Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Deze rende maandagavond langs de subwoofers in de disco en schreeuwde boven de muiziek uit: "F..ck you Joe...your music sounds really like shit"..... :lachen: :lachen:



Nou daar kon ik helemaal niet om lachen en ik heb toen gezworen dat ik hem levend zou gaan koken..... :atyourservice: :atyourservice: :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:

Your last wish.....?... :ripba8: :ripba8:

"Music?.....OK.....now you can dance in heaven".... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :benweg: :benweg: :benweg:

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/6l3Pj7SZJoQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

 :ontopic: :ontopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:............??????????????????

Waarom?.......dit was een in Dumaguete geboren rat en zijn begravenis was ook in Dumaguete... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk: :confused2: :confused2: :picsplease: :picsplease:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


Herbie

Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 december 2015, 13:54:23
Nog een clip betreffende Malapasqua Cebu......maar ik duik liever onder de dekens....ben bang voor koud water..... :run: :run: :run: :run:

[embed=640,525] <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/CEUUdTvB6EA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

Vorig jaar daar geweest, heb video geplaatst onder duiken.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zondag  6 december 2015, 09:27:05




Fire razes Dauin market, damage at P11 million

Mission admitted they had problems with the water hydrant because of the different sizes of fire hoses of firetrucks from Dumaguete, Filipino Chinese, and the Pamela firetruck, except for those from Dauin, Zamboanga and Valencia.

He said Engine No. 5 of the Dumaguete Fire Station had to go back to Dumaguete to refill water from the overhead tank at the public market in the city. :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

http://www.visayandailystar.com/2015/December/05/negor1.htm

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op zondag  6 december 2015, 10:11:13
Citaat van: bananacreek op zondag  6 december 2015, 09:27:05




Fire razes Dauin market, damage at P11 million

Mission admitted they had problems with the water hydrant because of the different sizes of fire hoses of firetrucks from Dumaguete, Filipino Chinese, and the Pamela firetruck, except for those from Dauin, Zamboanga and Valencia.

He said Engine No. 5 of the Dumaguete Fire Station had to go back to Dumaguete to refill water from the overhead tank at the public market in the city. :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

http://www.visayandailystar.com/2015/December/05/negor1.htm

Die ellende met de verschillende draden/afmetingen van de firehydrants duurt al jaren waardoor er veel meer ellende is ontstaan als waneer het allermaal standard was maar sommige trucks kwamen van Japan en sommigen van USA en waar dan ook.....




bananacreek

Hoofddorp Brandweer in nederland donated verschillende brandweerwagens en ander materieel en het forumlid AB was bij die leveringen betrokken....okok...Nederland met een Hoofdletter zolang de SHARIA daar nog niet van kracht is.... :denk: :denk:

Ik stond ongelofelijk vreemd te kijken toen ik deze ambulance uit Haarlemmermeer naast Holy Child Hospital in Dumaguete geparkeerd zag staan....en die kwam een patient ophalen voor Cebu Doctors. :lachen: :run: :run: :run:




Meeste units werden gedoneerd aan de ERUF in Cebu City


In Mandauwe


Hier zit AB het forumlid op de voorgrond en die waren een training in Cebu aan het geven..


Klaar voor vertrek naar Cebu City




Ab en collega in de disco (2006)


Ab en ondergetekende Klootzak


Hier nog een keer met de gewoonlijk onvriendelijke manager toekijkend... :lachen: :run: :run: :run:



Na Yolanda zijn ze ook met veel matriaal in Tacloban bezig geweest en hebben daarna al het materiaal achter gelaten......(kan de foto's niet zo snel vinden)

bananacreek

Dit is een halve gare Bayut en die slaapt maar heeft toch nog een tentpaaltje opstaan.....waarscijnlijk een heerlijke droom?... :denk: :run: :run: :run: