Lilet Never Happened: Nederlandse film over kinderprostitutie in de Filipijnen

Gestart door PHwaarde, zondag 12 juni 2011, 11:37:13

Vorige topic - Volgende topic

balikbayan

Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat de film maatschappij Lilet heeft "geadopteerd " haar de benodigde geestelijke bijstand verleend en een hulptraject op touw start om haar te helpen ricting een betere toekomst

Mijn scenario " Probably never happened " en Jacco Groen word heilig verklaard door de ph gemeenschap want hij doet zoveel goed etc etc.

Zelfde met die arts xxxxx xx xxxxxx, iedereen wist dat hij verdacht werd van de verdwijning en mogelijke moord op zijn ph vrouw maar op het kerstfeest waren er zeker een 5-6 tal vrouwen die met hem wilde dansen want ....... het is wel een dokter.

[admin]De naam is verwijderd omdat deze deels fout was. Toevallig, bestaat er iemand met die naam. Deze persoon vraag via via om zijn naam te verwijderen.Iedereen opgelet, bij vermelding van namen steeds kijken of ze juist zijn.[/admin]

PHwaarde

sinds 10-01-13 in onderstaande bioscopen

Amsterdam - Het Ketelhuis
Utrecht - 't Hoogt
Den Haag - Filmhuis Den Haag
Leeuwarden - Filmhuis Leeuwarden
Maastricht - Lumiere
Amersfoort - De Lieve Vrouw
Hilversum -

http://www.liletneverhappened.org/Lilet_nl.html

Ronald-D

In Den Haag draait hij niet meer, maar komt wel terug.
In maart komt hij ook in Rotterdam, en de eerste week van april in zoetermeer.
In juli verschijnt hij op DVD en Blu-Ray

Ronald-D

Vandaag wordt er overigens aandacht aan besteed in het televisie programma één vandaag.


PHwaarde

Citaat van: Ronald-D op donderdag 21 februari 2013, 13:52:04
In Den Haag draait hij niet meer, maar komt wel terug.
In maart komt hij ook in Rotterdam, en de eerste week van april in zoetermeer.
In juli verschijnt hij op DVD en Blu-Ray

Beschikbaar op DVD 16.07.2013

Ronald-D

Citaat van: PHwaarde op zaterdag 13 juli 2013, 07:51:16
Citaat van: Ronald-D op donderdag 21 februari 2013, 13:52:04
In Den Haag draait hij niet meer, maar komt wel terug.
In maart komt hij ook in Rotterdam, en de eerste week van april in zoetermeer.
In juli verschijnt hij op DVD en Blu-Ray

Beschikbaar op DVD 16.07.2013

Bedankt voor de waarschuwing!  :thumb:

Had kort geleden nog gezocht wanneer deze zou verschijnen,  maar nog niets gevonden toen.

Soushkin

Citaat van: opinie op zondag 26 juni 2011, 23:03:14
Moeder verkoopt haar dochter zodat ze geld heeft voor mahjong.

Of het voor mahjong was weet ik niet maar een vader heeft me zijn dochter van een jaar of 10/12 weleens aangeboden, 1000PHP voor een hele nacht. Was op de weg van Katipunan LRT naar UP Diliman, de MC Donalds bij Ateneo voor de deur. Te walgelijk voor woorden gewoon. "anything you want, sir" zei hij ook nog. Het liefst had ik hem ter plekke z'n ogen dichtgestompt, maar goed.

Toen heb ik maar aan dat meisje gevraagd of ze honger had, dat had ze wel. Ben ik maar bij de Mac naar binnengelopen en wat te eten voor haar gekocht.


Bij Carriedo trein station staan ze ook, meisjes van een jaar 14.



Heeft iemand van jullie weleens een "aanbieding" gehad?? Zo ja, hoe heb je daar op gereageerd??



Citaat van: Ifugao op vrijdag 31 januari 2014, 12:36:16
Gratis Download:  http://thepiratebay.se/torrent/8966552/Lilet.Never.Happened.2012.FESTiVAL.DVDRip.XviD-EXViD

En bedankt, download staat aan.  :thumb:
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Budgie

Citaat van: Soushkin op vrijdag 31 januari 2014, 18:45:07
[


Heeft iemand van jullie weleens een "aanbieding" gehad?? Zo ja, hoe heb je daar op gereageerd??


Neen erger Mijn ex vroeg om een ticket voor haar 12 jarige dochter om terug te sturen naar haar broer in de Filipijnen
Heb het kortgezegd zo geregeld dat het kind hier kon blijven en heb het opgevoed. Is via rechter en jeugdzorg gegaan en moeder heb ik eruit gebonjoerd Het geheel heeft een paar centen gekost maar het kind is nu gelukkig hier en dankbaar daarvoor.
Heeft en wil ook geen contact meer met de moeder.Vandaar mijn eerdere opmerking. Want ik kwam later te weten dat het in de familie heel normaal was.
Getting older beats the alternative -dying young

yepyep

Ik heb geloof ik oogkleppen op (en gelukkig maar), maar heb zoiets gelukkig nog niet meegemaakt (*klopt af*) sinds de tijd dat ik hier kom en de tijd dat ik hier permanent verblijf.