen zijn geshockeerd: "Ze is veel te jong. Dat heeft ze toch niet nodig!", roept een fan teleurgesteld. "Ik snap dat ze nu veel meer geld heeft dan een paar jaar geleden, maar dit is gewoon stom", zegt een andere fan.

Kijk hier naar Charice in natuurlijke staat.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Robert

Ze heeft wel een mooi shirt aan, dat kan ik waarderen.

Rich

Schitterende stem,....wat een volume.  :thumb: Enkel een beetje teveel Mariah Carey gehalte met die overacting. Sommigen houden daar van, maar ik niet.

M.a.w. Ik hoor het graag, maar zou er nooit naar gaan kijken.
Rich de Nederbelg.