Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

De komst van Mevr Gago.

Gestart door Gago, woensdag 23 februari 2011, 11:05:02

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Ja Gago, kan het me goed voorstellen dat je het moeilijk kan vatten. Dromen komen dan toch soms uit  :thumb:
Je nieuwe leven kan beginnen  :dance:
Rich de Nederbelg.

Mawibata

#11
Citaat van: Gago op donderdag 24 februari 2011, 23:30:10

Eerste vraag toen we wegreden uit Zaventem :"what is wrong with the trees? why are they all dead?"  :happy2:



Dat roept herinneringen op

Is net dezelfde vraag als Mihmi mij toen ook stelde     :lachen:



Hoeveel maal heb je al in je arm geknepen, om zeker te zijn dat je niet droomt ?


Ik ken dat gelukkig gevoel   :thumb:    :thumb: 
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

boldy

gefeliciteerd hoor gago ik kan me inbeelden dat het vreemd is dat je vrouw ineens bij je is, maar geweldig hoor je gaat een geweldige tijd tegemoet  :congratualtionsis0:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

xav

proficiat Gago... voor mij zal het nog wel wat duren voor mijn vrouwtje de doode bomen hier zal zien  :happy2:

Baliw-katok

Toen mijn vrouwtje aankwam in Belgiƫ en we reden via de autosnelweg van Zaventem naar de Westhoek, vroeg ze me "waar zijn de mensen, waar zijn de huizen ?".
Oh ja Gago, the heater ... da's iets wat mijn asawa nooit heeft afgeleerd ... 's winter, 's zomers, ... "it's cold" ...

Gefeliciteerd en samen veel geluk toegewenst !

Pjottr

Citaat van: callebaut op donderdag 24 februari 2011, 02:07:37
Gago heeft vlindertjes in zijn buik .... heeft al bloemetjes gehaald ... nu is hij aan het wachten voor de kruisbestuiving .....  :lachen:    :thumb:
Wachten????????????? Dacht je dat dat van zelf gaat? Mmm ik kan het wel uitleggen maar dat wordt dan wel erg......... ahum :fluestern:
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Digos


Gago, je kan je nog wel meer aan zulke vragen  :ikkeniebegrijp: verwachten

:congratualtionsis0: Veel geluk en geniet samen van de champagne en het leven  :thumb:
LIVE ONCE - LIVE IT

jiggy

Proficiat, Gago !

Samen een mooie toekomst gewenst!

Dit geeft moed aan al diegenen die nog niet zo ver staan om geduld te hebben en door te zetten.

Echte liefde ... overwint alles....

Gago

Deze morgen wakker geworden nat van het zweet. Een massa dekens op elkaar gelegd want de asawa had veel te koud, en dan moest ze nog es perse op me liggen.  :jajaja: ManMan.
Toen de asawa haar toilet deed deze morgen. Eerst reactie "ahhh i forgot my pussycup".  :happy2:   :confused2:  :happy2: En ja Stipp je had het haar gezegd, maar she forgot. Gebruikt ze nu een pot van Tupperware. haha.

Gisteren voor het slapen gaan hadden we een douche genomen. Toen ik nu vertrok naar het werk, vroeg ze me :"why you dont take shower?" Waarop ik zei "why i need shower". Zij dan terug "for all the dust".  :happy2:  :happy2: "Mahal did you see any dust here? we are in Belgium."
Of wat ze ook al paar keer zei:"close the bagg so insects can not get in." -what insects??   :confused2:  :happy2:

Wel een heel goed teken, is dat ze constant zit te vragen wanneer ze naar de Nederlandse kan. Ze voelt zich veel te ongemakkelijk met het feit dat ze geen nederlands spreekt en verstaat.

:thankyoufw5: allemaal.

josv

Behalve die "pussycup" ??? allemaal alsof ik terugga in de tijd. Waarschijnlijk staat je huis over 'n week vol met planten, de mijne toen wel tenminste  :denk: Oja, m'n kledingkast was ook opnieuw ingedeeld :-(

Maar mogen wij niet meegenieten van mevr. Gago ?? Pics Please !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....