Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Chatbox filippijnen.org

Gestart door Lorre, woensdag 4 juni 2014, 02:21:30

Vorige topic - Volgende topic

Lorre

Ik weet niet of het mogelijk is of het ook een extra cent kost, maar een chatbox lijkt me wel fijn, indien het mogelijk zou zijn, lijkt het me wel leuk om dit te verwezenlijkt te zien.  Admin, ik hoor graag de mogelijkheden van je en natuurlijk kunnen de andere leden ook hun mening posten. :thumb: :thumb:

Amice

We gaan hopelijk toch niet het andere forum na-apen met een chatbox waardoor er dagen niets in het openbaar gepost wordt en enkel roddel, achterklap en old boys network plaatsvind op dit forum?

Ik ben er mede gezien de ervaringen daarmee op het andere forum absoluut geen voorstander van.  :benweg:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lorre

Ik geraak niet aangemeld op "het andere forum", enne 't was maar een/mijn idee om dit forum levendig te houden, niet wetende dat op het andere forum een chatbox bestaande was.  Persoonlijk heb ik niets met gezeik en gezeur, wil je me iets meedelen, zeg het maar recht in mijn smoelwerk.  Heb er geen problemen mee, maar wat ergens anders fout liep, is geen zekerheid om dit hier ook te doen, maar snap je stelling.  Ook al had ik -nogmaals- géén weet van een dergelijke chat op "het andere forum"...

gosternokke

 :confused2: :confused2:   Sorry hoor maar ik zie geen chatbox op het Hollandse forum.  maar wellicht ben ik teveel digibeet om die te  kunnen vinden ?

Ze hebben wel een FB page zag ik.

peldoman

peldoman zegt:  Hi honey, how are you?

Linda zegt:        Hi hon, come on lets  :copulatie:


peldoman zegt: Not today hon, have some probs here.


Linda zegt:        Why, what happen?


peldoman zegt: Money out of stock!


Zoiets zou het dan worden ! 

Lorre

Mijn bedoeling was wel om een chatbox te openen voor de geregistreerde leden, niet voor het hele world wide web.  Maar blijkbaar slaat het idee niet aan, dus afvoeren maar :lachen: :lachen:.

Rich

Andere forum een chatbox?  Dacht het niet hoor, en facebook pagina ook niet dacht ik.
Rich de Nederbelg.

Amice

Kan zijn dat ze die er inmiddels afgeknikkerd hebben maar in de tijd dat ik daar nog geregistreerd was hadden ze hem wel.
Als je dan op de chatbox klikte zag je de namen van de leden die daar aan het chatten waren en gauw van de chatbox afgingen. Klaarblijkelijk mochten anderen dan weer niet meedoen of weten dat ze een onderonsje hadden.

Door bepaalde leden werd ook meer dan normaal gewezen op de mogelijkheid een PM te sturen.
Achterkamertjes politiek heet dat volgens mij. :jajaja:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lorre

Citaat van: Rich op woensdag  4 juni 2014, 14:38:12
Andere forum een chatbox?  Dacht het niet hoor, en facebook pagina ook niet dacht ik.

Het andere forum heeft een groep op FB > Dutch PH forum.