Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck


O.B.Bommel

Citaat van: gosternokke op maandag 27 augustus 2012, 14:39:34
Nee,tis nog nie goed. Gezwel zit er nog dus nog steeds doof aan rechtse oor.  En dan die lekkende hartklep, is ook niet zo een voudig.  Ik heb 2 jaar terug een herseninfarct gehad en slik sindsdien bloedverdunners, maar door dat mijn bloed dus dunner is gaat die hartklep meer lekken heb ik van de artsen begrepen.  En de atsen vinden dat ie hartklep niet genoeglekt om medisch in te grijpen.  Duszal het wel neerkomen op stoppenmet bloedverdunners, wat dan weer een risico op een herseninfarc heeft.  Verder had ik in  :smiley-philippines:  een flinke onsteking van spataderen in men been opgelopen, maar das gelukkig verholpen.
Klinkt allemaal niet best, edoch beterschap en succes bij de dokter. Nog wel NL verzekerd hoop ik?
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Rich

Rich de Nederbelg.

gosternokke

Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op maandag 27 augustus 2012, 20:59:44
Citaat van: gosternokke op maandag 27 augustus 2012, 14:39:34
Nee,tis nog nie goed. Gezwel zit er nog dus nog steeds doof aan rechtse oor.  En dan die lekkende hartklep, is ook niet zo een voudig.  Ik heb 2 jaar terug een herseninfarct gehad en slik sindsdien bloedverdunners, maar door dat mijn bloed dus dunner is gaat die hartklep meer lekken heb ik van de artsen begrepen.  En de atsen vinden dat ie hartklep niet genoeglekt om medisch in te grijpen.  Duszal het wel neerkomen op stoppenmet bloedverdunners, wat dan weer een risico op een herseninfarc heeft.  Verder had ik in  :smiley-philippines:  een flinke onsteking van spataderen in men been opgelopen, maar das gelukkig verholpen.
Klinkt allemaal niet best, edoch beterschap en succes bij de dokter. Nog wel NL verzekerd hoop ik?


Ja ik heb gewoon altijd  ook tijden verblijf in   :smiley-philippines:   zorgpremie betaald, wel een kale basis polis.

  Als ik dit allemaal 10 jaar terug had gehad was ik allang in de WAO geschopt als zijnde arbeids ongeschikt.

  Maar je tzijn andere tijden WAO zit dicht en je moet maar zien te overleven.

antzan

Nee vriend , ook dan kwam je als " echte "nederlander niet in de WAO .
Ik zelf wordt 70 in December , maar werk nog .
Mijn linkeroor heeft Tinitus  en nu ook een ontsteking .
In mijn rechteroor hoor ik mijn hart kloppen .
Mijn cholestorol is extreem hoog  net als mijn bloeddruk .
Ook neem ik bloedverdunners en medicijnen voor mijn hart.
En de pilletjes voor onder de tong heb ik ook .In 2000 had ik prostaatkanker , dit is maanden bestraald , maar dat heeft van binnen veel kapot gemaakt .
En de kanker kwam later  terug , toen zijn er koperen radioactieve
buisjes in mijn prostaat gezet , kanker weg , net als mijn libido !
En toen het ging lekken verstopte mijn urinebuis .
Ik kon 6 dagen niet plassen .
2 x is er WAO aangevraagd , maar nee dus .
Nu ben ik blij dat mijn Filippijnse echtgenote 2 baantjes heeft .
Kan ik over 2 jaar , als mijn spaarhypotheek vrij komt stoppen met werken . Dan ben ik 72 ,  maar wil nog steeds in de Filippijnen gaan wonen dan .
Sterkte ,Antzan
Foodmaster

gosternokke

Dan hoop ik van ganser harte dat je die 72 jaar nog mag halen.   Ik had ook een vader die jaren riep van als ik gepensioneerd ben ga dit en dat doen.   Twee maanden voor pensionering lag ie tussen 6 plankjes.

Wijs wijs Antzan , en stop vandaag nog, iedere dag kan je laatste zijn , en je kan toch niks meenemen.

Ga van je welverdiende pensioen genieten nou het nog kan.