Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ja, geef ze een simpele korte waarschuwing.....kunnen sommige van jullie het ECHTE HOLLAND van de jaren '70 nog herinneren?............... :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



Ik was maar 1 keer in elkaar geramd toen we met de band "The Swallows" in EKESTOS in Haarlem speelden (tegenover het station) en ik was een vetkuif en dat was een kikker tent..... :run: :run: :run:



:ontopic: :ontopic: :ontopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:.... :confused2: :confused2: :denk: :denk: :benweg: :benweg: :benweg:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

CitaatRuzie met Marokko verbijstert kabinet
De moeizame relatie met Marokko is ontaard in een diplomatieke crisis. Het Noord-Afrikaanse land kondigde dit weekend plotseling aan de ambassadeur in Den Haag terug te roepen. Het Nederlandse kabinet reageert verbijsterd.

Verbijstering??...Zijn ze daar nou helemaal besodemieterd?.... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:



:welcome: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :floet: :floet: :floet: :rennen: :rennen: :rennen: :rennen: :run: :run: :run: :run:

bananacreek

Ben ook lid van een forum in een Nederlandschen plaats en iemand plaatste daar een korte video clip van een zanger in de markt en ik maakte een commentaar dat ik geen Marrokanen zag lopen....toen kreeg ik het hard te verduren en kreeg als antwoor: "VERKLAAR JE NADER".....en ik heb maar gezegd...zand erover...never mind.. :run: :run: :run: :run: :run:

Aan den ene kant klagen ze over de overlast van die gasten en aan de andere kant mag je er NIETS  verkeerd over zeggen of schrijven.....IK BEN TOCH BLIJ DAT IK OP DEN FILIPIJNEN VASTGEROEST ZIT... :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Dus voor dit zou ik een taakstraf kunnen krijgen?...of 12 jaar zware arbeit kamp Filipijnen?..... :denk: :denk: :run: :run: :run:

bananacreek

Hier komt een benzine station in de buurt van mijn bunker.... :thumb: :thumb:




bananacreek

Hoe werkt dit?....ze kijkt me altijd recht in de ogen of ik nu links haar voorbij loop, in het midden of rechts....hoe doen ze dat?.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek

Zondag 2 juli 2017......... :denk: :denk:

Extra inkomsten voor de disco.... :denk: :jajaja: :jajaja:
P70 entrance x 300 = 21000 zonder dranks en voedsel....


peldoman

 tweedimensionale afbeelding Creek.
Alleen hoogte en breedte, dus niet 3 dimensionaal  want dan zou je er om heen kunnen lopen.